Manuela22 Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Kan man bruke Aleo Vera som fuktighetskrem for ansiktet?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Har hørt at noen bruker det. Jeg får bare et rødt, stikkende og stramt ansikt av det. Anonym poster: acd0d09212193e6a60754f53cabc9d19
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Jeg bruker det og er veldig fornøyd Anonym poster: 603a5ad38390d3934807173f494d019e
Faina Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Jeg bruker det også. Aloe vera gel. Funker kjempefint og kviser og sånne smånupper som gjerne kommer i panna holder seg unna så lenge jeg bruker den. Bruker annen nattkrem over på kvelden da, men om morgenen bruker jeg bare aloe vera'n.
Manuela22 Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2013 Jeg bruker det også. Aloe vera gel. Funker kjempefint og kviser og sånne smånupper som gjerne kommer i panna holder seg unna så lenge jeg bruker den. Bruker annen nattkrem over på kvelden da, men om morgenen bruker jeg bare aloe vera'n. Okay! Alle jeg kjenner syns det er rart jeg bruker det, så bra vi er flere 1
Faina Skrevet 23. mai 2013 #6 Skrevet 23. mai 2013 Okay! Alle jeg kjenner syns det er rart jeg bruker det, så bra vi er flere Hehehe, ja greit å vite at man ikke er helt på bærtur. Jeg merker ikke at jeg blir stiv i huden rett etter på føring heller. Jeg gjorde jo det i begynnelsen. Men folk steiler veldig på akkurat det der og de vil jo ikke tro at det ikke er ekkelt. Rare folk 1
-littleme- Skrevet 24. mai 2013 #7 Skrevet 24. mai 2013 Jeg har brukt det i perioder, men akkurat nå gjør jeg ikke det. Kanskje jeg skulle begynne igjen? Jeg vet ikke om dette er sant, men tanta mi fortalte meg alltid om en nabomann som gjorde et aldri så lite eksperiment med Aloe Vera: Han smurte den ene hånda si meg det hver eneste dag i flere år, og etter en stund kunne man se en stor forskjell på hendene hans. Den han hadde smurt med Aloe vera var betydelig strammere og fastere enn den andre hånda som nå begynte å bli ganske skrukkete ettersom han var litt oppi årene! Hvor fint hadde det ikke vært om dette var sant? 1
Faina Skrevet 24. mai 2013 #8 Skrevet 24. mai 2013 Jeg har brukt det i perioder, men akkurat nå gjør jeg ikke det. Kanskje jeg skulle begynne igjen? Jeg vet ikke om dette er sant, men tanta mi fortalte meg alltid om en nabomann som gjorde et aldri så lite eksperiment med Aloe Vera: Han smurte den ene hånda si meg det hver eneste dag i flere år, og etter en stund kunne man se en stor forskjell på hendene hans. Den han hadde smurt med Aloe vera var betydelig strammere og fastere enn den andre hånda som nå begynte å bli ganske skrukkete ettersom han var litt oppi årene! Hvor fint hadde det ikke vært om dette var sant? Det hadde virkelig vært noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå