AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Hadde funnet en søt jente, og begge vi to utviklet følelser for hverandre. Så plutselig blir hun kaldere mot meg. Finner ut at hun mener at jeg flørter med alle andre jenter (noe jeg ikke gjør) og at hun bare føler at hun er som en samling av jenter. Jeg forklarer at det ikke er sånn. Og hun sa: Og jeg som også likte. Da svarte jeg at jeg liker henne, men hun sier at det er synd med at jeg prøver meg på andre jenter. Og dere må tro meg, jeg gjør ikke det. Da hadde jeg sagt det (siden jeg er anonym) og vært ærlig om det. På den annen side så liker jeg og snakke og sosialisere meg, og da uavhenig av kjønn. Så kanskje hun da har feiltolka dette? Og hun sa også til meg igår at hun begynner å interessere seg for en annen. Hva skal jeg gjøre? Har toget gått? Aner ikke hva annet jeg kan gjøre, høres bare så dumt ut når jeg prøver å si at jeg ikke er en player. For er ikke det akkurat hva de gjør? Uansett hva jeg sier så vil det bli feil. Anonym poster: 684527d1015bd535838fb7351b0a8e76
Frk.Marihøne Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Du kan jo spørre henne om hvorfor hun tror at du er en player?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Kan være flere grunner til at hun oppfører seg sånn. En av de kan være at hun prøver å dumpe deg, samtidig som at hun legger skylda på deg. Ser på det som sannsynlig når hun nevner at hun treffer en annen etter at det ikke 'funka' å kun legge skylda på deg. Jeg hadde konfrontert henne direkte, fått det klart fram at hun burde vite at du ikke er noen player, sagt at du antar at det er en annen grunn fra hennes side og at hun bruker playerkortet for å legge skylda på deg. Videre sier du at du ikke gidder sånn type spill, så du er ferdig med hele 'forholdet'. Ut fra det du skriver tror jeg ikke dette forholdet uansett er noe å satse på for deg. Her er det bare å kjøre hardt mot hardt. Hvis det er en annen grunn og hun er villig til å kjempe for et forhold, kommer hun antaglig med overbevisende innvendinger. Men vær litt hard i konfrontasjonen sånn at hun tar deg seriøst. Anonym poster: f0490277bb719c4a0346fc76619721e2
Gjest .-L-. Skrevet 24. mai 2013 #4 Skrevet 24. mai 2013 (endret) Meh, jeg har fått den en del også opp igjennom årene. Bare bruk tid ts, og vis at du liker henne. Vis at du bryr deg og er glad i hun. og ikke snakk med andre damer åpenlyst foran henne Endret 24. mai 2013 av .-L-.
Gjest Sjøhesten Skrevet 24. mai 2013 #5 Skrevet 24. mai 2013 01:11 sin grunn høres mest sannsynlig it dessverre. Virker som hun prøver å dumpe deg uten å såre deg.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #6 Skrevet 24. mai 2013 Du kan jo spørre henne om hvorfor hun tror at du er en player? Fordi hun mener at jeg flørter med andre og holder på med andre jenter. Og noe som at hun trodde at jeg kun likte henne, men så viser det seg at jeg er sånn med alle jenter. Noe jeg ikke er.. Kan være flere grunner til at hun oppfører seg sånn. En av de kan være at hun prøver å dumpe deg, samtidig som at hun legger skylda på deg. Ser på det som sannsynlig når hun nevner at hun treffer en annen etter at det ikke 'funka' å kun legge skylda på deg. Jeg hadde konfrontert henne direkte, fått det klart fram at hun burde vite at du ikke er noen player, sagt at du antar at det er en annen grunn fra hennes side og at hun bruker playerkortet for å legge skylda på deg. Videre sier du at du ikke gidder sånn type spill, så du er ferdig med hele 'forholdet'. Ut fra det du skriver tror jeg ikke dette forholdet uansett er noe å satse på for deg. Her er det bare å kjøre hardt mot hardt. Hvis det er en annen grunn og hun er villig til å kjempe for et forhold, kommer hun antaglig med overbevisende innvendinger. Men vær litt hard i konfrontasjonen sånn at hun tar deg seriøst. Anonym poster: f0490277bb719c4a0346fc76619721e2 Jo tenkte det samme. Men så var det først etter at hun begynte å beskylde meg for de greiene at hun begynte å stille meg spørsmål om en annen. Og igår kveld fikk jeg plutselig denne meldingen: "Vi er ikke engang sammen!!! Du sier ikke bare ting som det!!" Så spurte jeg hva hun mente, og da skrev hun at mobilen er hemma og at den ikke var til meg etc. Så sa jeg "da burde du kanskje skaffe deg ny mobil da " Da svarte hun med at den bare er sånn når det kommer til meldinger. Så begynte vi å snakke litt på facebook senere, og da sa hun at hun var lei seg, og lekte brydd da jeg spurte hvorfor.. Så uttrykte hun også misnøye da jeg sa jeg skulle legge meg. Meh, jeg har fått den en del også opp igjennom årene. Bare bruk tid ts, og vis at du liker henne. Vis at du bryr deg og er glad i hun. og ikke snakk med andre damer åpenlyst foran henne Ja det er gode råd det Takk! Men som det er sagt: Jeg vil ikke ofre det sosiale livet mitt, jeg vil ikke ende opp som en tøffel. For vel bare være direkte med henne og gjøre alvor av hva jeg føler. På den annen side så har tenkt, er det bra at hun er så sjalu? Eller som en AB her sier at hun bare prøver å legge skylden på meg? Anonym poster: 684527d1015bd535838fb7351b0a8e76
Gjest .-L-. Skrevet 24. mai 2013 #7 Skrevet 24. mai 2013 Ja det er gode råd det Takk! Men som det er sagt: Jeg vil ikke ofre det sosiale livet mitt, jeg vil ikke ende opp som en tøffel. For vel bare være direkte med henne og gjøre alvor av hva jeg føler. Men du trenger ikke å ofre sosial livet ditt. Du trenger bare ikke å snakke med andre damer rett foran nesen på hun, hvis hun er litt av den sjalue typen. På den annen side så har tenkt, er det bra at hun er så sjalu? Eller som en AB her sier at hun bare prøver å legge skylden på meg? Anonym poster: 684527d1015bd535838fb7351b0a8e76 Vanskelig å si egentlig, har veldig lite info om henne bortsett fra at hun sier du er en player. Jeg tror hun først og fremst beskytter seg fra å bli såret, men igjen det er bare en antagelse gjort ut av så og si ingen info.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #8 Skrevet 24. mai 2013 Meh, jeg har fått den en del også opp igjennom årene. Bare bruk tid ts, og vis at du liker henne. Vis at du bryr deg og er glad i hun. og ikke snakk med andre damer åpenlyst foran henne Ja men, det er ikke et forhold om TS ikke kan snakke med andre damer fordi ''dama'' hans vblir sjalu. Enten må du gjøre noe for å bevise henne at du mener alvor ELLER bare dump henne. Anonym poster: bb916f6e14a9858cd092cb4a5c33a3fe
Gjest .-L-. Skrevet 24. mai 2013 #9 Skrevet 24. mai 2013 Ja men, det er ikke et forhold om TS ikke kan snakke med andre damer fordi ''dama'' hans vblir sjalu. Enten må du gjøre noe for å bevise henne at du mener alvor ELLER bare dump henne. Anonym poster: bb916f6e14a9858cd092cb4a5c33a3fe Er ikke enig. Virker fremdeles som de er i en startfase og ts har rykte på seg at han er en player. Kanskje ikke så lurt å gå å snakke med en hau med damer rett foran damen man liker da. Når hun har blitt trygg på han så vil han sikkert få mye større frihet til å gjøre som han vil. Det handler jo bare om å ta litt hensyn til den man liker.
Gjest Sjøhesten Skrevet 24. mai 2013 #10 Skrevet 24. mai 2013 Hun høres ikke interessert ut dessverre.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #11 Skrevet 24. mai 2013 Hun høres ikke interessert ut dessverre. Hvorfor tror du ikke det? Anonym poster: 684527d1015bd535838fb7351b0a8e76
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #12 Skrevet 24. mai 2013 Jeg tror jeg har vært i en lignende situasjon som henne. Var en gutt jeg likte ekstremt godt. Han var så sjarmerende, kosete og flørtet hele tiden. Vi hadde lange tlf samtaler. Han åpnet seg, og viste en dyp side. Men fra dag en hadde jeg alltid hørt at han var tidenes player. Absolutt alle sa det. Bestekompisen hans sa han lå meg ny jente hver helg, og så og si alle andre gutter kalte han mannehore. Møtte senere flere jenter han hadde playet osv. Dette førte til at jeg trakk meg unna, siden ejg var redd for å bli brukt og såret, ikke fordi jeg ikke likte han. Kan hende det er slik hun har det også? Anonym poster: 8d869f991750f7bba5f23dad34160ba6 1
Gjest Sjøhesten Skrevet 24. mai 2013 #13 Skrevet 24. mai 2013 Hvorfor tror du ikke det? Anonym poster: 684527d1015bd535838fb7351b0a8e76 Høres ut som hun bare finner på en unnskyldning for å dumpe deg. Med mindre du virkelig har rykte på deg for å være en player da?
Gjest winston Skrevet 24. mai 2013 #14 Skrevet 24. mai 2013 Enten er hun dramaqueen og oppmerkelsessyk, eller så prøver hun å dumpe deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå