Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruke I.D Bare minerals sitt mineral-fondation pudder. Det er for å dekke over ugjevnheter og fungerer veldig bra.

Jeg har tidligere lest om mange som får uren hud av dette, og ønsker å prøve et annet.

Helst et som er billigere.

Har noen noe gode mineral puddere å anbefale?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Everyday Minerals, føles kjempegodt ut på huden, smelter lett inn, ingen "kakete" konsistens, veldig god dekkevne - anbefales på det sterkeste. Du kan bestille prøver først for å finne frem til riktig farge.

Her bestiller du prøvene:

http://www.everydayminerals.com/store/productkit/mineralmakeup/free/

Spesielt god er kabukibørsten deres http://www.everydayminerals.com/store/brushes/large-brushes/eco-botan-artisan-kabuki-brush.html , den koster ca 140 kr og er mye bedre enn alle børster jeg har prøvd så langt. Anbefales.

Anonym poster: ec66c4c9d6e3466c91f992688629efe7

Skrevet

Er også svært fornøyd med Everyday Minerals! Det er superdrøyt, jeg har brukt den samme prøveposen i snart tre uker og har fortsatt en del igjen, så ei krukke til 13 dollar holder nok i evigheter!

Skrevet

Takk for tips:) Har ikke hørt om dette før. Dere er sikker på at det er en sikker side? :)

Skrevet

Ja, den er sikker, men frakten tar lang tid. Everyday Minerals selges også via iHerb, hvis du har mer lyst å handle gjennom dem :)

Skrevet

Ja, den er sikker, men frakten tar lang tid. Everyday Minerals selges også via iHerb, hvis du har mer lyst å handle gjennom dem :)

Jeg har ikke prøvd noen av delene. Bare norske sider som blivakker og Blush.

Hvilken side er best og sikrest? :)

Skrevet

Iherb har raskere frakt, men du kan få ganske greie rabatter hos Everyday Minerals egen side. Jeg kommer til å bestille fra iHerb de gangene jeg bare skal ha en eller to ting, men fra EM hvis jeg skal ha flere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...