AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Holder på å få i meg picoprep for tarmtømming og koloskopi. Problemet er at jeg ikke takler ting som jeg syns smaker vondt, jeg blir kvalm og ekkel i magen av det. Jeg har såvidt klart å få i meg den første posen og det er null sjanse for at jeg klarer begge. Når jeg lå på sykehus og måtte igjennom det samme, så fikk jeg kun den ene posen og koloskopien var suksessfull. Tror dere det samme går greit denne gang? Får lyst til å gråte ved tanken på å måtte drikke mer. Anonym poster: 6bd62149d296096363948d1783ab2f4e
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Hold deg for nesen og drikk. Pass på at det ikke er iskaldt, da yar det lengre tid å drikke. Ikke slipp taket på nesen før du har skylt munnen og fått en annen smak (tyggis/brus/banan/hva som helst) Anonym poster: 830ffe70173ce31c6e48dd6f7729bac4
Gjest Gastropasient Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Jeg ble skikkelig dårlig av picoprep, kastet opp hele natten og klarte ikke den andre posen. Det står på pakningsvedlegget at det er en mulig bivirkning. Neste gang jeg tok koloskopi ba jeg om noe annet, og fikk ursofalk. Det smaker også grusomt, men jeg ble i det minste ikke kvalm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå