AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Jeg grubler snart hull i hodet på meg selv og trenger gode synspunkter og meninger.. Exen og jeg gjorde det slutt ( han dumpet meg pga kjedelig hverdag og mistet følelser) for 8 mnd siden, vi var samboere i 3 år.. Har omtrent daglig hatt kontakt via telefon og meldinger, og også møttes for "film og sex pakka" omtrent 3-4 ggr i mnd.. Etter to uker( etter han valgte å flytte) kom han tilbake og ville være sammen og prøve på nytt, men ikke flytte sammen igjen. Han var fortsatt usikker på fremtiden men ville ikke la meg gå.. Så vi forsøkte i rundt en 3 mnd tid, før det oppstod en episode, som gjorde at han valgte å gjøre det helt slutt. Vi skulle ikke ha kontakt med hverandre og slettet alt av facebook osv.. Det gikk bare 2 dager før jeg fikk melding " savner deg" og vi tok opp kontakten igjen, ikke like mye som når vi " var sammen", men fortsatt har kontakten vært ukentlig.. Han sier han savner meg og tenker på meg og jeg vil alltid være i hjertet hans, men jeg er ikke den jenta for han.. Så dro jeg for å møte han, i håp om at han endelig hadde skjønt det og vi skulle være oss to igjen.. men da fikk jeg høre ting som " vi må bruke tid, nå" " se det ann" " du vil alltid være i hjertet mitt" " tenker på deg hver dag" " savner deg" MEN neida.. vi kan ikke bli sammen...det vil han ikke nå.. Jeg bare skjønner ikke, hvorfor si alt dette og tenke på meg når jeg ikke er jenta for han???... Anonym poster: 2f245449b6930ac657df0b1c12b6a11c
Guybrush Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Han vil ha kosen, sexen, omtanken, at du booster egoet hans - alt dette men uten at han trenger å forplikte seg. Dette ser man hos begge kjønn. Dette er behov som ligger i mange, og man kan fint ønske det fra noen - selv om man vet at man ikke føler sterkt nok tilbake til at man vil binde seg til den personen. Enkelt forklart, det er en ekstrem egostisk måte av ham å oppføre seg på. Han holder deg på gress. 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Han vil ha kosen, sexen, omtanken, at du booster egoet hans - alt dette men uten at han trenger å forplikte seg. Dette ser man hos begge kjønn. Dette er behov som ligger i mange, og man kan fint ønske det fra noen - selv om man vet at man ikke føler sterkt nok tilbake til at man vil binde seg til den personen. Enkelt forklart, det er en ekstrem egostisk måte av ham å oppføre seg på. Han holder deg på gress. Takk for svar Det er jo dette jeg ahr fryktet, selvom jeg har gått å drømt om at han bare er sta og ikke vil innse at det er meg og han.. men så er spørsmålet.. hvorfor ikke gå til noen andre? Han er over gjennomsnittet atraktiv, hvorfor pule den samme dåsa etter så mange år? Anonym poster: 2f245449b6930ac657df0b1c12b6a11c
Guybrush Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Han synes du er pen, attraktiv, god i senga, han vet hvor han har deg, slipper masse sjekking og styr. Og han vet at han alltid kan trekke seg unna/slippe mas om forhold siden han jo i sitt hode har gjort det klart at det er uaktuelt. På sikt hvis du fortsetter dette vil du se at det slutter den dagen han finner en annen. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #5 Skrevet 23. mai 2013 Uff, jeg oppførte meg slik mot eksen min da jeg var 20. Ville ut av forholdet, og var først glad og følte meg fri, følelsene var borte uansett. Så etter kort tid savnet jeg kos og en som brydde seg om meg, det hadde ikke noe med ham å gjøre, men jeg var blitt så vant til å ha noen der. Jeg dyttet ham bort, flørtet med andre og klenget på ham igjen. Helt forferdelig, skulle ønske han bare hadde bedt meg komme meg bort fra ham. Du bør bryte kontakten, ikke finn deg i å bli behandlet slik. Anonym poster: cce42bbef8d7ee4d5d6f3d17aba0671a 3
Obiola Skrevet 23. mai 2013 #7 Skrevet 23. mai 2013 Kanskje han enda er glad i og føler litt for deg, bare ikke nok til å være bundet til deg. Men at det å ha kontakt og få sex/nærhet er godt og trygt! Er vanskelig å kutte helt ut en man er vant til å ha i livet sitt. Sånt opplegg er aldri lurt, spesielt ikke om den ene enda har håp om å bli sammen igjen. For man tror jo ofte at det går mot det, når en eks oppfører seg på den måten. Kan ikke leve med, kan ikke leve uten, ganske vanlig det!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #8 Skrevet 23. mai 2013 Høres ut som en eks jeg hadde. Samme ordene. Han var en idiot, og jeg gadd ikke fortsette noen som helst kontakt med han. Kjære deg, ts, han er bortkasta tid og energi. Gå videre og finn deg en som fortjener deg. Anonym poster: fe2cacee11b41772cc12ade505592c77
Kaizerr Skrevet 23. mai 2013 #9 Skrevet 23. mai 2013 (endret) Jeg har også hatt det sånn! Vi holdt på sånn som du forteller en stund, helt til han fant en ny dame. Da droppet han meg helt fullstendig! Nå er det slutt og han har begynt å snakke med meg igjen, mest sannsynlig fordi han vil bruke meg som trøst til han finner seg noen "bedre". Men nå er løpet kjørt for han vil jeg si. Endret 23. mai 2013 av Kaizerr 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #10 Skrevet 23. mai 2013 Takk for svar Det er jo dette jeg ahr fryktet, selvom jeg har gått å drømt om at han bare er sta og ikke vil innse at det er meg og han.. men så er spørsmålet.. hvorfor ikke gå til noen andre? Han er over gjennomsnittet atraktiv, hvorfor pule den samme dåsa etter så mange år? Anonym poster: 2f245449b6930ac657df0b1c12b6a11c Blæææh, trøst deg med at du ikke er den eneste. Og jeg har spurt eksen rett ut, men han kan/vil ikke svare....Og jeg, det dumme neket, tar det jeg får, litt sånn av og på. TRE forbaskete år har det vært sånn! Skulle ønske han kunne la meg være i fred, men greier jo ikke si det til ham heller.... Anonym poster: 06df4e9a0e6a57e39aadadea7f8a07bf
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #11 Skrevet 24. mai 2013 Blæææh, trøst deg med at du ikke er den eneste. Og jeg har spurt eksen rett ut, men han kan/vil ikke svare....Og jeg, det dumme neket, tar det jeg får, litt sånn av og på. TRE forbaskete år har det vært sånn! Skulle ønske han kunne la meg være i fred, men greier jo ikke si det til ham heller.... Anonym poster: 06df4e9a0e6a57e39aadadea7f8a07bf Herregud, tre år?? Kutt all kontakt, han kommer ikke tilbake!! Anonym poster: cce42bbef8d7ee4d5d6f3d17aba0671a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #12 Skrevet 24. mai 2013 Herregud, tre år?? Kutt all kontakt, han kommer ikke tilbake!! Anonym poster: cce42bbef8d7ee4d5d6f3d17aba0671a Virker jo som han er litt mer på gli nå som jeg planlegger å flytte enda lengre vekk....vi bor allerede 55 mil unna hverandre Anonym poster: 06df4e9a0e6a57e39aadadea7f8a07bf
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #13 Skrevet 24. mai 2013 Takk for svar alle sammen:) Så jeg kan konkludere ( mest sannsynlig) at jeg bare blir brukt, inntil videre? Og det at vi ble sammen igjen, men skulle ta ting sakte og bo hver for oss, men jeg ødela det, det har ingen ting å si? Er bare så fryktelig redd for at jeg nå går videre, mens han egentlig kanskje kunne tenke seg meg i fremtiden... (( Anonym poster: 2f245449b6930ac657df0b1c12b6a11c
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #14 Skrevet 24. mai 2013 Han synes du er pen, attraktiv, god i senga, han vet hvor han har deg, slipper masse sjekking og styr. Og han vet at han alltid kan trekke seg unna/slippe mas om forhold siden han jo i sitt hode har gjort det klart at det er uaktuelt. På sikt hvis du fortsetter dette vil du se at det slutter den dagen han finner en annen. Du virker reflektert og ærlig hva mener du om det siste jeg skrev her? Ingen grunn til å være redd for å gå videre? Anonym poster: 2f245449b6930ac657df0b1c12b6a11c
Guybrush Skrevet 24. mai 2013 #15 Skrevet 24. mai 2013 Du virker reflektert og ærlig hva mener du om det siste jeg skrev her? Ingen grunn til å være redd for å gå videre? Anonym poster: 2f245449b6930ac657df0b1c12b6a11c Svært lite sannsynlig. Det er mulig å vinne i lotto selvsagt, men du skjønner sikkert hva jeg mener.... Det at du "ødela" som du skriver er meget mulig noe han støtter seg til slik at han kan benytte det for å fremdeles "ha deg". Svært mange klarer ikke å se at de sårer andre når de kun fokuserer på sine egne behov for nærhet i slike tilfeller. Ei venninne har gått rundt i 2 år og blitt mer eller mindre brukt av en kammerat hun er kjempeforelska i. Hun har nå måttet sykemelde seg og går på antidepresiva. Det sier sitt. Og fyren tar jevnlig kontakt og gir f i at han ødelegger henne. For som han sier - han har jo vært ærlig om at han ikke vil mer og det er jo frivillig av henne å invitere ham hjem. 2
Gjest Chloè Skrevet 24. mai 2013 #16 Skrevet 24. mai 2013 Det er en utrolig egoistisk handling, han bruker deg. Det gjør vondt i hjerte bare jeg leser dine ord, for de høres så kjente ut. Verdens verste følelse å aldri føle seg god nok for en person å bli kastet frem og tilbake som en dukke. Jeg ser du hele tiden skriver "inntil videre" "tenk om han vil at vi skal være sammen i fremtiden" Vil han det ikke nå, vil han det nok ikke om 1 mnd heller. Hvorfor skal du være der å vente som en idiot? Her lærer man på den vanskelige måten, du må bare kutte han helt ut
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #17 Skrevet 24. mai 2013 Hva er sannsynligheten for å vinne i lotto da? Og hvordan følelse sitter man igjen med, om man faktisk vinner ? Anonym poster: eede6a7892641d37bd38d0f21cd9c005
Guybrush Skrevet 24. mai 2013 #18 Skrevet 24. mai 2013 Hva er sannsynligheten for å vinne i lotto da? Og hvordan følelse sitter man igjen med, om man faktisk vinner ? Anonym poster: eede6a7892641d37bd38d0f21cd9c005 Kjenner ingen som har vunnet.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #19 Skrevet 24. mai 2013 Kjenner ingen som har vunnet. Men tenk hvis da. Anonym poster: eede6a7892641d37bd38d0f21cd9c005
Guybrush Skrevet 24. mai 2013 #20 Skrevet 24. mai 2013 Men tenk hvis da. Anonym poster: eede6a7892641d37bd38d0f21cd9c005 Her skal jeg være skikkelig kald og si det så kynisk som man kan. Med å akseptere å bli behandlet slik respekterer du ikke deg selv - da vil ikke han respektere deg heller. Man vil ha en partner man respekterer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå