monja Skrevet 7. april 2004 #1 Del Skrevet 7. april 2004 ...eller kanskje du reiser et sted uten internett? Selv skal jeg nok innom ja. *sånn er det når man er avhengig :oops: * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. april 2004 #2 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg skal bare være hjemme, så jeg kommer nok innom her, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 7. april 2004 #3 Del Skrevet 7. april 2004 Garantert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 7. april 2004 #4 Del Skrevet 7. april 2004 Åjadda.. Er hjemom en snartur for å koste unna litt forefallende, men å ikke stikke innom og sjekke hva som skjer er utenkelig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 7. april 2004 #5 Del Skrevet 7. april 2004 Skal på påskefjellet, langt inne på vidda uten strøm og innlagt vann. Så jeg må nok klare meg uten kg en stund :-( Det blir nok hardt, men på den annen side. Dette er den første påsken jeg og sambo skal være på hytta alene, så det kan jo hende vi klarer å finne på noe hygglig sammen forann den lune peisen, skinnet fra stearinlysene. Man vet jo aldri Ønsker alle en riktig god påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 7. april 2004 #6 Del Skrevet 7. april 2004 Det er nå jeg endelig har tid til å være her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. april 2004 #7 Del Skrevet 7. april 2004 Skal sånn stort sett være hjemme og slappe av, så JA jeg kommer nok til å stikke innom KG. :D Men det blir sikkert stille her... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 7. april 2004 #8 Del Skrevet 7. april 2004 sure thing...on 'n off...=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 7. april 2004 #9 Del Skrevet 7. april 2004 Bypåske på meg. Stille Oslo og internet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tenker Skrevet 7. april 2004 #10 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg skal jobbe, og kommer som vanlig til å poste her i alle mine hardt tiltrengte pauser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 7. april 2004 #11 Del Skrevet 7. april 2004 Jupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesty Skrevet 7. april 2004 #12 Del Skrevet 7. april 2004 Klart det! Jeg reiser til fjells idag,men kommer sterkt tilbake på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. april 2004 #13 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg skal være hjemme i påsken og kommer nok kanskje til å være her mer enn vanlig :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 7. april 2004 #14 Del Skrevet 7. april 2004 Kommer nok til å være her ennå mer i påska, siden jeg bare er hjemme og ikke har noe spesielt å ta meg til. i tilegg er kg et så koselig sted da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 7. april 2004 #15 Del Skrevet 7. april 2004 Kommer nok til å være her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2004 #16 Del Skrevet 7. april 2004 stikker nok innom men ikke så mye som vanlig. Familie tid :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 7. april 2004 #17 Del Skrevet 7. april 2004 Kommer innom? Ja, men det er nok en underdrivelse. *henger her jeg...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 7. april 2004 #18 Del Skrevet 7. april 2004 Absolutt tilstede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. april 2004 #19 Del Skrevet 7. april 2004 er på fjellet uten strøm og vann jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. april 2004 #20 Del Skrevet 7. april 2004 Blir nok en liten tur innom hver dag, selv om påsken blir spist opp av oppussing i sauehuset! God påskeklem til dere alle fra sauen! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå