Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det VÅR folkens! Er egentlig ganske ny her :oops: Hei alle :-)

April måneden er inne for fullt, sola stikker innom her i Oslo anhver time, og vårklærne er tatt frem/skal fornyes!

Hvilke farger har tatt akkurat Din opperksomhet?

Hva slags klær?

Sko?

Hår?

Vesker?

Vi har også hatt våre mål frem mot sommern, som "være sunnere", "trene mer"; Har du greid å holde noen av målene dine? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte jeg skulle starte selv!

Rosa, fersken, babyblå, fine grønnfarger!, ikke minst gul, den søte gulfargen.

Mønster: Prikkete, stripete, "typiske sommer mønster"

Hva slags klær?

Hmm, åpent spørsmål :) , Skjørt, 30 og 50 talls skjortene med feminene snitt, trange, samme gjelder korte rutete bukser fra samme periode.

Sko? Elsker pumps og såkale ballerina sko! Bruker det en del, i alle slags farger, har akkurat sett noen fra gucci som jeg er forelsket i :tunge1: . Ellers liker jeg vår støveletter, men også lave joggers, alt etter dag og humør :)

Hår?

Liker det meste her også, rufsete en dag ved hjelp av tang og skum, straight andre dagen samtidig som det ser rufsete ut. Synes også pannelugg er kult, en heavy en gir en kul look.

Vi har også hatt våre mål frem mot sommern, som "være sunnere", "trene mer"; Har du greid å holde noen av målene dine?

Desverre, har jeg ikke klart å holde så mange :oops: .

Joda, blitt LITT sunnere kanskje- drikker mer vann enn før!

Den skal jeg ha :-) mye vann- fin hud!!!

Skrevet
Nå er det VÅR folkens! Er egentlig ganske ny her :oops: Hei alle :-)

April måneden er inne for fullt, sola stikker innom her i Oslo anhver time, og vårklærne er tatt frem/skal fornyes!

Hva slags klær?

Sko?

Hår?

Vi har også hatt våre mål frem mot sommern, som "være sunnere", "trene mer"; Har du greid å holde noen av målene dine? :-)

Hei Hei!!

Synes det er kaldt jeg, bor litt utenfor Oslo og her er det ikke sol :-(

Det mest ekstreme jeg har gått til innkjøp av hittil er en gul genser :-?

Må bli flinkere til å bruke flere farger og tenke nytt i klesveien.

Skal handle klær i mai og da skal jeg kjøpe fargerike klær.

Må ha nye penklær til Konfirmasjon og 17 Mai etterhvert og.

Trene har jeg vært flink til i det siste, har trent litt vekter, situps og slikt.

Ser resultater og det er deilig å komme i form igjen. Disiplin..

Skrevet

Glemte å nevne det jeg og ! :P Har faktisk trent en del, styrke/koordinasjon/ dansrytme! :-)

Skrevet

Heisann! :D

Jeg har handlet MASSE i det siste, her er noe av det jeg har kjøpt:

- To lange gensere i lysegul og babyblå

- To stripete gensere i blå/turkis i forskjellige nyanser og rødrosa i forskjellige nyanser

- Turkis topp

- Acceccories: øreringer, smykke med blå blomst (veldig søtt) + diverse hår-ting

- Kongeblå genser

Jeg liker de nye fargene i butikkene, men ikke måten de blir satt sammen på :-? Rød og rosa, knallturkis og oransje... Får lyst å dunke hodet hardt i veggen :murvegg:

Men ellers er det fint med farger om våren! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe veldig enig der! Besøk H&M , Lørenskog ffor å se fine sammensetninger! 8)

Du har tydeligvis shoppet mye Ja, har handlet litt jeg med, men skal ta av neste uke, da har jeg tid, i tillegg til det faktum at jeg får L Ø N N :-)

Blir nok mange tusenlapper som forsvinner :evil: men så blir jeg i godt humør og får MYE FINT :kul:

Skrevet

Uff, innlegget over er fra meg, beklager.

Skrevet

Jeg gjør som jeg pleier å gjøre hver vår -

Nøyer meg med å SE på alle fargene.

:wink: (og vil ha både det ene og det andre, men ender alltid opp på salg for å kjøpe vinterklær.)

Skrevet

Hehe,Cia...lov å spandere litt på seg selv når våren kommer da :oops:

Skrevet

Ja jeg har faktisk tenkt at tiden er nok snart inne til å finne fram vårklær i lageret....

I det siste har jeg kjøpt mye. En ny vårjakke i svart med litt hvit og store knapp fra Popin, en veske i svart/hvit fra Puccini, hvite sko fra Bjørn Bjorg (flats i maryjane stil) hvit bukser og hvit skjørte fra Popin i samme serie (bare mangler jakke nå!) (lin/bomull), en hvit/svart stripete polo, og det siste var en deilig myk topp fra Fransa i turkis-blå. Jeg synes det er så fint med litt farge innimellom, men jeg må lete for å finne nyansen som jeg vil ha.

Har nettopp vært hos frisør og hun tok litt bølger inn i mellom og det synes jeg var knalltøffe...Hun brukte en trippel krølltang som kostet en tusen lapp (jeg spurte for jeg vil hå en sånn) Ble litt oppklipt for å framheve ansikt litt. Håret er veldig langt men jeg passer på at det ble aldri for tungt eller drager ansikten ned som det kan skjer med langt hår i alt sammen lengder.

Akkurat nå vil jeg har en større veske som kan tås til hytte eller stranden, som har plass til CDplayeren og bøker osv. Er uhyre kresen når det gjelder vesker så jeg har ikke fant en jeg liker. (Og jeg vil heller ikke bruker 500 kr på det) Så en kult på H&M men bestemte meg for å tenke litt og ser videre på nett og. Å ja, jeg leter etter kult svart/hvit treningsko som har sånn elastiske band over...

Skrevet

Hvilke farger som har tatt min oppmerksomhet:

Rosa!! Er veldig svak for rosa, men liker også alle de andre sterke fargene som er i butikkene for tiden! Blått, grønt og gult! Digger det!

Hva slags klær:

Elsker å gå i jeans og en topp i mange kjekke farger.. Blir det varmere bytter jeg jeansen ut med skjørt eller noe annet vårlig. Er og litt svak for 50 talls kjoler som jeg har begynt å få en del av! :-)

Sko:

Er en jente som liker meg best i skate sko eller boxesko. Har fått med meg at håndballsko er in å gå med, hadde kanskje vært noe for meg? Men jeg er veldig glad i pumps og flotte støvletter (en gang i blant hvertfall)

Hår:

Akkurat nå er håret veldig kjedelig, skal til frisøren om en uke! Gleder meg masse, vet ikke hvordan jeg vil ha det, men finner sikkert på noe morsomt"

Vesker:

Er IKKE noen veskejente og tror ikke jeg eier en eneste veske! :oops:

Trening:

Er på sports club 3 ganger i uken og prøver å trene litt håndball og, men det går an å bli mer sporty, kunne strammet inn her og der...

Skrevet

jeg elsker denne våren! jeg får nesten orgasme av å gå i butikkene, og jeg skulle ønske at jeg hadde litt mer penger enn jeg har. hadde meg en liten shoppingtur i bergen nettopp, så herlig. men jeg kan ta en oppsumering som dere andre har gjort.

håret mitt er gørr kjedelig! jeg dør etter å komme meg på frisøren og få klipt meg. det bare henger ned, litt flisete og oppklipt, brunt med litt ettervekst. blæh :)

jeg har dilla på alle nyanser av rosa. men prøver og roe ned litt. har kjøpt to lange gensere i turkis og knallgrønt. og er veldig glad i lyse jeans. har neonrosa øreringer, rosa liten veske, rosa belte. har kjøpt svarte lave spisse støvletter, aner ikke hve det heter, med neon rosa striper. har også svarte og hvite boksesko. har mest jogge/skatesko. har også dilla på blazere. har en "spygrønn" en. og en brun, men den er kjedelig. skal nok få tak i flere slike ja! en hvit er et must. fant ei fin vårjakke på hm, helt enkel, kort med glidelås. det neste kuppet jeg skal gjøre er å skaffe meg ei litt større gul veske som jeg har sett :) nå vil jeg ut og shoppe! synd alt er stengt....

Skrevet

Hehe, jeg blir helt med :oops: Veldig svak for rosa selv!!

Uff, alt er stengt idag :-x

• 2 uker senere...
Skrevet

Var på shopping igår, kjøpte;

3 forskjellige singletter; 3 modeller; babyrosa, hvit, og blå.

Veldig fine og unike modeller-->Fornøyd

Et skjørt; kort jeansskjørt.....(trengte ikke...har masse...men det var litt fint..)

Fikk Veske(sukk!! Den lekkkre! Sommermønstret skinnpose veske aktig, også unik og uvanlig i Norge-->STORFornøyd.

Også litt hudpleie produkter :-)

Fin fredag med andre ord.

Skrevet

Fargen jeg har hengt meg litt opp i denne våren, både når det gjelder klær og interiør, er eplegrønn. Det er en av mine ynglingsfarger og endelig er det mye av den i butikken. Herlig! Godt humør-farge!

Er ikke så veldig fan av veldig korte gensere/topper, derfor er det deilig at det har blitt litt mer lengde på dem, så det blir vel kjøpt noe av dem i vår, og et par Nudie-jeans.... og sikkert mye annet -på impuls.

Trening :roll:

Gleder meg til sommeren så jeg kan ut å bade. Eneste trening jeg liker... :)

Gjest Virvel
Skrevet

Lys turkis er min farge, har jeg funnet ut, så nå kjøper jeg alt det turkise jeg kommer over... :ler: Elsker våren! Er så deilig å kunne gå ut uten masse klær, det er lyst om morgenen når jeg våkner, og det er lyst om kvelden.

Skrevet

Turkis er også min store favoritt, og denne våren er det heldigvis masse turkis i butikkene. Har resultert i en del ekstra shopping, kommet over flere turkise topper/ gensre som jeg bare måtte ha! Håper bare jeg ikke blir lei den fargen, har blitt både turkise sko, veske og div. annet tilbehør i tillegg til turkis bukse.. :wink:

Ellers er rosa en søt farge, liker best den som heller mot babyrosa, men den mer knallrosa fargen kan være veldig fin på andre.

Når det gjelder håret så tok jeg krøller for ikke så lenge siden, kjekt med litt forandring!

Skrevet

Turkis og rosa er også mine farger, kjøpte turkist belte og sko...kjempe fin farge! Babyrosa er jeg født med, bare elsker en fargen...er fan av pastell farger...hater BRUNT OG ekkle grønnfarger...urgh..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...