Gjest Harakiri Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Jeg ser forhold og tenker at det hadde vært så fint å være i ett, men når det kommer til stykket så klarer jeg det ikke. Med en gang noen viser interesse for at de vil noe mer så føler jeg meg direkte kvalm. Det føles så ekkelt at en annen person skal kunne ha så mye makt over meg og mine følelser, at noen skal kunne knuse meg så lett bare fordi jeg valgte å slippe den personen inn til meg og min sjel. Det å la andre vite at min lykke er avhengig av dem gjør meg alt for sårbar, ingen kan få vite at de betyr noe for meg når jeg ikke er sikker på at de aldri kommer til å svikte meg eller missbruke den "makten".. Tanker? Andre som føler det slik?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Jeg ser forhold og tenker at det hadde vært så fint å være i ett, men når det kommer til stykket så klarer jeg det ikke. Med en gang noen viser interesse for at de vil noe mer så føler jeg meg direkte kvalm. Det føles så ekkelt at en annen person skal kunne ha så mye makt over meg og mine følelser, at noen skal kunne knuse meg så lett bare fordi jeg valgte å slippe den personen inn til meg og min sjel. Det å la andre vite at min lykke er avhengig av dem gjør meg alt for sårbar, ingen kan få vite at de betyr noe for meg når jeg ikke er sikker på at de aldri kommer til å svikte meg eller missbruke den "makten".. Tanker? Andre som føler det slik? Ja, etter at det ble slutt med siste eks så har jeg hatt det slik i lange perioder. Ikke bra, for man kan bli veldig defensiv av det, men jobber med saken. Anonym poster: fd86b6b4a5fe03c23b2816f2156b645b
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Tanker? Andre som føler det slik? Ja, jeg. Det er nok en direkte årsak etter å ha "gitt den makten" som misbrukte den til de grader. Jeg levde med psykisk mishandling i noen år og nå føles det umulig for meg å noen gang la meg bli så sårbar igjen. Anonym poster: 2f271a21662d483deafb8825f2f6665a
Archeress Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Ja. Det er vanskelig å være sårbar, men samtidig går man glipp av veldig mye hvis man aldri klarer å åpne seg. Jeg jobber med saken. Jobber med å ta sjanser. Skummelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå