AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Når jeg tanker på at alle kjerringene jeg har vært med som har hatt så utrolig unødvendige krangler med fordi de har PMS eller er sure for noe jeg sa for 5 dager siden så kan jeg ikke gjøre annet enn å prise Herren for å være ugift. Tanken på å være med disse personene når de når overgangsalderen er rett og slett jævlig skremmende. Andre mye eldres ugiftes opplevelser og erfaringer bekrefter bare at jeg foretok meg et godt valg ved å ikke gifte meg eller få samboer. Er det noen andre her som er glad for at de aldri giftet seg eller angrer på at de giftet sg? Anonym poster: 8b540090d4d3fb56910b9a3f67a064bd
Gjest Tullhøna Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Min kloke far sa at man finner den beste kjærligheten i voksen alder, for da har man lært å respektere seg selv og sin partners eventuelle nykker. Noe å tenke på? Jeg skal gifte meg eller få meg en kjæreste når jeg blir voksen, og da skal jeg finne meg en voksen mann. Jeg er 36 år. 3
kaffegjest Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Min kloke far sa at man finner den beste kjærligheten i voksen alder, for da har man lært å respektere seg selv og sin partners eventuelle nykker. Noe å tenke på? Jeg skal gifte meg eller få meg en kjæreste når jeg blir voksen, og da skal jeg finne meg en voksen mann. Jeg er 36 år. Det er jeg enig med deg i:-)
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2013 #4 Skrevet 24. mai 2013 Glad på en måte for at jeg ikke giftet meg. Lei på en annen måte da ungene og jeg sitter på bar bakke med nada igjen etter 20 år. Sånn rettsmessig ville en ha hatt noe igjen etter en skillsmisse. Som samboer, null. PMS og overgangsalder er noe dritt for alle.
Gjest Faerunpedia Skrevet 24. mai 2013 #5 Skrevet 24. mai 2013 Tja, har aldri vurdert å gifte meg, ser ikke poenget med det. Men samboer har jeg gjerne
edderkoppdame Skrevet 24. mai 2013 #6 Skrevet 24. mai 2013 Angrer ikke på at jeg giftet meg, men synes vel heller ikke det var noe særlig smart heller, sånn i ettertid iallefall. Eksmannen hadde PMS konstant.
kaffegjest Skrevet 24. mai 2013 #7 Skrevet 24. mai 2013 Glad på en måte for at jeg ikke giftet meg. Lei på en annen måte da ungene og jeg sitter på bar bakke med nada igjen etter 20 år. Sånn rettsmessig ville en ha hatt noe igjen etter en skillsmisse. Som samboer, null. PMS og overgangsalder er noe dritt for alle. Hva mener du? Sier ikke Ekteskapsloven at du går uted hva du hadde med inn?
Steinar40 Skrevet 24. mai 2013 #8 Skrevet 24. mai 2013 (endret) Hadde ekteskapet gått til helvete så hadde jeg vært glad for at jeg aldri giftet meg hehe Endret 24. mai 2013 av Steinar40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå