AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 For første gang på flere år har jeg lyst til å sjekke opp en mann. En spesifikk mann. Han er for lekker til at jeg klarer å la være. Men jeg har aldri hatt suksess de gangene jeg har prøvd før, så her trenger jeg hjelp. Jeg klarer å ta initiativ til kaffe/øl når vi kommer så langt, men for å komme dit trenger jeg å være rimelig sikker på at han er interessert i noe annet enn vennskap. Jeg havner dessverre ofte i vennefella (ja, det finnes en for kvinner også). Vi skal møtes snart i møtesammenheng, så det er edrusjekking som må bedrives. Har du tips om: - hvordan få en mann til å skjønne at du er interessert - hvordan skjønne at en mann er interessert - og hvordan unngå vennefella? Evig takknemlig, Sjekkenoldus. Anonym poster: 1dd05911e0f004368a84086640ee84ac 1
lygekryss Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Fortell han nøyaktig hva det er du vil, menn er som kjent ikke tankelesere.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Fortell han nøyaktig hva det er du vil, menn er som kjent ikke tankelesere. Det vet jeg, men som de fleste andre har jeg jo lyst på en indikasjon på om han er interessert eller ikke før Jar hopper i det. Sjekkenoldus Anonym poster: 1dd05911e0f004368a84086640ee84ac
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Hvis du smører eggløsningsslim på en av eiendelene hans, vil han automatisk bli seksuelt tiltrukket av deg. Anonym poster: b794c09a01529955607c4fa1dad5fa79 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #6 Skrevet 23. mai 2013 Prøv deg på noen som du ikke bryr deg om og som du ikke en gang ønsker å bli noe med. Får du et nei så gjør det ikke noe. Men du vet hva som ikke fungerer. Får du et ja så vet du hva som fungerer og får en selvtillittboost. Gå videre til andre som ikke betyr noe for deg og øv deg til du har teken på det. Kan ta et par måneder før du føler at du er flink nok til det til at du tør prøve deg på noen som faktisk betyr noe for deg. Som feks han du tenker på. Anonym poster: d8847fb1f7e69e69f6d0bea53d17782b 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #7 Skrevet 23. mai 2013 Prøv deg på noen som du ikke bryr deg om og som du ikke en gang ønsker å bli noe med. Får du et nei så gjør det ikke noe. Men du vet hva som ikke fungerer. Får du et ja så vet du hva som fungerer og får en selvtillittboost. Gå videre til andre som ikke betyr noe for deg og øv deg til du har teken på det. Kan ta et par måneder før du føler at du er flink nok til det til at du tør prøve deg på noen som faktisk betyr noe for deg. Som feks han du tenker på. Anonym poster: d8847fb1f7e69e69f6d0bea53d17782b Tørrtrening, rett og slett? Jeg liker tanken, men møter så sjelden menn jeg er interessert i at det kan ta et år før jeg er klar for kjekkasen. Jeg vet at jeg burde ha det gøy med menn som jeg ikke automatisk forestiller meg alderdommen med, men jeg får det ikke helt til. Det føles litt uærlig. Anonym poster: 1dd05911e0f004368a84086640ee84ac
Gjest extra Skrevet 23. mai 2013 #8 Skrevet 23. mai 2013 (endret) Prøv deg på noen som du ikke bryr deg om og som du ikke en gang ønsker å bli noe med. Får du et nei så gjør det ikke noe. Men du vet hva som ikke fungerer. Får du et ja så vet du hva som fungerer og får en selvtillittboost. Gå videre til andre som ikke betyr noe for deg og øv deg til du har teken på det. Kan ta et par måneder før du føler at du er flink nok til det til at du tør prøve deg på noen som faktisk betyr noe for deg. Som feks han du tenker på. Anonym poster: d8847fb1f7e69e69f6d0bea53d17782b For et elendig råd. Snarveien til å bli et manipulerende individ som går i retning antisosialitet. Å bruke andre mennesker for å fore sitt ego er ikke pent. Regner med at det var humoristisk ment... Endret 23. mai 2013 av extra 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #9 Skrevet 23. mai 2013 For et elendig råd. Snarveien til å bli et manipulerende individ som går i retning antisosialitet. Å bruke andre mennesker for å fore sitt ego er ikke pent. Regner med at det var humoristisk ment... Elendig råd. Anonym poster: 2ee526cce724594dc484a53858ae0ffb 2
Gjest .-L-. Skrevet 24. mai 2013 #10 Skrevet 24. mai 2013 (endret) - hvordan få en mann til å skjønne at du er interessert? Dette burde du egentlig ikke beskymre deg om, da det er ubetydelig. Det har faktisk ingenting å si om du er interessert hvis mannen ikke er interessert i deg. Litt annerledes hvis det er en sjenert mann. - hvordan skjønne at en mann er interessert? Hvordan oppfører han seg? Bryr han seg, eller er han care? Hvis dere er i startfasen, tar han kontakt? og flørter han? Fører han samtalen og gir deg komplimenter? Edit: Dersom mannen er sjenert, er det helt andre spilleregler. Da må du være frempå. Her må du faktisk klare å observere om mannen er en sjenert type eller ikke. - og hvordan unngå vennefella? I steden for å bare prate, så tar du på han, forfører han, tuller med han og flørter. Endret 24. mai 2013 av .-L-. 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. mai 2013 #11 Skrevet 24. mai 2013 Har du tips om: - hvordan få en mann til å skjønne at du er interessert - hvordan skjønne at en mann er interessert - og hvordan unngå vennefella? Anonym poster: 1dd05911e0f004368a84086640ee84ac 1. Vis interesse. Ta initiativ. 2. Se om du får det samme tilbake. 3. Dette problemet har jeg ikke... Enten passer man sammen, ellers gjør man ikke det og da kutter jeg de som regel ut... Prøv å beholde magien litt. Vent med å sitte på do foran han til dere har kjent hverandre i minst 5 år, med mindre han tenner på dette da ;-) 1
Gjest extra Skrevet 24. mai 2013 #12 Skrevet 24. mai 2013 1. Vis interesse. Ta initiativ. 2. Se om du får det samme tilbake. 3. Dette problemet har jeg ikke... Enten passer man sammen, ellers gjør man ikke det og da kutter jeg de som regel ut... Prøv å beholde magien litt. Vent med å sitte på do foran han til dere har kjent hverandre i minst 5 år, med mindre han tenner på dette da ;-) Herlig skrevet
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #13 Skrevet 25. mai 2013 Prøv å være observant, til og med blant de sjenerte forteller blikket mye. Måten de ser på deg når du snakker med dem, sier noe morsomt osv. Det som fungerer best for meg for å se om de er interessert, men det gjøre jeg faktisk ikke med vilje, men det går an å kontrollere det litt, er når du gjør eller sier noe søt, se om sine øyner avslører at han er sjarmert. ER han sjenert, ikke se på ham når du gjør noe søtt, og plutselig se på ham, da kan du ta ham på fersken med å se på deg på en spesiell måte, og han vil slutte med en gang du ser å ham. Også kroppspråket forteller mye, selv med de sjenerte. Kom forsiktig nærmere ham og se hvordan han reagerer på det både med kroppen og øynene, så kan du ha en ide på hva han synes om det, for så ikke å komme nærmere lenger, da vil han nok føle seg fysisk tiltrukket til også å komme nærmere. Er han sjenert vil han likevel gi tegn på at han ønsker at du kommer enda nærmere. Anonym poster: cda09c6a7113e6e3f74e4d0da590a9aa 1
Gjest winston Skrevet 25. mai 2013 #14 Skrevet 25. mai 2013 Gi ham komplimenter, se på ham, ta litt ekstra på ham. Det går fint å flørte uten alkohol i bildet.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #15 Skrevet 25. mai 2013 Er trist å si, men det er utseende som bestemmer hvordan man burde sjekke egentlig. Folk som er veldig pene, menn og kvinner, trenger egentlig kun å gjøre seg tilgjengelig, latt den andre gjør jobben. Resten som er normal må nok belage seg mer på å bruke humor, sjarm og sosiale ferdigheter til å sjekke opp noen. Anonym poster: 322c66698bb8c36cfb8289e612f6d169
Gjest Katten. Skrevet 26. mai 2013 #16 Skrevet 26. mai 2013 Flash glufsa. (Hihi, endelig fikk jeg bruk for det ordet)
Alina X Skrevet 26. mai 2013 #17 Skrevet 26. mai 2013 Flash glufsa. (Hihi, endelig fikk jeg bruk for det ordet) Hva hvis glufsa er festa på hufsa?høhøhø....
Gjest Katten. Skrevet 26. mai 2013 #18 Skrevet 26. mai 2013 Hufsa Hun er jo den mest skumle karakteren noensinne! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå