Gå til innhold

Den perfekte gave til damen - Triana kjole

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg ble sammen med en fantastisk jente for en stund tilbake og bursdagen hennes er rett rundt hjørnet. Jeg prøver derfor å finne den perfekte gave:) Vi så paradise hotel sammen for litt siden og hun fikk hakeslep da hun så en kjole Triana gikk med. Jeg tenke det ville vært utrolig artig å gi henne en slik kjole i gave. Jeg forstår at kjolen triana gikk med trolig er ekstremt dyr og umulig å få tak i. Derfor lurer jeg på om det er noen som vet om et bra alternativ? Triana gikk forøvrig med kjolen i episode 40.

post-37809-0-07275200-1369335298_thumb.j

Anonym poster: 8e4b1a3c56e0c9009acc7ddf0c70d0fb

Anonym poster: 8e4b1a3c56e0c9009acc7ddf0c70d0fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fin gave:-) tror kjolen er fra leila hafzi

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ebay. Ofte kan man finne billige kopier der.

Anonym poster: 1b37e2c460551813ef087c601f27eb97

Gjest Morteno
Skrevet

Uff. Kjoler som ikke har noe som går over skuldrene, de som kun går rundt overkroppen på den måten ser så forferdelig ut. Enda verre er de bikiniene som er likedan.

Skrevet

Uff. Kjoler som ikke har noe som går over skuldrene, de som kun går rundt overkroppen på den måten ser så forferdelig ut. Enda verre er de bikiniene som er likedan.

Hva gjør du inne på ett mote forum?? :plystre:

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Dette var det nærmeste jeg fant på ebay. Men vær obs på at faktisk kjole og kjole på bildet kan være veldig stor forskjell på, samt at kinastørrelser er fryktelig små. Så du kan fort bli skuffet. Dessuten var den jo kanskje ikke så lik uansett..

Anonym poster: 098e2688b2d79d8eee2f979d4e840bea

Skrevet

Hva gjør du inne på ett mote forum?? :plystre:

Samme lurte jeg på....

AnonymBruker
Skrevet

Samme lurte jeg på....

Er man nødt å være kvinne for å lese om/like mote? :klo:

Anonym poster: 39af1b5fbac877cb89d375f72a916f96

• Liker 2
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg synes kjolen var fin! Tror dessverre du vil bli skuffet om du kjøper en billig kopi. Man bruker gjerne annet stoff osv som antagelig ikke vil legge seg så fint. Men synes det var en fin tanke :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Er man nødt å være kvinne for å lese om/like mote? :klo:

Nei, men man bør være interessert i mote for å lese/kommentere tråder i forumet Klær, sko og mote. Personen det er snakk om her var jo bare negativ.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men man bør være interessert i mote for å lese/kommentere tråder i forumet Klær, sko og mote. Personen det er snakk om her var jo bare negativ.

Ok..hæ? Kan ikke jeg gå innpå et bil-forum selvom jeg ikke interesserer meg så mye for biler? Hva om jeg bare vil få med meg litt kunnskap? :) Synes det er fint at menn kommenterer hva de synes er fint og ikke jeg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...