AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Inspirert av tråden: "Hvorfor er dere kvinner så utrolig masete?" Når menn kommer å klager på oss vinner, kan de få slengt noe tilbake i trynet sitt.. Hvorfor orker dere å leve i deres egen møkk?? Når skal dere lære dere å vaske og rydde? Når skal dere lære å behandle en kvinne som en dronning? Hvorfor kan dere ikke trene mer, og se ut som Arnold Schwarzenegger eller John Travolta som unge?? Hvorfor kommer dere ikke oftere hjem med roser? Hvorfor må dere fise i sofaen, så sofaen lukter fis etter noen måneder? Og hvorfor må dere rape ved matbordet og lære det bort til ungene? Når skal dere slutte å være så udugelige? Anonym poster: 0abd798aed6bded3e30f096ff37d1c96 8
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Fordi kvinner manipulerer og psyker ut menn.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Det som er bra er at masete kvinner og udugelige menn ofte finner hverandre Dere skriker også høyest og skaper derfor et inntrykk av at dette er et stort problem. Vi oppegående og dugelige kvinner og menn lever lykkelig sammen vi. Anonym poster: cc293230e4cf8829545d73746242df19 14
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Det som er bra er at masete kvinner og udugelige menn ofte finner hverandre Dere skriker også høyest og skaper derfor et inntrykk av at dette er et stort problem. Vi oppegående og dugelige kvinner og menn lever lykkelig sammen vi. Anonym poster: cc293230e4cf8829545d73746242df19 Dette tror jeg faktisk stemmer! Jeg ser ofte at klagete damer finner ubrukelige menn. Det er også mulig at damene engang var oppegående, men at de evolverte til klagedamer etter noen år med ubrukelige menn. Eller omvendt. Ubrukelighet smitter! Dessuten tror jeg det handler om å "forme" hverandre. Typen min er bygdis og da vi møttes visste han ikke hvordan man lager mat fra bunnen. det var det mamma som gjorde. Jeg fortalte at jeg ikke liker å lage mat alene og spurte om jeg kunne lære ham opp. Nå er han glad i å lage mat:) Hvis jeg bare hadde latt ham være hadde jeg muligens vært en klagedame nå... 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #5 Skrevet 23. mai 2013 Fordi kvinner manipulerer og psyker ut menn. Dette gjelder kun tøflete beta-menn. Herregud, tenk å la seg manipulere og psyket ut av en kvinne Anonym poster: cc293230e4cf8829545d73746242df19 2
MLy92 Skrevet 23. mai 2013 #6 Skrevet 23. mai 2013 Dette tror jeg faktisk stemmer! Jeg ser ofte at klagete damer finner ubrukelige menn. Det er også mulig at damene engang var oppegående, men at de evolverte til klagedamer etter noen år med ubrukelige menn. Eller omvendt. Ubrukelighet smitter! Dessuten tror jeg det handler om å "forme" hverandre. Typen min er bygdis og da vi møttes visste han ikke hvordan man lager mat fra bunnen. det var det mamma som gjorde. Jeg fortalte at jeg ikke liker å lage mat alene og spurte om jeg kunne lære ham opp. Nå er han glad i å lage mat:) Hvis jeg bare hadde latt ham være hadde jeg muligens vært en klagedame nå... Smart, her er det jeg som er ubrukelig(jeg er kvinne) og han er en oppfinnsom "kokk". Ikke ubrukelig dermed sagt, men han er mye mer fantasifull og flinkere til å lage mat.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2013 #7 Skrevet 23. mai 2013 Dette gjelder kun tøflete beta-menn. Herregud, tenk å la seg manipulere og psyket ut av en kvinne Anonym poster: cc293230e4cf8829545d73746242df19 sexsist!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #8 Skrevet 23. mai 2013 sexsist! Beklager at du ble støtt. Men dette er den brutale sannhet, det er kun svake menn som lar seg herse med av kvinner. De tør ikke å sette foten ned, så de kommer heller hit til KG og klager på hvor manipulerende kvinner er. Anonym poster: cc293230e4cf8829545d73746242df19 4
MLy92 Skrevet 23. mai 2013 #9 Skrevet 23. mai 2013 Beklager at du ble støtt. Men dette er den brutale sannhet, det er kun svake menn som lar seg herse med av kvinner. De tør ikke å sette foten ned, så de kommer heller hit til KG og klager på hvor manipulerende kvinner er. Anonym poster: cc293230e4cf8829545d73746242df19
Sweet77 Skrevet 23. mai 2013 #10 Skrevet 23. mai 2013 (endret) Dette tror jeg faktisk stemmer! Jeg ser ofte at klagete damer finner ubrukelige menn. Det er også mulig at damene engang var oppegående, men at de evolverte til klagedamer etter noen år med ubrukelige menn. Eller omvendt. Ubrukelighet smitter! Ubrukelige menn får bare klagete damer. Det er ingen andre som vil ha dem. ...og det går forresten andre veien også. Begge får det de fortjener med andre ord Endret 23. mai 2013 av Flair 3
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2013 #11 Skrevet 23. mai 2013 Inspirert av tråden: "Hvorfor er dere kvinner så utrolig masete?" Når menn kommer å klager på oss vinner, kan de få slengt noe tilbake i trynet sitt.. Hvorfor orker dere å leve i deres egen møkk?? Når skal dere lære dere å vaske og rydde? Når skal dere lære å behandle en kvinne som en dronning? Hvorfor kan dere ikke trene mer, og se ut som Arnold Schwarzenegger eller John Travolta som unge?? Hvorfor kommer dere ikke oftere hjem med roser? Hvorfor må dere fise i sofaen, så sofaen lukter fis etter noen måneder? Og hvorfor må dere rape ved matbordet og lære det bort til ungene? Når skal dere slutte å være så udugelige? Anonym poster: 0abd798aed6bded3e30f096ff37d1c96 Hehe. Det sier vel litt om deg hvis det bare er slike menn du får sjansen på Det finnes nok av menn som vasker og rydder, behandler DRONNINGER som dronninger, ser ut som arnold eller travolta på sine yngre dager, kommer hjem med roser, ikke fiser i sofaen (og om det skulle skje så lukter det blomstereng)
Gjest Svampebob1 Skrevet 23. mai 2013 #12 Skrevet 23. mai 2013 Ubrukelige menn får bare klagete damer. Det er ingen andre som vil ha dem. ...og det går forresten andre veien også. Begge får det de fortjener med andre ord Jaha? Hva med snille brukelige kvinner som finner seg ubrukelige menn? Eller snille brukelige menn som finner seg ubrukelige kvinner? Man ser jo nok av de også. De snille menneskene som prøver å hjelpe de som de tror trenger hjelp og så ender de opp med å bli dratt ned i dragsuget selv. Mener du å si at de fortjener det? 0:-)
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #13 Skrevet 23. mai 2013 Jaha? Hva med snille brukelige kvinner som finner seg ubrukelige menn? Eller snille brukelige menn som finner seg ubrukelige kvinner? Man ser jo nok av de også. De snille menneskene som prøver å hjelpe de som de tror trenger hjelp og så ender de opp med å bli dratt ned i dragsuget selv. Mener du å si at de fortjener det? 0:-) Å hjelpe dem som ikke kan hjelpe seg selv er en dårlig ide. Er man smart unngår man slike. Anonym poster: 76a45a44716da6fad324d1efc31d2cc0 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #14 Skrevet 23. mai 2013 Hehe. Det sier vel litt om deg hvis det bare er slike menn du får sjansen på Det finnes nok av menn som vasker og rydder, behandler DRONNINGER som dronninger, ser ut som arnold eller travolta på sine yngre dager, kommer hjem med roser, ikke fiser i sofaen (og om det skulle skje så lukter det blomstereng) Da skal jeg fortelle deg at mannen min er ikke udugelig Jeg leser støtt og stadig om menn her inne, som alle er misfornøyde med. Jeg var nysgjerrig, og ville lage en tråd mot mannen som lagde tråden om masete damer. Ts Anonym poster: b656f9a4fee9a0ae2bdfef2f2c48a51b
Sweet77 Skrevet 23. mai 2013 #15 Skrevet 23. mai 2013 (endret) Jaha? Hva med snille brukelige kvinner som finner seg ubrukelige menn? Eller snille brukelige menn som finner seg ubrukelige kvinner? Man ser jo nok av de også. De snille menneskene som prøver å hjelpe de som de tror trenger hjelp og så ender de opp med å bli dratt ned i dragsuget selv. Mener du å si at de fortjener det? 0:-) Dersom "å være snill" er grunnlaget for forholdet så er man ikke særlig snill hverken mot seg selv eller partneren i utgangspunktet. Om de fortjener det - vel, dumme handlinger (som denne) bærer jo sine egne konsekvenser. Det er vel mer sånn jeg ser det. Endret 23. mai 2013 av Flair 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 23. mai 2013 #16 Skrevet 23. mai 2013 Dersom "å være snill" er grunnlaget for forholdet så er man ikke særlig snill hverken mot seg selv eller partneren i utgangspunktet. Om de fortjener det - vel, dumme handlinger (som denne) bærer jo sine egne konsekvenser. Det er vel mer sånn jeg ser det. Hva med de som da ender opp med å bli ubrukelige, siden de ikke lærer av sine dumme handlinger? Og det å være ubrukelig har jo sine konsekvenser. Fortjener de konsekvensene siden de ble ubrukelige pga. sine dumme handlinger? ;-)
Gjest Svampebob1 Skrevet 23. mai 2013 #17 Skrevet 23. mai 2013 Å hjelpe dem som ikke kan hjelpe seg selv er en dårlig ide. Er man smart unngår man slike. Anonym poster: 76a45a44716da6fad324d1efc31d2cc0 Ja, men alle er ikke smarte. Det ser man jo hele tiden. Kanskje du kan fortelle meg hvordan man blir så smart, så man unngår alt som er en dårlig ide? ;-)
Snakkis Skrevet 23. mai 2013 #18 Skrevet 23. mai 2013 Fordi kvinner manipulerer og psyker ut menn. haha, ja vi manipulerer deg til å fise å rape. 1
MLy92 Skrevet 23. mai 2013 #19 Skrevet 23. mai 2013 Ja, men alle er ikke smarte. Det ser man jo hele tiden. Kanskje du kan fortelle meg hvordan man blir så smart, så man unngår alt som er en dårlig ide? ;-) Du er ikke smartere enn du tror selv 1
MLy92 Skrevet 23. mai 2013 #20 Skrevet 23. mai 2013 haha, ja vi manipulerer deg til å fise å rape. hahaha 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå