Gjest Gjest_smileyen Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Da jeg var lærling på barne og ungdomsskole - hadde jeg en skikkelig krangel med min ex. Han kalte meg mye dumme ting til og med hore - jeg sendte en dritt SMS tilbake som en av de setningene var : Jeg er ikke hore! Sendte til rektor på den skolen - utrolig flaut å se han dagen etterpå
Miss moneypenny Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Jeg sendte en melding til mamma som skulle ha vært til samboer. Ønsker ikke å utdype, da jeg ikke ønsker å huske det engang døde litt innvendig da. Men ikke så mye som da jeg sendte melding til en kollega av han som har navn som begynner på samme bokstav, og spurte om han ville ha en blowjob. Det var enda verre... 3
Anglofil Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 (endret) Jada. Det har jeg gjort. Var veldig forelsket i en gutt som nettopp hadde fått seg ny kjæreste. Knust som jeg var sendte jeg følgende melding til min bestevenninne: "XX har blitt sammen med XX. Jeg er så lei meg." Problemet for min del var at mottaker var han som hadde fått seg kjæreste, og jeg ble rimelig flau. Dette var året før jeg traff mannen min, så det var kanskje like greit. Men der og da var det helt krise. Mvh Yvonne Endret 23. mai 2013 av Yvonne 1
Gjest lena Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Oh my god yes i have!!! Dør helt inni meg når jeg tenker tilbake på det og får nesten litt angst haha...Har uheldigvis skjedd 2 ganger, der jeg virkelig tenker nooooooooooooooooooooooooo... Ene gangen sendte jeg mail til bestevenninna mi i london, der jeg fortalte at jeg ikke trivdes i jobben. Jeg utdypet meg også om hvor mye dritt som skjedde på jobben og tja hvor mye jeg foraktet sjefen min at hun var både det ene og det andre.... pling så var mailen sendt til sjefen istedenfor venninna mi....Verste er vell at jeg ikke fikk det med meg før et par dager senere, da sjefen tok meg til siden og ville ha en alvorsprat om hva dette handlet om!! Godt var det at jeg slutta der etter par uker puh!! Like greit egentlig at hun fikk vite hva jeg syntes om henne/ arbeidsplassen i grunn. Andre gangen sendte jeg rett og slett en dirty sms som var til typen, som havnet hos min anstendige ordentlige pripne strenge far!! Lite lyst å skrive hva det stod men det stod altså : "Gleder meg til imorgen da skal jeg virkelig tilfredsstille deg på alle mulige måter. ps: fikk du bildet jeg nettopp sendte? Tenkte du ville få deg en god våt drøm inatt". gjett om jeg bannet høyt i vilden sky så naboene må sikkert ha hørt meg haha. Min far skrev så tilbake: " Dette syns jeg ikke noe om," gjett om jeg følte meg som liten unge igjen og svarte høflig og pent tilbake... "okei pappa"
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #5 Skrevet 24. mai 2013 Skulle sende meldig til venninnen min, der jeg begeistret fortalte at min drømmeprins skulle ut på byen og at vi også måtte dra ut. Gjett hvem jeg sendte den til? Anonym poster: 5dacd7afae983acff55ee499c6f5f5d5 1
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2013 #6 Skrevet 24. mai 2013 Da jeg var lærling på barne og ungdomsskole - hadde jeg en skikkelig krangel med min ex. Han kalte meg mye dumme ting til og med hore - jeg sendte en dritt SMS tilbake som en av de setningene var : Jeg er ikke hore! Sendte til rektor på den skolen - utrolig flaut å se han dagen etterpå Hvem har rektors nummer i telefonboka si?
Yesterday Skrevet 24. mai 2013 #7 Skrevet 24. mai 2013 (endret) Diskuterte noe med en fyr på msn for noen år siden, om noe som provoserte meg, husker ikke hva nå. Samtidig chattet jeg med en annen kompis, og plutselig skrev jeg en veldig lang irritert setning til kompisen om det jeg og han andre diskuterte Det ble ganske flaut, men kunne sikkert vært verre og. En fyr jeg hadde noe på gang med for noe år siden sendte stadig feil sms til meg (jeg syntes at det var søtt, følte at han tenkte mye på meg siden han sendte feil til meg), som altså skulle til noen andre, som mora eller en kompis. Alltid uskyldige sms. Til en gang mens han var bortreist i jobben (en plass hvor jeg viste at han hadde vært flere ganger før og kjenner folk) så sendte han en sms til meg om vi skulle møtes og knulle og det stod mye mer i den smsen som var grove ting, jeg skjønte da at den egentlig ikke skulle til meg, da vi ennå ikke hadde hatt sex og befant oss over 100 mil unna hverandre. Så skjønte jo da at han håpet på sex med ei anna, han nektet for det, hevdet at han tullet. Ja særlig Da var det "forholdet" over! Endret 24. mai 2013 av Yesterday
hjärterdam Skrevet 24. mai 2013 #8 Skrevet 24. mai 2013 Hvem har rektors nummer i telefonboka si? Det blir vel som å ha sjefens telefonnummer når man jobber på skole kanskje? Jeg hade nr til både rektor og avdelingsleder da jeg jobbet på skole. mest for å kjenne igjen hvis de ringte utenom arbeidstid. Jeg har sendt noen feil i årenes løp, men heldigvis sjelden verre enn at de som fikk dem bare ikke har skjønt en dritt av hva jeg egentlig mente. Klarte å få lillesøster kjempegira en gang da jeg skrev at "Jeg kommer hjem om noen timer" - hun tolket den som at jeg var på vei hjem fra andre kanten av landet på spontanbesøk :fnise; Mens den da skulle til min daværende samboer for å informere om at jeg ble sen hjem fra jobb.
Gjest Skrevet 24. mai 2013 #9 Skrevet 24. mai 2013 Jeg sendte faktisk feil for et par dager siden. Meldingen skulle til sjefen min, men ble sendt til eksen min. Veldig glad det ikke var omvendt...
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2013 #10 Skrevet 24. mai 2013 Ja har det. Det skjedde når jeg skred inn i mobiltelefonens verden... Ting tyder på at jeg hadde null kontroll på mange av funskjonene på tlf
Knøttet Skrevet 24. mai 2013 #11 Skrevet 24. mai 2013 Skrev melding til eksen, den skulle til daværende kjæreste ...
Anciol Skrevet 24. mai 2013 #12 Skrevet 24. mai 2013 (endret) JAda:) Skulle sende handleliste til mannen min , der noen av tingene var bind og tamponger, men klarte ved en feiltagelse å sende den til pappa. så noen timer senere kom pappa på døren min med alle tingene på listen argh, pinlig at pappa fant ut at denne uken hadde jeg mensen! Endret 24. mai 2013 av Anciol 4 1
Gjest GetOverIt Skrevet 24. mai 2013 #13 Skrevet 24. mai 2013 Skulle ha en venninne på middag en kveld. Hun skrev melding og spurte om hun skulle kjøpe med noe. Neida, svarte jeg, alt under kontroll. Jeg hadde planer om å sende min samboer ut på handling, så skrev en lang handleliste på SMS. Gjett hvem som fikk den da. Jo, det var min skjønne venninne som møtte opp en time senere med to fulle bæreposer.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #14 Skrevet 24. mai 2013 JAda:) Skulle sende handleliste til mannen min , der noen av tingene var bind og tamponger, men klarte ved en feiltagelse å sende den til pappa. så noen timer senere kom pappa på døren min med alle tingene på listen argh, pinlig at pappa fant ut at denne uken hadde jeg mensen! Haha, handlet han virkelig til deg? Jeg har sendt sms til feil person men aldri med flau innhold. Har fått feilsendt sms engang og det laget litt trøbbel mellom meg og daværende samboer. Det tikket inn en melding akkurat idet eksen min skulle sette den til lading. Kjente jeg ble både svett og flirfull da jeg leste meldingen. Det var åpenbart fra en angrende og livredd synder for det sto noe sånt som: " Hei. Vi skulle aldri gjort det. Nå er helvete løs. Hun har fått vite alt" Det måtte litt overbevisning til før eksen skjønte at det faktisk var en feilmelding. Anonym poster: b5bd0c2cc1cde777020341bb900d56a6 2 1
MLy92 Skrevet 24. mai 2013 #15 Skrevet 24. mai 2013 JAda:) Skulle sende handleliste til mannen min , der noen av tingene var bind og tamponger, men klarte ved en feiltagelse å sende den til pappa. så noen timer senere kom pappa på døren min med alle tingene på listen argh, pinlig at pappa fant ut at denne uken hadde jeg mensen! Haha! For en snill far du har. Den skal jeg bruke og late som at jeg sendte feil, så blir det noen gratis varer 1 1
MLy92 Skrevet 24. mai 2013 #16 Skrevet 24. mai 2013 Skulle ha en venninne på middag en kveld. Hun skrev melding og spurte om hun skulle kjøpe med noe. Neida, svarte jeg, alt under kontroll. Jeg hadde planer om å sende min samboer ut på handling, så skrev en lang handleliste på SMS. Gjett hvem som fikk den da. Jo, det var min skjønne venninne som møtte opp en time senere med to fulle bæreposer. 1
MLy92 Skrevet 24. mai 2013 #17 Skrevet 24. mai 2013 Haha, handlet han virkelig til deg? Jeg har sendt sms til feil person men aldri med flau innhold. Har fått feilsendt sms engang og det laget litt trøbbel mellom meg og daværende samboer. Det tikket inn en melding akkurat idet eksen min skulle sette den til lading. Kjente jeg ble både svett og flirfull da jeg leste meldingen. Det var åpenbart fra en angrende og livredd synder for det sto noe sånt som: " Hei. Vi skulle aldri gjort det. Nå er helvete løs. Hun har fått vite alt" Det måtte litt overbevisning til før eksen skjønte at det faktisk var en feilmelding. Anonym poster: b5bd0c2cc1cde777020341bb900d56a6 Å herregud, så ekkelt
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #18 Skrevet 24. mai 2013 Var på en date og skulle sende melding til veninna mi. "Gud så kjedelig. Fyren er helt rar" Ble helt svimmel når jeg så det plinga i mobilen hans, og han åpna meldingen. Anonym poster: 3107e7fdbaf61cecd54c3b49c735ffe7 5
Anciol Skrevet 24. mai 2013 #19 Skrevet 24. mai 2013 (endret) Haha! For en snill far du har. Den skal jeg bruke og late som at jeg sendte feil, så blir det noen gratis varer Ja han handlet virkelig til meg Pappa er bare slik , alltid snill og vennlig, han er en topp morfar og:) Ja jeg er fortsatt pappa's lille jente selv om jeg blir 30 i år! Haha, handlet han virkelig til deg? Anonym poster: b5bd0c2cc1cde777020341bb900d56a6 0 Han ble ekstra beskyttende og snill mot meg etter at Christel døde(lillesøstern min som var 7 da hun døde) Endret 24. mai 2013 av Anciol 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #20 Skrevet 24. mai 2013 Skulle ha filmkveld hos en gutt jeg absolutt ikke likte på den måten. Men fann ut at jeg bare kunne ta en tur for å være grei. Vi begynte med å se film, og utover i filmen så sendte jeg melding til søstra mi: "Dette er så kjedelig!!! Kan du hente meg? Har ikke lyst å være her lengre, og skulle aldri reist i det hele tatt". Ja det var kanskje litt slemt, men tenkte ikke så langt når jeg bare var 15-16 år. Plutselig så piper det i han sin tlf. Nysgjerrig som jeg var, så sniker jeg øynene mine bort for å sjekke hvem det er fra. Hjertet mitt stoppa sikkert i 2 sekunder før jeg skjønte at jeg hadde sendt feil. Kroppen min stivna helt og jeg satt der uten å få fram et ord. Aldri i verden har jeg følt meg så flau før. Kunne kjenne at ansiktet mitt kokte. Uff Er 20 år i dag, og han har enda ikke sletta meg fra facebook.... Jaja Anonym poster: 79ebab6a76ca3270c349d8f37bb83a56 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå