AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Hei Jeg og eksen holder på å finne tilbake til hverandre etter tre år. Jeg godtar at han har sin fortid og jeg har min. Men det er en dame som irriterer meg litt. For noen måneder siden hadde han en flørt med en felles bekjent, men det skjedde aldri noe videre (fysisk kontakt). Vi har alltid hatt en grei tone (jeg og hun), pratet og hilst da vi har vært på samme steder. For to uker siden fortalte han at hun hadde kommet bort til han på en fest og sagt at hun var lei seg for at det ikke hadde skjedd noe videre med dem to, han fortalte da at det var forsent og at han ville finne tilbake til meg. (greit nok) Nå på lørdag tar hun meg tilsides på en fest og sier ting som "håper du ikke hater meg" "dere er perfekte sammen" "jeg har sittet og sett på dere i hele kveld og dere er så søte" osv.. Jeg forteller henne at det ikke er noe problem i mellom oss, og vi avlutter det hele med en klem. To minutter senere ser jeg henne ha en samtale med "eksen" min hvor hun sitter å gråter. Barnslig som jeg er går jeg forbi og sier "dette passer seg vel ikke helt". (etter dette drar hun) Jeg spurte han søndag kveld om han hadde pratet noe mer med henne hvor han da sier at hun hadde sendt han en mld alla "unnskyld for oppførselen min, jeg var så full.." Men nå viser det seg at hun har ringt han og han slettet samtaleloggen fordi han ikke ville at jeg skulle vite de hadde pratet sammen på telefonen.. Og han sier at de bare snakket sammen i noen får sekunder. Hun har etter dette send meg meldinger på facebook. "Håper du ikke hater meg, vil ikke ødelegge. Du virker som en fantastisk jente, og skulle ønske vi kunne være venner" blabla... Hva er det hun vil egentlig?! Vet at hun har et utrolig stort behov for å bli likt av andre, men dette virker litt ekstremt for meg. Anonym poster: bbaca89362b35be102dbfd3434514134
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Sært.. Anonym poster: 38aa3d627c8cce521b304bc3876f90eb
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Sært.. Anonym poster: 38aa3d627c8cce521b304bc3876f90eb Veldig sært spør du meg. Anonym poster: bbaca89362b35be102dbfd3434514134 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Hun vil egle seg innpå deg for å holde kontakten med kjæresten din. Hun har følelser for han. Be henne slutte å ringe han. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #5 Skrevet 23. mai 2013 Hun vil egle seg innpå deg for å holde kontakten med kjæresten din. Hun har følelser for han. Be henne slutte å ringe han. Det jeg har på følelsen også. Men vil heller ikke være den hysteriske dama som ber alle damer som snakker med kjæresten ligge unna.. Hun kan jo fort vri det om på meg. Anonym poster: bbaca89362b35be102dbfd3434514134
Guybrush Skrevet 23. mai 2013 #6 Skrevet 23. mai 2013 Hun forsøker å så misstro og skape drama. Hun er sjalu og tror at så lenge hun klarer å sabotere for dere to vil han komme tilbake til henne istedet. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #7 Skrevet 23. mai 2013 Må legge til at jeg så han hadde sendt henne melding samme kveld som hun dro og spurte om hvor hun ble av, og at de skulle møtes senere på et utested.. Når jeg tenker meg om ligger vel dette like mye på han som på henne. Litt teit å be han om å velge, men hvis han ikke klarer å gi slipp på henne så vil ikke jeg bruke noe mer tid på han. Det er jo en grunn til at vi er ekser. Anonym poster: bbaca89362b35be102dbfd3434514134 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #8 Skrevet 24. mai 2013 Si til han: Jeg ser at dere to ikke er helt over hverandre på måten dere har kontakt på. Slik vil jeg ikke ha det i dette forholdet. Kanskje best du bestemmer deg en gang for alle for hva du vil? Jeg vil ikke stå i veien dersom det er hun du vil ha. Gi meg beskjed når du har bestemt deg. Anonym poster: 1da008ec23ffcbc570bcc2b401ded735 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #9 Skrevet 24. mai 2013 Si til han: Jeg ser at dere to ikke er helt over hverandre på måten dere har kontakt på. Slik vil jeg ikke ha det i dette forholdet. Kanskje best du bestemmer deg en gang for alle for hva du vil? Jeg vil ikke stå i veien dersom det er hun du vil ha. Gi meg beskjed når du har bestemt deg. Anonym poster: 1da008ec23ffcbc570bcc2b401ded735 Ja, jeg har prøvd å si noe lignende til han på en ordentlig måte. Men han blir bare oppgitt og sur og mener at jeg ikke stoler på han. (noe som er litt sant da det har skjedd mye rart mellom oss de siste 3 årene, men jeg prøver så hardt jeg kan!!). Timer senere later han som ingenting og vil ha kos og sier at han elsker meg... Anonym poster: bbaca89362b35be102dbfd3434514134
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå