Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med denne? :)

Jeg tenker primært på senga, vippestol har vi egentlig men trenger en soveplass i stua, og på soverommet egentlig om vi ikke går sånn bedside-crib. Antakelig er begge deler det beste for oss.

Lurer på om den er stabil (vi har en relativt rolig krabat på 2,5 fra før), om den virker behagelig for barnet og om den er er enkel å legge sammen osv. Det siste er mest av nysgjerrighet siden jeg ikke tror vi kommer til å gjøre det så ofte. Men går det så er det jo ingen ulempe å kunne putte den i bilen og ta med på overnattingsturer.

På forhånd takk for svar! :)

Skrevet

Den fungerer veldig greit til seng ved siden av din seng da den er lav og fin. Er også greit at den vugger litt. Men den kan ikke legges sammen - den må evt demonteres og det er ikke gjort i en håndvending.

Skrevet

Mange takk for svar! :) Hvor lenge kunne dere bruke den? Og synes du den er stabil?

Skrevet

Vi bruker den enda, men vesla er lita. Hun er nå 68 cm. Regner med du mener om den er vinglete e.l. mtp stabilitet - den er veldig stabil, til og med om en lener seg litt på den.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært veldig fornøyd med den!! Babyen vår er straks 6 måneder og bruker den fortsatt, men må nok straks bytte til sprinkelseng for begynner å bli litt knapt med plass. Overrasket over at den har holdt såpass lenge, selv til en stor baby.

Stabil er den og, vi har en aktiv og klåfingra 4-åring som har rugga godt på senga uten at den har tippa etc. ;-)

Anonym poster: c53128970bacf0ec9b4cfb3b6bbd08ce

Skrevet

Takk for svar! :)

Nå har jeg faktisk kjøpt den! :nigo: Og den virker kjempegrei! Utrolig lett og nett og lett å forflytte fra rom til rom. Og stabil. Håper lillesøster vil like den også :rodmer:

Skrevet

Vi har også vurdert denne faktisk. Men vi har en vugge fra før, så har ikke lyst å bruke 2000 på en "vugge" til. Men den er jo så fiiiin! :)

*lyst på!*

Skrevet

Jeg kjøpte på Finn, Dine :nigo: Ser helt ny ut og kostet 900,- :hoppe:

Skrevet

Hm, kanskje det hadde vært no.. Den vi har kostet 2000 kr ny og den ble jo bare brukt noen mnder med Tassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...