Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 hei! jeg har sko opp med en kjæreste 1.januar 2012... han var en ordentlig, ja, unnskyld drittsekk. men man blir på en måte manipulert og vil ha ham, ikke sant. vi sendte en del tekstmeldinger og ville prøve på nytt, men d funket ikke. jeg ville (februar) ha en ordentlig avsluttende samtale, men han overså den og somlet den bort. jeg trengte den for å komme meg helt og fult over ham. første feridah i påsken det året, treffer jeg kjæresten jeg har i dag, det var kjærlighet ved første blikk, og alt skjedde kjempe fort! men jeg ville fortsatt ha den samtalen, for å bli førdig med eksen min. noe vi etter påsken hadde, jeg er redd jeg sa ting som ''savner deg'' etc. noe jeg nå inser at ikke var sant, men mer fordi, ja jeg ble jo på en måte psykisk syk, altså at jeg måtte ha ham tilbake. det jeg skal frem til er at, jeg selv skjønner nå hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. men jeg kjenner jeg har dårlig samvittighet i forhold til kjæresten min nå, på grunn av den samtalen....
Gjest Lena Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 hei! jeg har sko opp med en kjæreste 1.januar 2012... han var en ordentlig, ja, unnskyld drittsekk. men man blir på en måte manipulert og vil ha ham, ikke sant. vi sendte en del tekstmeldinger og ville prøve på nytt, men d funket ikke. jeg ville (februar) ha en ordentlig avsluttende samtale, men han overså den og somlet den bort. jeg trengte den for å komme meg helt og fult over ham. første feridah i påsken det året, treffer jeg kjæresten jeg har i dag, det var kjærlighet ved første blikk, og alt skjedde kjempe fort! men jeg ville fortsatt ha den samtalen, for å bli førdig med eksen min. noe vi etter påsken hadde, jeg er redd jeg sa ting som ''savner deg'' etc. noe jeg nå inser at ikke var sant, men mer fordi, ja jeg ble jo på en måte psykisk syk, altså at jeg måtte ha ham tilbake. det jeg skal frem til er at, jeg selv skjønner nå hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. men jeg kjenner jeg har dårlig samvittighet i forhold til kjæresten min nå, på grunn av den samtalen.... Ble litt forvirra... hva vil du egentlig ha råd om?? Om du burde fortelle din kjæreste om denne samtalen med x`en din? Eller om du egentlig vil tilbake til x`en din? eller har følelser for han? Hvis du er ferdig med fortiden din så se heller fremover og sats 100% på din kjæreste som du har det godt med... HUsk en grei regel, en x er fortid man ser seg ikke tilbake på det som har vært men ser heller fremover på det som kan skje Følg magefølelsen, hva sier den?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #3 Skrevet 24. mai 2013 jeg er redd jeg sa ting som ''savner deg'' etc. noe jeg nå inser at ikke var sant, men mer fordi, ja jeg ble jo på en måte psykisk syk, altså at jeg måtte ha ham tilbake. Hadde duden jææævla mad sengeskills, eller? Siden du ble så hekta, mener jeg? Eller hadde han tidenes Stian Blipp-tryne slik at du bare måtte ha han? Uansett.. virker jo som du tenker på han fortsatt Anonym poster: 3e782777c6c7385b98fa4c4556779cf2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #4 Skrevet 24. mai 2013 Ingen har tidenes Stian Blipp-tryne mer enn Stian Blipp selv da. Det er ingen over og ingen ved siden av og ingen like bak. Anonym poster: eabcfb8f5128bffab9d1e3a7fed38956
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå