Gå til innhold

Singelferie

Anbefalte innlegg

Gjest Sjøhesten
Skrevet

Ferie er et evig tema som singel. Vennene mine er enten opptatt hele sommeren og har ikke tid, eller de har ikke råd til å bli med på ferie. Jeg har vurdert å melde meg på en singelferie. F.eks seilferie med Inspiratour. Noen med erfaring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var to uker i Asia alene i høst. Helt fabelaktig! Ta med gode bøker og gode sko så blir det en opplevelse :)

• Liker 1
Gjest Sjøhesten
Skrevet

Takk for tips, men jeg har ingen glede av å reise alene. Tenker på organiserte turer av Inspiratour. Det viktigste med reisen for meg er det sosiale.

AnonymBruker
Skrevet

Ferie er et evig tema som singel. Vennene mine er enten opptatt hele sommeren og har ikke tid, eller de har ikke råd til å bli med på ferie. Jeg har vurdert å melde meg på en singelferie. F.eks seilferie med Inspiratour. Noen med erfaring.

Anonym poster: 3c609a056106b8b6f60a82eb88563bc0

Gjest Svampebob1
Skrevet

Prøv Carpe Diem.

Genialt for single! ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg reiste alene på surfecamp med lapoint (norsk selskap) i fjor. Hadde aldri surfet før altså, fikk bare et innfall. Utrolig kjekt og veldig sosialt. Noen reiste i grupper eller par, og noen reiste alene. Men alle var veldig åpne og interessert å bli kjent med nye folk. Anbefales!!

Anonym poster: 3c609a056106b8b6f60a82eb88563bc0

AnonymBruker
Skrevet

Det fine når en drar alene og, er at man nærmest tvinger seg selv til å være sosial med andre. :)

Anonym poster: 543a69bbf26463eb8d9db7c168168500

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...