Gå til innhold

Side med før/etterbilder av pupper

Fremhevede innlegg

Gjest Poirot
Skrevet

Hukser en gang at noen her la ut link til en svensk side der man kunne taste inn før og etter størrelse både for silikonoperasjoner og brystreduksjon.

noen som har linken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk også ut fotogalleriet til www.breastlift4you.com.

Du har også vært inne på www.breastreduction4you.com? Diskusjonsgruppe og masse informasjon, men foreløpig ikke fotogalleri.

Gjest gjest1
Skrevet

Mykje fint.. Men trur kanskje at eg skal la mine vere som dei er, iallefall til eg har født og amma ferdig.

Men, de som har innlegg i puppene, blir dei ikkje litt harde? Eller er dei mjuke og gode som før? Lurer litt på det eg...

Skrevet

Kikk også på Jan Frøyens sider: www.froyen.no (velg brystreduksjoner/løft).

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har den linken du er på utkikk etter! :hoppe:

www.qvinna.info

Den er kjempebra!

:vinke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Mye fint, men også mye stygt syns jeg!

Gjest gjest1
Skrevet

Hehe... Noe kanskje... :ler:

Skrevet

uff, syns faktisk det meste var stygt..

Gjest Poirot
Skrevet

uff, syns faktisk det meste var stygt..

Ja, mye stygt.

Men like fullt er det jo ok å få et inntrykk av mulige resultater når man skal ta en operasjon. Det jeg synes er synd er at de fleste brystreduksjonsbildene er tatt av kvinner som har tatt ut silikonen, noe som slett ikke er det samme som å ha naturlig store bryster. Gir derfor et dårlig bilde av hva sånne som meg evt kan forvente.

Gjest StoreSky
Skrevet

ÅÅ, jeg vil og få mindre pupper.. Har dd/e, det er IKKE morsomt å bli kalt puppeguri! Føler noen ganger at gubben synes dette er det eneste bra med meg... :cry:

Gjest Poirot
Skrevet
ÅÅ' date=' jeg vil og få mindre pupper.. Har dd/e, det er IKKE morsomt å bli kalt puppeguri! Føler noen ganger at gubben synes dette er det eneste bra med meg... :cry:[/quote']

Søk på brystreduksjon her inne, vi er en gjeng som har tatt opp dette før.

Skrevet
Når skal du inn Suzy?

Vet ikke ennå... Skulle egentlig på konsultasjon den 20. april, men da skal jeg bort så jeg må få time litt senere. Skal ringe i morgen for å få ny time.

Du da?

Apropos før og etter bilde. Jeg har samlet meg de mest aktuelle bildene i et egent dokument så jeg har noe å ta med meg på konsultasjonen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...