AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Har chatet på face med en mann nå i ca en mnd. I begynnelsen var det non stop med meldinger dagen lang, før det roet seg litt. Mn fortsatt daglig kontakt. Bruler snapchat også nesten daglig. Så kontakt hver dag har vi men den har dabbet av. De siste to dagene har det vært veldig korte samtaler der han har logget ut før vi har fått avsluttet noe. Så det har vært jeg som har tatt initiativ de siste dagene til snapchat og facebookmeldinger.med somsagt, litt varierende respons. Vi skriver jo fortsatt men det har gått fra 50 meldinger i begynnelsen til et lite snapbilde eller noen linjer på facemelding. Han smiler på snapchat og han skriver smiletegn, mange smiletegn når vi prater på face. Men et usikker på om han har blitt lei av meg....?? Han har sagt han vil reise vekk sammen med bare meg og at det ville vært koselig, han har sagt at han liker meg, virkelig liker meg. Så stoppet det der da. Nå bor bi et godt stykke fra hverandre da så jeg er redd han ikke orker mer fordi jan kanskje ikkr føler vi kommer noen vei med dette. Men da synsjeg han burde sagt det til meg og ikke la meg tro at han fortsatt er interessert i å møte meg. Jeg vil virkelig møte han men pga avstand så er ikke det mulig før om noen uker, en mnd kanskje. Hva gjør jeg nå? Har tatt initiativ to ganger til kontakt. Han hadde beggge gangene allerede logget ut og ikke sett meldingen før langt på ettermiddagen. Og svaret jeg får er en snap eller to. Dette har skjedd to dager på rad. Skal jeg fortsette å være"på" eller bør jeg roe ned et hakk eller to? Jeg vil jo ikke at han skal syns jeg er needy, men er redd for å ta for lite kontakt. Enn om han glemmer meg og mister interessen...? Gaaad. Hater singellivet akkurat nå. Vi er begge imellom 25-35 år gamle bare så det er sagt. Anonym poster: 6c1f12205e8647f390c4d8372d6c8ecb
Stegene Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Du har aldri møtt han IRL? Hva med å spørre han om han faktisk er interessert i kontakt med deg? Hvis nei: Gå ut og møt noen. Hvis ja: Gå ut og møt han. Lykke til! 4
Gjest winston Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Klart det dabber av etterhvert om det ikke blir noe mer enn chatting. Få ut finger'n og møt ham. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Ja jeg skjønner vel egentlig det. Men får det ikke til akkurat nå både pga avstand og pga eksamensperioden. Er litt redd alt skal bare blir avglemt fra hans side og at dette flørteopplegget bare har vært et tidsfordriv for han. Det at han har truffet en annen dame er jo også en mulighet. Tør ikke spørre heller i frykt for å virke påtrengende. . Men bør jeg fortsette og sende snap og meldinger som vi gjorde før eller bør jeg ta det helt piano? Vet ikke hva menn vil ha. Jeg har vært ærlig med han fra dag 1 og hva jeg syns om han. Og det virker ikke som det la noen slags demper på det hele. Fortalte ham at jeg likte han godt, ga han komplimenter titt og ofte. Sendte bilder via snapchat som sagt. Jeg er for gammel til å ikke tørre lenger. For gammel til å spille spill. Gir det jeg har. Er jeg interessert i noen så viser jeg det. Ferdig med den saken. Hilsen ts Anonym poster: 6c1f12205e8647f390c4d8372d6c8ecb
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #5 Skrevet 23. mai 2013 Du har aldri møtt han IRL? Hva med å spørre han om han faktisk er interessert i kontakt med deg? Hvis nei: Gå ut og møt noen. Hvis ja: Gå ut og møt han. Lykke til! Jo jeg kjenner han litt fra før. Men vi bor ikke på samme plass lenger. Det er noen ti er med bil imellom. Derfor det et litt vanskelig å bare gå å møte han... Hilsen ts. Anonym poster: 6c1f12205e8647f390c4d8372d6c8ecb
Gjest Riskjeks Skrevet 23. mai 2013 #6 Skrevet 23. mai 2013 Du har aldri møtt han IRL? Hva med å spørre han om han faktisk er interessert i kontakt med deg? Hvis nei: Gå ut og møt noen. Hvis ja: Gå ut og møt han. Lykke til! Dette.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #7 Skrevet 23. mai 2013 Hvordan kom du i kontakt med han? Fant du han på facebook, og dere begynte å chate? Anonym poster: 99cfbb34fd2843fc2ee51d6404675410
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #8 Skrevet 24. mai 2013 Hvordan kom du i kontakt med han? Fant du han på facebook, og dere begynte å chate? Anonym poster: 99cfbb34fd2843fc2ee51d6404675410 Ja altså vi kjenner hverandre litt fra før og har hatt hverandre på face i flere år. Men det er først nå vi har flørtet skikkelig. Det var han som tok kontakt nå og begynte å vise interesse for meg. Jeg har egentlig alltid vært betatt av han så det var vanskelig å la være å flørte tilbake. Han har så mage flott egenskaper og jeg beundrer han på mange måter. En veldig flott mann i mine øyne <3 Anonym poster: 6c1f12205e8647f390c4d8372d6c8ecb
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #9 Skrevet 25. mai 2013 Jeg har vært ærlig med han fra dag 1 og hva jeg syns om han. Og det virker ikke som det la noen slags demper på det hele. Fortalte ham at jeg likte han godt, ga han komplimenter titt og ofte. Sendte bilder via snapchat som sagt. Jeg er for gammel til å ikke tørre lenger. For gammel til å spille spill. Gir det jeg har. Er jeg interessert i noen så viser jeg det. Ferdig med den saken. Hilsen ts Anonym poster: 6c1f12205e8647f390c4d8372d6c8ecb Du svarer jo deg selv her! For gammel til å ikke tørre lenger, er du interessert i noen så viser du det.. Så SPØR om han fortsatt er interessert. Jeg tenker som deg - jeg har aldri tapt noe på å være rett frem, kanskje bare spart meg for kommende kjærlighetssorg. Anonym poster: 319f8fad9fea91a37f09fee22c98e0bf
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #10 Skrevet 25. mai 2013 Du svarer jo deg selv her! For gammel til å ikke tørre lenger, er du interessert i noen så viser du det.. Så SPØR om han fortsatt er interessert. Jeg tenker som deg - jeg har aldri tapt noe på å være rett frem, kanskje bare spart meg for kommende kjærlighetssorg. Anonym poster: 319f8fad9fea91a37f09fee22c98e0bf Js det er jo det jeg vil, spørre han rett ut. Men då er det kanskje en sjanse å ta. Hva om han blir skremt av direkte jenter? Leser mye om det, hvordan vi skal være og ikke vært for"på" heller ikke for sjenert. For da stikker de og finner en annen. Ts Anonym poster: 6c1f12205e8647f390c4d8372d6c8ecb
Ferny Skrevet 25. mai 2013 #11 Skrevet 25. mai 2013 Js det er jo det jeg vil, spørre han rett ut. Men då er det kanskje en sjanse å ta. Hva om han blir skremt av direkte jenter? Leser mye om det, hvordan vi skal være og ikke vært for"på" heller ikke for sjenert. For da stikker de og finner en annen. Ts Anonym poster: 6c1f12205e8647f390c4d8372d6c8ecb Kanskje litt rart å spørre han rett ut hva han tenker dersom dere ikke dater engang? Nå vet jeg ikke hvor godt dere kjenner hverandre fra før, men dersom det bare er overfladisk bekjentskap, så bør du ikke angripe det på den måten der. Personlig synes jeg det er merkelig at du forventer daglig kontakt i det hele tatt, dersom dere ikke har mulighet til å treffes på flere uker uansett. Jeg hadde prøvd å puste med magen her. Ta ti steg tilbake og se ting utenfra. La det gå litt lengre tid mellom hver gang du melder han (dersom han ikke melder deg først da), prøv å avtal et konkret tidspunkt for å møtes (så du kan slappe av og vite med deg selv at du får en "date" med fyren), men gjør det på en avslappet måte. Litt sånn..... "jeg skal forresten *til byen der han er* den og den dagen i sommer. Er du der da? I så fall kan vi jo *sett inn aktivitet*. Hadde vært fint å se deg igjen snart." Eller lignende.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #12 Skrevet 27. mai 2013 Kanskje litt rart å spørre han rett ut hva han tenker dersom dere ikke dater engang? Nå vet jeg ikke hvor godt dere kjenner hverandre fra før, men dersom det bare er overfladisk bekjentskap, så bør du ikke angripe det på den måten der. Personlig synes jeg det er merkelig at du forventer daglig kontakt i det hele tatt, dersom dere ikke har mulighet til å treffes på flere uker uansett. Jeg hadde prøvd å puste med magen her. Ta ti steg tilbake og se ting utenfra. La det gå litt lengre tid mellom hver gang du melder han (dersom han ikke melder deg først da), prøv å avtal et konkret tidspunkt for å møtes (så du kan slappe av og vite med deg selv at du får en "date" med fyren), men gjør det på en avslappet måte. Litt sånn..... "jeg skal forresten *til byen der han er* den og den dagen i sommer. Er du der da? I så fall kan vi jo *sett inn aktivitet*. Hadde vært fint å se deg igjen snart." Eller lignende. Ja jeg er egentlig helt enig. Er bare det at vi pratet så mye før, for noen uker siden og nå har det nesten stoppet opp. Daglig kontakt har vi, men det er ikke så mye prating på face lenger, vi se der et par bilder via snapchat med noen ord, thats it. Men tror jeg syns det er helt greit. Samtidig håper jeg vi får treffes snart og sjekket om kjemien er like bra irl. Veldig dumt hvis ikke. Kjenner jeg liker han egentlig alt for godt Anonym poster: 6c1f12205e8647f390c4d8372d6c8ecb
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #13 Skrevet 27. mai 2013 Nei Anonym poster: 6c1f12205e8647f390c4d8372d6c8ecb Bare lurte fordi jeg har hørt akkurat samme historien fra min fuckbuddy/kompis. Nettopp fått ny kontakt med ei jente fra et annet sted i landet, lange meldinger i starten, gjerne om noe personlig. Han er også fryktelig sjarmerende, samtidig litt ydmyk og sjenert. Hun blir litt interessert, han får selvtillit av det. Han ber henne legge han til på snapchat, fordi han kjeder seg iløpet arbeidsdagen. Han trekker seg litt unna for å gjøre henne enda mere interessert. Etterhvert håper han på litt mere personlige intime bilder, men han tar det gradvis. Er det tidsfordriv han er ute etter tar bevist kontakt med jenter som bor langt unna, for da kan han ha kontakt helt uten forpliktelser, fordi han kommer aldri til å møte på dem. Er det flørt/kjærestepotensiale han er ute etter kontakter han kun i samme by. Mente ikke å være negativ. Men greit å vite hvordan drittsekker tenker også? Du virker som en fornuftig jente, så du merker nok om det er noe som ikke stemmer. Anonym poster: 99cfbb34fd2843fc2ee51d6404675410
Ferny Skrevet 27. mai 2013 #14 Skrevet 27. mai 2013 Ja jeg er egentlig helt enig. Er bare det at vi pratet så mye før, for noen uker siden og nå har det nesten stoppet opp. Daglig kontakt har vi, men det er ikke så mye prating på face lenger, vi se der et par bilder via snapchat med noen ord, thats it. Men tror jeg syns det er helt greit. Samtidig håper jeg vi får treffes snart og sjekket om kjemien er like bra irl. Veldig dumt hvis ikke. Kjenner jeg liker han egentlig alt for godt Anonym poster: 6c1f12205e8647f390c4d8372d6c8ecb Jeg synes det høres ut som om dere har mye kontakt fremdeles. Daglig kontakt må kunne regnes som mye kontakt. Og dere er jo ganske voksne i tillegg (han mer enn deg?), så snapchat og facebook dagen lang er kanskje ikke førsteprioritet. Og alt er jo mest spennende helt i starten. Det er helt naturlig at hyppigheten på meldingene avtar. Jeg tror det beste du kan gjøre nå, er å finne ut når du får truffet han igjen på ordentlig. Og OM han er villig til å finne på noe sammen med deg. Jeg tror ikke du trenger å være redd for å foreslå noe konkret ettersom han faktisk melder deg daglig (og det ER mye).
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #15 Skrevet 27. mai 2013 Jeg skjønner deg godt, jeg! Det er vanskelig å omstille hodet sitt på det nivået. Spesielt hvis man liker dem, veleig godt. Det er noe dritt, men hodet må bare omstilles. Lykke til! Anonym poster: c22ced4391b3d91461bc12f2a6283b1e
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #17 Skrevet 27. mai 2013 Jeg driver ikke med naken bilder å sånt da. Så jeg har ikke gått etter noen oppskrift. Jeg har kjent han i 20år så jeg er ikke så ny sånn sett. Kanskje det ikke er samme fyr. Anonym poster: 094401b4e7036c649b4f47341b447a12
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #18 Skrevet 27. mai 2013 Jeg driver ikke med naken bilder å sånt da. Så jeg har ikke gått etter noen oppskrift. Jeg har kjent han i 20år så jeg er ikke så ny sånn sett. Kanskje det ikke er samme fyr. Anonym poster: 094401b4e7036c649b4f47341b447a12 Nei, sikker på at du eller dere driver på med nakenbilder. Men han trår varsomt til og vil kanskje etterhvert prøve seg når flørtingen taes ett sted videre og gjør det naturlig. Også godt mulig det er en annen person. Anonym poster: 99cfbb34fd2843fc2ee51d6404675410
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #19 Skrevet 27. mai 2013 ^ IKKE driver på. Skulle det stå Anonym poster: 99cfbb34fd2843fc2ee51d6404675410
Ferny Skrevet 27. mai 2013 #20 Skrevet 27. mai 2013 OBS! OBS! Jeg ville ikke sendt nakenbilder til en fyr jeg ikke allerede hadde hatt en FYSISK greien med over lengre tid, og som jeg kjente godt og stolte på. Dette begynte plutselig å lukte råtten fisk. :-P 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå