Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om en aldersforskjell på 13 år, 16-29? Sett at alt er frivillig og ikke under noe som helst tvang, og begge partene har det fint sammen?

Anonym poster: 9ddc5c9d71d241eb46aa0be215859e0a

Anonym poster: 26ef156e54c1e476ba6b3aa096e3c28f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er en uansvarlig stor aldersforskjell.

Sannsynligheten for at det skal bli noe langvarig forhold ut av dette er null.

• Liker 2
Skrevet

Uansvarlig fra 29 åringen, som tydeligvis er på barnerov.

• Liker 3
Skrevet

En aldersforskjell på 13 år synest jeg ikke det er noe galt med, om begge er voksne. En 16 åring er ikke voksen. jeg synes egentlig ikke det bør være noe særlig aldersforskjell når man er i forhold på den alderen, fordi man forandrer seg veldig mye på kort tid når man er så ung, og har helt andre forventninger enn en som er nesten 30.

• Liker 3
Skrevet

Ekkelt.

• Liker 2
Skrevet

En aldersforskjell på 13 år synest jeg ikke det er noe galt med, om begge er voksne. En 16 åring er ikke voksen. jeg synes egentlig ikke det bør være noe særlig aldersforskjell når man er i forhold på den alderen, fordi man forandrer seg veldig mye på kort tid når man er så ung, og har helt andre forventninger enn en som er nesten 30.

det er jeg helt enig i(om ikke 29åringen er 18 i hodet). Og eldre du blir, mindre merker du til aldersforskjellen.

Gjest Gjest
Skrevet

Så sant begge er klar over at det neppe blir noe langvarig, så ser jeg ikke helt problemet.

Skrevet

Enten er 29åringen 18 i hodet sitt og vil ha store problemer med å bli stort gamlere mentalt sett og vil derfor raskt bli forbigått av jenta. Eller fyren har en noe usunn seksuell apetitt på svært unge jenter.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var 16 ble jeg nektet å være sammen med en på 26. Jeg så det ikke selv den gangen, men jeg er ganske glad for at mamma tok ansvar når jeg var ubekymret og desperat 16-åring. Så stor aldersforskjell har faktisk en del å si når du ikke er voksen enda. Mentalt burde det være forskjell på dere, og du kommer til å vokse mye på noen få år framover.

Anonym poster: 2e8ecdb0158a3b99b3a542cdadf51558

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet om flere som har hatt kjærester fra 13 år, med menn som er 9 - 10 år yngre. Når hun er 18, det første barnet - ett år senere - barn nummer 2 - tre år senere - barn nummer 3 - fire år senere - barn nummer 4 - tre år etter - Forholdet avslutter, fordi de hadde voks fra hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Takker for seriøse og gode svar!

Anonym poster: 26ef156e54c1e476ba6b3aa096e3c28f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...