AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Inspirert fra tråden "Fortell om ditt verste møte fra en på nettet". Bare av ren nysgjerrighet ønsker jeg å høre om noen har historier fra date, kjæreste eller noe.. både morsomme, flaue, skumle, triste - alt Anonym poster: 125f49c4d3879f4d89e95c4eb841ed9e 1
Gjest Nefertiti. Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Jeg holdt litt på med en fyr en periode. Var veldig betatt, og hadde ikke funnet noen feil ved han overhodet. Han ville møte venninnene og vennene mine, så jeg inviterte han hjem til meg på en fest hvor alle skulle komme. Mine venner gledet seg veldig til å møte han, siden jeg hadde snakket så mye om han. Han drakk seg dritings, låste seg inn på badet og okkuperte det i 3 kvarter (lang kø utenfor), da han kom ut spurte han flere av venninnene mine om de ville ha sex med han, trekant o.l, jeg spurte hva han holdt på med, da ble han sur og sa "du eier ikke meg". Deretter fyrte han opp en vannpipe, som han velta og etterlot brennmerker i parketten, så kasta han opp over hele badet og gikk og la seg i senga mi. Hvis jeg gikk inn på soverommet ropte han at jrg skulle komme meg ut. (Mitt soverom altså). Kasta opp litt der og. Neste morgen spurte han om vi skulle bli kjærester... Nei takk 21
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Skulle møte ei på første date på en kafé midt i Oslo, midt på blanke formiddagen midt i uka. Jenta på et par og tyve år snublet inn døra og unnskylde seg med at hun hadde tatt ett glass vin. Hun snøvlet, øynene svømte og hun var helt blå på tennene. Og var kledd som om hun skulle på byen... Hadde sikkert drukket en flaske :-) Heldigvis hadde jeg funnet et litt bortgjemt bord, så tror ikke noen så formen hun var i. Dagen etter fikk jeg melding fra henne der hun sa hun hadde hatt det veldig hyggelig, og lurte på om vi kunne gjenta det.. I etterkant har jeg lagt merke til at på ca 7 av 10 bilder av henne på Facebook, har hun et glass vin i hånden. Nesten litt trist. Anonym poster: ea398f081bfb4def848b0605ad1a0140 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Jeg holdt litt på med en fyr en periode. Var veldig betatt, og hadde ikke funnet noen feil ved han overhodet. Han ville møte venninnene og vennene mine, så jeg inviterte han hjem til meg på en fest hvor alle skulle komme. Mine venner gledet seg veldig til å møte han, siden jeg hadde snakket så mye om han. Han drakk seg dritings, låste seg inn på badet og okkuperte det i 3 kvarter (lang kø utenfor), da han kom ut spurte han flere av venninnene mine om de ville ha sex med han, trekant o.l, jeg spurte hva han holdt på med, da ble han sur og sa "du eier ikke meg". Deretter fyrte han opp en vannpipe, som han velta og etterlot brennmerker i parketten, så kasta han opp over hele badet og gikk og la seg i senga mi. Hvis jeg gikk inn på soverommet ropte han at jrg skulle komme meg ut. (Mitt soverom altså). Kasta opp litt der og. Neste morgen spurte han om vi skulle bli kjærester... Nei takk Snakk om å være rar, er ikke alle som tåler alkohol like bra Anonym poster: 125f49c4d3879f4d89e95c4eb841ed9e
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #5 Skrevet 23. mai 2013 Jeg husker en gang da jeg datet en gutt. Vi hadde vært på en del dater fra før, og denne gangen skulle jeg komme en tur til han, hvor vi skulle spise middag og se på film og jeg skulle overnatte. Han hadde hele veien virket som en herlig gutt, han var ærlig, sa alt som det var, og viste interesse for meg. Jeg likte han veldig godt også. Kvelden gikk jo strålende, vi spiste middag, så film, holdt rundt hverandre og bare koste. Litt senere på kvelden skulle han bare en tur på do(som han sa), og jeg ventet i stua. Han satte på musikk før han kom ut. Jeg satt på sofaen. Han kom ut i kledd med brannmannkostyme og begynte å strippe for meg, Og det var skikkelig STRIPPING også. Jeg ble litt sjokkert av det hele. Og enda mer sjokkert ble jeg når han hadde strippet av seg alt. Anonym poster: 125f49c4d3879f4d89e95c4eb841ed9e 4
Ferny Skrevet 23. mai 2013 #6 Skrevet 23. mai 2013 Jeg husker en gang da jeg datet en gutt. Vi hadde vært på en del dater fra før, og denne gangen skulle jeg komme en tur til han, hvor vi skulle spise middag og se på film og jeg skulle overnatte. Han hadde hele veien virket som en herlig gutt, han var ærlig, sa alt som det var, og viste interesse for meg. Jeg likte han veldig godt også. Kvelden gikk jo strålende, vi spiste middag, så film, holdt rundt hverandre og bare koste. Litt senere på kvelden skulle han bare en tur på do(som han sa), og jeg ventet i stua. Han satte på musikk før han kom ut. Jeg satt på sofaen. Han kom ut i kledd med brannmannkostyme og begynte å strippe for meg, Og det var skikkelig STRIPPING også. Jeg ble litt sjokkert av det hele. Og enda mer sjokkert ble jeg når han hadde strippet av seg alt. Anonym poster: 125f49c4d3879f4d89e95c4eb841ed9e Hahaha! Du skulle fortelle om VERSTE, ikke beste. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #7 Skrevet 23. mai 2013 Hehe Man må jo dele morsomme ting også Anonym poster: 125f49c4d3879f4d89e95c4eb841ed9e
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #8 Skrevet 23. mai 2013 Jeg hadde holdt på med en fyr en liten stund (3-4 måneder) før jeg bestemte meg for å sove over hos han. Han bodde enda hjemme hos foreldrene sine, og de sa det var greit at jeg sov over så lenge jeg sov på gjesterommet noe som var helt OK! Vi var begge myndige og gikk siste året på vgs. Kvelden startet koselig med noen øl og en film før vi fikk fatt på sprit flaska han hadde stående på rommet. Yes, tenkte jeg og skulle tøffe meg litt og shottet nedpå! Samma gjorde han. Noen shots, kyss og roting senere endte vi opp i samme seng på gjesterommet. Vi gjorde vårt og dagen etter føltes det fint. Frem til moren kom inn å skulle vekke meg. Stakkars dama trodde jo ikke at gutten lå der uten bokser eller noe i sengen jeg skulle sove alene i.. Joda, hun gikk raskt ut og jeg løp på badet før jeg smatt ut døren. Jeg dro tilbake til skolen og hele bussturen var kjempe klein. Jeg satt meg to seter bak han og sa ikke et eneste ord til han hele veien. Noe føltes rart.. Vi kom frem til skolen og han fortalte at han hadde sagt til moren at vi hadde sex. Javel ja! Ikke nok med det, men det var hans første gang og det hadde han fortalt henne også.. Det var fort over og jeg dro aldri tilbake dit igjen! Anonym poster: 986d1a9666222d730dda1a2ed4de638d 1
MLy92 Skrevet 23. mai 2013 #9 Skrevet 23. mai 2013 Jeg hadde holdt på med en fyr en liten stund (3-4 måneder) før jeg bestemte meg for å sove over hos han. Han bodde enda hjemme hos foreldrene sine, og de sa det var greit at jeg sov over så lenge jeg sov på gjesterommet noe som var helt OK! Vi var begge myndige og gikk siste året på vgs. Kvelden startet koselig med noen øl og en film før vi fikk fatt på sprit flaska han hadde stående på rommet. Yes, tenkte jeg og skulle tøffe meg litt og shottet nedpå! Samma gjorde han. Noen shots, kyss og roting senere endte vi opp i samme seng på gjesterommet. Vi gjorde vårt og dagen etter føltes det fint. Frem til moren kom inn å skulle vekke meg. Stakkars dama trodde jo ikke at gutten lå der uten bokser eller noe i sengen jeg skulle sove alene i.. Joda, hun gikk raskt ut og jeg løp på badet før jeg smatt ut døren. Jeg dro tilbake til skolen og hele bussturen var kjempe klein. Jeg satt meg to seter bak han og sa ikke et eneste ord til han hele veien. Noe føltes rart.. Vi kom frem til skolen og han fortalte at han hadde sagt til moren at vi hadde sex. Javel ja! Ikke nok med det, men det var hans første gang og det hadde han fortalt henne også.. Det var fort over og jeg dro aldri tilbake dit igjen! Anonym poster: 986d1a9666222d730dda1a2ed4de638d hehe, hørtes ganske kleint ut. Skjønner du ikke ville tilbake dit
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #10 Skrevet 23. mai 2013 hehe, hørtes ganske kleint ut. Skjønner du ikke ville tilbake dit Helt klart det kleineste jeg har vært med på.. Uff Anonym poster: 986d1a9666222d730dda1a2ed4de638d
Alvina Skrevet 23. mai 2013 #11 Skrevet 23. mai 2013 En venninne ringte og spurte om jeg kunne jobbe en lørdagskveld. Hun hadde kjøpt en restaurant og var i startfasen så jeg jobbet gratis. Det var et lukket lokale der det var gjester som hadde bestilt bord til ca 30 personer. Det var også en bar og en pub. Jeg kom dit tidlig på dagen, det var mye som skulle gjøres i stand. Det gikk veldig bra og de som hadde leid en avdeling av lokalet var fornøyd, men de brøt opp cirka kl. 22.30. Jeg serverte også i puben og kom i snakk med en stamkunde. Etter stengetid forførte vi hverandre og tidlig morgen gikk vi hjem til han. Han kom på besøk til meg uka etter og hadde med seg bikkja. Jeg gikk en luftetur med den på kvelden og tidlig på morgenen, mens han sov, en diger bikkje. Vet ikke hvordan vi kom inn på politikk, men han krasjet totalt med mitt syn. Og jeg var ikke akseptert for mine skråblikk, av han. Vi krasjet. Jeg ringte henne par dager senere og sa at hun burde fortalt meg om hans politiske syn. Du, eh, Alvina, han er bare en fast kunde og jeg prater ikke om politikk med gjestene på restauranten, det må du forstå. Jeg forsto. Det var enden på visa, jeg møtte han aldri mer, jeg var ung og i dag er jeg ikke like påståelig - det kommer an på hvor i landskapet den andre er. 2
Gjest mona Skrevet 23. mai 2013 #12 Skrevet 23. mai 2013 Jeg hadde holdt på med en fyr en liten stund (3-4 måneder) før jeg bestemte meg for å sove over hos han. Han bodde enda hjemme hos foreldrene sine, og de sa det var greit at jeg sov over så lenge jeg sov på gjesterommet noe som var helt OK! Vi var begge myndige og gikk siste året på vgs. Kvelden startet koselig med noen øl og en film før vi fikk fatt på sprit flaska han hadde stående på rommet. Yes, tenkte jeg og skulle tøffe meg litt og shottet nedpå! Samma gjorde han. Noen shots, kyss og roting senere endte vi opp i samme seng på gjesterommet. Vi gjorde vårt og dagen etter føltes det fint. Frem til moren kom inn å skulle vekke meg. Stakkars dama trodde jo ikke at gutten lå der uten bokser eller noe i sengen jeg skulle sove alene i.. Joda, hun gikk raskt ut og jeg løp på badet før jeg smatt ut døren. Jeg dro tilbake til skolen og hele bussturen var kjempe klein. Jeg satt meg to seter bak han og sa ikke et eneste ord til han hele veien. Noe føltes rart.. Vi kom frem til skolen og han fortalte at han hadde sagt til moren at vi hadde sex. Javel ja! Ikke nok med det, men det var hans første gang og det hadde han fortalt henne også.. Det var fort over og jeg dro aldri tilbake dit igjen! Anonym poster: 986d1a9666222d730dda1a2ed4de638d Syntes det hørtes søtt ut jeg
Karenina Skrevet 23. mai 2013 #13 Skrevet 23. mai 2013 (endret) Herlige historier! Har et bidrag selv, dessverre! Møtte denne kjekke gutten da vi tok samme buss hjem fra jobb. Hver eneste gang satt vi og ventet ilag, og spenneningen var til å ta og føle på! Stjålne blikk, sjenerte smil og det konstante ønsket om å kunne bryte isen og spørre ham om noe! Husker hvor mye jeg ønsket å sette meg ved siden av ham på bussen, men turte ikke, selv om han holdt av plass til meg. En dag tok han initiativet og vi kom i snakk. Vi begynte å utveksle meldinger og møttes på caféer når vi hadde tid, men ingenting mer seriøst, før noen venner av meg arrangerte innflytningsfest. Vi gikk dit sammen, og jeg gledet meg til at mine venner skulle møte den mannen jeg hadde vært så betatt av så lenge! Joda, møte han fikk de sannelig, han fant det nemlig meget passende å spørre dem ut om hvor lett jeg var å få i seng og om noen av de hadde hatt seg med meg.Dette fikk ikke jeg vite noe om før noen dager etterpå! (takk, venner! ) og i tillegg la jeg merke til at navnet mitt var lagret som et random etternavn på mobilen hans, noe som han bortforklarte med noe a la "haha militærhumor, hehe etc"... Viste seg jo selvfølgelig i ettertid at han var ganske godt etablert med både samboer og barn på vei, men gjerne ville ha noe moro på si! Nei takk, du! Han ble heldigvis ikke med meg hjem, men det var kjipt at hele den sommerflørt-situasjonen skulle ende så dårlig. Endret 23. mai 2013 av Marsupilami 4
MLy92 Skrevet 23. mai 2013 #14 Skrevet 23. mai 2013 Herlige historier! Har et bidrag selv, dessverre! Møtte denne kjekke gutten da vi tok samme buss hjem fra jobb. Hver eneste gang satt vi og ventet ilag, og spenneningen var til å ta og føle på! Stjålne blikk, sjenerte smil og det konstante ønsket om å kunne bryte isen og spørre ham om noe! Husker hvor mye jeg ønsket å sette meg ved siden av ham på bussen, men turte ikke, selv om han holdt av plass til meg. En dag tok han initiativet og vi kom i snakk. Vi begynte å utveksle meldinger og møttes på caféer når vi hadde tid, men ingenting mer seriøst, før noen venner av meg arrangerte innflytningsfest. Vi gikk dit sammen, og jeg gledet meg til at mine venner skulle møte den mannen jeg hadde vært så betatt av så lenge! Joda, møte han fikk de sannelig, han fant det nemlig meget passende å spørre dem ut om hvor lett jeg var å få i seng og om noen av de hadde hatt seg med meg.Dette fikk ikke jeg vite noe om før noen dager etterpå! (takk, venner! ) og i tillegg la jeg merke til at navnet mitt var lagret som et random etternavn på mobilen hans, noe som han bortforklarte med noe a la "haha militærhumor, hehe etc"... Viste seg jo selvfølgelig i ettertid at han var ganske godt etablert med både samboer og barn på vei, men gjerne ville ha noe moro på si! Nei takk, du! Han ble heldigvis ikke med meg hjem, men det var kjipt at hele den sommerflørt-situasjonen skulle ende så dårlig. hahahaha, noen menn er utrolig snodige
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #15 Skrevet 23. mai 2013 En gang klarte en hyggelig, sjarmerende, høytstående og aldeles velartikulert mann å overtale meg til komme på middagsbesøk til ham. Jeg hater middager og jeg synes den typiske datescenen er fryktelig klein; jeg er mer typen du tar med på tur i skogen eller til et hjem for herreløse hunder. Likevel karret jeg på meg en pen kjole, sminket meg etter alle kunstens regler og kom til levende lys, roser og dempet belysning med rolig jazz i bakgrunnen. Klarte til og med å unnlate å kommentere hvor fryktelig klisjé det hele var, og dét er faktisk ganske imponerende hva meg angår. Det forandret dog ikke at jeg var innmari nervøs, og på ett tidspunkt klarte jeg også å kaste salt i øyet på ham. Ikke med vilje, altså, men ja, jeg har også mang en gang lurt på hvordan i helvete jeg klarte det. På forunderlig vis klarte jeg imidlertid å sno meg unna; jeg svelget de mindre sjarmerende ordene som med fryd og larm dukket opp i munnen min, jeg unnskyldte meg og fyren tok det med humor, en cheesy vits og vi fortsatte daten, som etter den (bokstavelig talt) issmeltende opplevelsen ble mer og mer avslappet. Riktig så bra gikk det, og jeg tilbrakte natten i hans favn. Mannen var en riktig gentleman, det står jeg fast ved; men dagen etterpå, noen timer etter at vi hadde skilt lag, tikket det inn en lang tekstmelding om at moren hans ikke holdt så meget av meg. Hva i alle dager, tenkte jeg, og tolket det hele som en vits; denne mannen var rett og slett for selvstendig og ordentlig til at moren kunne ha så fryktelig mye å si i hans forhold. Noe cheesy var han også, så det falt meg ikke unaturlig at han kunne komme med slik en morsomhet. Dog holdt han spøken gående noe lenger enn hva jeg fant naturlig, men altså, det ville jo ha vært ganske så morsomt. Ikke sant? Så kom jeg til å tenke på den middelaldrende damen som hadde fulgt etter meg i butikken og nistirret i kurven min, som hadde stilt i overkant personlige spørsmål på busstoppet og som jeg endogtil hadde sett kjøre sakte forbi da jeg og mannen gikk opp oppkjørselen hans. Ikke for dét, det kunne jo ha vært en tilfeldighet, men var det ikke den samme damen som hadde sett på oss fra nabohuset, som jeg bare hadde påpekt med et smil og fått en litt pussig latter til svar? Åh, joda - jeg konfronterte mannen med dette, og det var ingen ringere enn moren hans. Jeg bad om en skikkelig forklaring, og fikk etterhvert vite at denne moren hadde holdt øye med meg helt siden jeg snakket med ham første gang og at hun dessuten hadde gravd frem en masse sladder fra både det store internettet og fra bekjente. Dette fant jeg temmelig merkverdig, men jeg er en sindig dame, så jeg tenkte bare at jeg jo kunne bli kjent med denne moren og vise henne at jeg kan være en riktig så yndig pike. Men nei, mannen hadde altfor stor respekt for sin mor til å gå imot henne på en slik måte; han hadde alt trosset henne ved å gå på date med meg i utgangspunktet, og når hun gjennom sin kikkert-spionasje mens vi hadde samleie (!) fant ut at jeg var altfor erfaren seksuelt til å være jomfru, var et videre forhold med meg fullstendig utelukket. Jeg takket for meg og ønsket ham til lykke med sitt evige singelliv. Anonym poster: 54397d18dbd63e930c53b31e3f78efb5 6
MLy92 Skrevet 23. mai 2013 #16 Skrevet 23. mai 2013 En gang klarte en hyggelig, sjarmerende, høytstående og aldeles velartikulert mann å overtale meg til komme på middagsbesøk til ham. Jeg hater middager og jeg synes den typiske datescenen er fryktelig klein; jeg er mer typen du tar med på tur i skogen eller til et hjem for herreløse hunder. Likevel karret jeg på meg en pen kjole, sminket meg etter alle kunstens regler og kom til levende lys, roser og dempet belysning med rolig jazz i bakgrunnen. Klarte til og med å unnlate å kommentere hvor fryktelig klisjé det hele var, og dét er faktisk ganske imponerende hva meg angår. Det forandret dog ikke at jeg var innmari nervøs, og på ett tidspunkt klarte jeg også å kaste salt i øyet på ham. Ikke med vilje, altså, men ja, jeg har også mang en gang lurt på hvordan i helvete jeg klarte det. På forunderlig vis klarte jeg imidlertid å sno meg unna; jeg svelget de mindre sjarmerende ordene som med fryd og larm dukket opp i munnen min, jeg unnskyldte meg og fyren tok det med humor, en cheesy vits og vi fortsatte daten, som etter den (bokstavelig talt) issmeltende opplevelsen ble mer og mer avslappet. Riktig så bra gikk det, og jeg tilbrakte natten i hans favn. Mannen var en riktig gentleman, det står jeg fast ved; men dagen etterpå, noen timer etter at vi hadde skilt lag, tikket det inn en lang tekstmelding om at moren hans ikke holdt så meget av meg. Hva i alle dager, tenkte jeg, og tolket det hele som en vits; denne mannen var rett og slett for selvstendig og ordentlig til at moren kunne ha så fryktelig mye å si i hans forhold. Noe cheesy var han også, så det falt meg ikke unaturlig at han kunne komme med slik en morsomhet. Dog holdt han spøken gående noe lenger enn hva jeg fant naturlig, men altså, det ville jo ha vært ganske så morsomt. Ikke sant? Så kom jeg til å tenke på den middelaldrende damen som hadde fulgt etter meg i butikken og nistirret i kurven min, som hadde stilt i overkant personlige spørsmål på busstoppet og som jeg endogtil hadde sett kjøre sakte forbi da jeg og mannen gikk opp oppkjørselen hans. Ikke for dét, det kunne jo ha vært en tilfeldighet, men var det ikke den samme damen som hadde sett på oss fra nabohuset, som jeg bare hadde påpekt med et smil og fått en litt pussig latter til svar? Åh, joda - jeg konfronterte mannen med dette, og det var ingen ringere enn moren hans. Jeg bad om en skikkelig forklaring, og fikk etterhvert vite at denne moren hadde holdt øye med meg helt siden jeg snakket med ham første gang og at hun dessuten hadde gravd frem en masse sladder fra både det store internettet og fra bekjente. Dette fant jeg temmelig merkverdig, men jeg er en sindig dame, så jeg tenkte bare at jeg jo kunne bli kjent med denne moren og vise henne at jeg kan være en riktig så yndig pike. Men nei, mannen hadde altfor stor respekt for sin mor til å gå imot henne på en slik måte; han hadde alt trosset henne ved å gå på date med meg i utgangspunktet, og når hun gjennom sin kikkert-spionasje mens vi hadde samleie (!) fant ut at jeg var altfor erfaren seksuelt til å være jomfru, var et videre forhold med meg fullstendig utelukket. Jeg takket for meg og ønsket ham til lykke med sitt evige singelliv. Anonym poster: 54397d18dbd63e930c53b31e3f78efb5 Stakkars mann
Archeress Skrevet 23. mai 2013 #17 Skrevet 23. mai 2013 Jeg holdt litt på med en fyr en periode. Var veldig betatt, og hadde ikke funnet noen feil ved han overhodet. Han ville møte venninnene og vennene mine, så jeg inviterte han hjem til meg på en fest hvor alle skulle komme. Mine venner gledet seg veldig til å møte han, siden jeg hadde snakket så mye om han. Han drakk seg dritings, låste seg inn på badet og okkuperte det i 3 kvarter (lang kø utenfor), da han kom ut spurte han flere av venninnene mine om de ville ha sex med han, trekant o.l, jeg spurte hva han holdt på med, da ble han sur og sa "du eier ikke meg". Deretter fyrte han opp en vannpipe, som han velta og etterlot brennmerker i parketten, så kasta han opp over hele badet og gikk og la seg i senga mi. Hvis jeg gikk inn på soverommet ropte han at jrg skulle komme meg ut. (Mitt soverom altså). Kasta opp litt der og. Neste morgen spurte han om vi skulle bli kjærester... Nei takk Og så sa du ikke ja. Hvilken catch den fyren må være.....
Archeress Skrevet 23. mai 2013 #18 Skrevet 23. mai 2013 I et anfall av sjenerøsitet takket jeg ja til en date med en fyr som virket ganske forskjellig fra meg. Men jeg tenkte at jeg måtte være litt mindre kresen og mer åpen. Jeg er en jente som elsker gode diskusjoner og interessante mennesker, så da han startet daten med å si at han aldri hadde vært på restaurant i edru tilstand, var jo ikke akkurat det et sjakktrekk for å imponere meg. I tillegg hadde vi ingenting å snakke om. Han drev utelukkende med trening og kroppsbygging og så litt vettskremt ut da jeg sa at jeg ikke hadde noen spesielle utseendekrav når det gjalt menn. Følte nok at han hadde lite annet å tilby enn bulende biceps. Så daten hakket seg avgårde med lange pinlige pauser. Når vi først snakket, så var det bare for å konstantere at vi var forskjellige på absolutt alle områder. Han drev stadig og så hvor intelligent han syntes jeg virket. Kanskje fordi han selv ikke var den skarpeste kniven i skuffen. Veldig lettet da det var over... Dagen etterpå sa han at det hadde vært fantastisk og spurte om vi kunne treffes igjen. Jeg avslo høflig. Ellers har jeg hatt en del av dem som har vært svære i kjeften på nettet, men tause østerser i virkeligheten. Villedende markedsføring... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå