Gå til innhold

Stilen på BI - Bergen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal begynne på BI i Bergen til høsten, derfor lurer jeg på hva folk normalt går med på skolen? Går det i normale klær som jeans og en vanlig overdel, eller er folk generelt litt mer "pyntet".

Takker for svar :-)

Anonym poster: 184cba97a290191ba8f41e0b224a8da2

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ser og kjenner folk fra BI - Oslo og der varierer det mye. Det er vel en god blanding, som alltid - en god del pappagutter og sossejenter, noen iført dress og koffert, noen mer casual. Jeg for min del hadde ikke gått "pyntet" til skolen, med mindre det var en spesiell anledning. Også hadde jeg pyntet meg litt mer av og til, slik jeg gjør til vanlig, bare for gøy og for å føle meg fresh.

Jeg leste en artikkel en gang, som ble publisert om klesstilen i BI - Oslo, hvor journalisten hadde fokusert på og intervjuet sossene og de hadde påstått at det var "sosialt uakseptabelt" å gå med skolesekk på BI. Da tenker jeg at OK, hvis folk har lyst å ødelegge skulder og rygg ved å lempe inn tunge pensumbøker i en designerveske, so be it - hadde jeg vært student der hadde jeg likevel tydd til min gode, gamle vintage, skinnsekk som jeg er så glad i og totalt avhengig av for at bøkene ikke skal ødelegge ryggen min :P

Endret av Memoria
  • Liker 3
Skrevet

oki, må bare slenge denne innom... http://inspirato.blo...ter_stereo.html

Haha, det er utdrag fra artikkelen jeg snakket om! Den var mye lenger da jeg leste den i et studentmagasin, da, men likevel - you get the point. Sååå morsomt!

Skrevet

ts, vær deg selv. Å se ann folk . I et læremiljø vil alle ha trang til å høre til, jeg ser den. Bare ikke glem at man alltid kan bestemme hva man liker selv.

AnonymBruker
Skrevet

Går på BI Nydalen, og jeg liker å se ordentlig ut når jeg drar på skolen. Altså, jeg har aldri brukt joggebukse på skolen, men jeg har heller aldri hatt på meg blazer og tatt med stresskoffert. Kle deg slik som du selv vil, hva andre har på seg har ingenting å si :-)

Anonym poster: b5c1ea8088d006e898905933e8b96e54

AnonymBruker
Skrevet

Bruk vanlige klær. Ikke stiletter, men ikke joggesko. Ikke hullete jeans eller for kort shorts. Tekkelig og pent.

Anonym poster: ef9433ccfa9bd25ae77a1f3a59d3d0a1

Skrevet

Bruk vanlige klær. Ikke stiletter, men ikke joggesko. Ikke hullete jeans eller for kort shorts. Tekkelig og pent.

Anonym poster: ef9433ccfa9bd25ae77a1f3a59d3d0a1

Hvorfor kan man ikke bruke joggesko?

• Liker 1
Gjest Sjøhesten
Skrevet

Hullete jeans og joggesko er da akseptert på BI.

Skrevet

Kleint å gå med sekk om man er jente... :fnise: Nice to know!

Skrevet

Går siste året på BI bergen og bruker helt vanlige klær.. Til og med slaskegensere i ny og ne :O og jeg bruker sekk! Hjelpes, hva skal det bli av meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...