Gå til innhold

nettsider med forlovelse/gifteringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har bare en lokal gullsmed derav noen ufattelige priser fant ikke et eneste sett under 10.000 :o det blir noe i overkant kan man si! tenker å legge i rundt 5.000

så får kikke litt på nett før jeg evt tar meg en tur til storbyen. eller hvis noen har nett sider de har handlet fra kom me dem :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chanti.no

AnonymBruker
Skrevet

sjekk ut etsy.com der finner du mye håndlaget, og myye billigere enn i Norge. Pass på å sjekk brukerens tilbakemeldinger, og om du betaler med paypal, skal du få igjen pengene om du blir "lurt".

Anonym poster: efee590abe0172bb93feb82e8dece7ab

AnonymBruker
Skrevet

Handler du fra chanti.no vil jeg råde deg til å være ute i god tid før bryllupet - her var det nesten så mannen ikke hadde ring til bryllupsdagen fordi vi trodde det holdt å bestille ring over 3 måneder før!

Mannen bestilte seg en ganske bred (6mm) og tykk gullring derfra og mottok etter halvannen måned en ring som var 4mm bred og i tillegg endel tynnere. Måtte diskutere endel med kundeservice og de var ikke så veldig behjelpelige. Fikk sendt ringen ganske raskt i retur, men oppdaget etter nesten 2 uker at pakken fremdeles lå og ventet på å bli hentet - og vi hadde forklart personen på kundeservice at det hastet litt, men det brydde de seg tydeligvis ikke om.

Tok nesten to måneder etter å ha sendt ringen i retur før vi mottok den nye pakken, så den kom da uka før bryllupet (og vi skulle gifte oss i utlandet og fly dit noen dager før). Var ganske stresset i dagene før den kom og ble utrolig lettet over at de heldigvis hadde klart å sende riktig ring, men det blir siste gang vi handler fra det stedet...

Anonym poster: b11538f9b6ba500332eaa8f6aa39c581

Skrevet

Jeg har veldig gode erfaringer med tesori. Vet ikke hvordan de er på pris da, sammenlignet med andre gullsmeder på nett.

AnonymBruker
Skrevet

Forlovelsesringer.no har vi brukt. God service, fine ringer og hurtig levert.

Anonym poster: 9adc6c2b2fb8d240f8ec4dc50b3bb2a5

AnonymBruker
Skrevet

Veldig god erfaring med tesori:) Knallbra service!

Anonym poster: 23098b6318dfc5c4d51d923d5ea83ad5

Gjest Adriane
Skrevet

Gifteringer.no - nettbutikk til fysisk butikk i Tr.heim. Flotte ringer, ok priser og god service :)

Skrevet

Etsy.com

Gifteringer.no

Tesori.com

Gifteringer.net

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...