Gå til innhold

Hva kan jeg bruke denne bhen til?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt en bh nesten slik som denne:

post-61827-0-59918200-1369300109_thumb.j

Min er grå. Jeg synes den er så fin bak og vil gjerne vise den frem men jeg aner ikke hvordan. Er det noe som har tips til hva jeg kan ha utenpå denne? Jeg er forøvrig slank/godt trent.

Endret av Heisenberg
Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er det bare å se om du finner dette;

Og det er ikke lett

7f70d7769a72dedc5911bd4c5457f6ec.jpg36d14056060bbe7d9caa7ff16e247627.jpgf6c626ba41bc5692e168d67492c6d0be.jpg

bec98103120cc5803688a98962e11e6e.jpg

• Liker 3
Skrevet

Takk Wonders, det var akkurat noe slikt jeg så for meg. Desverre finner jeg det ikke i noen butikker.

Noen som vet hvor man får kjøpt noe tilsvarende?

Skrevet

Jæææ da må man tråle butikkene da. Å ta ut hver eneste henger å titte. Eller gjøre som meg å høre med betjeningen først, og så titte selv etterpå. Henner jeg finner det jeg spurte om som de ikke pekte ut :( " Åh, den visste jeg ikke om... " :fise:

Skrevet

Hva med en hvit, gjennomsiktig chiffontopp? De er å finne i nesten alle kjedebutikkene nå.

Skrevet

Prøv nettbutikker også, er ganske sikker på at jeg har sett mange av disse toppene, samt kjoler på asos.com!

AnonymBruker
Skrevet

Du kan prøve å søke på "open back top" og "low back top" på ebay.

Anonym poster: 92cd47eb126bf744e9833a277ad17977

Skrevet

Hvor har du kjøpt bhen? Likte den veldig godt :)

Skrevet

Gjennomsiktige bluser blir jo ekstra delikate med delikat undertøy under :)

Skrevet

Hvor har du kjøpt bhen? Likte den veldig godt :)

Den på bildet er fra Lindex :)

Takk for tips. Gjennomsiktige topper/skjorter har jeg tenkt på men vet liksom ikke hva jeg skal ha til. Jeg er katastrofalt dårlig til å sette sammen antrekk :sjenert:

Skrevet

St. Tropez har en topp jeg synes er kul, men vet ikke om du har noen butikker som fører merket, i nærheten? Her er den på Revolve Clothing.

Ellers har jeg kjøpt et par gensere og topper med helt åpen rygg på Gina Tricot og Cubus; er bare å gå gjennom rest-stativene. :ler:

Om du vil gå for gjennomsiktige topper/bluser er jo de veldig anvendelige. Kan kombineres med nesten alt av jeans, skjørt, short og bukser.

AnonymBruker
Skrevet

Takk Wonders, det var akkurat noe slikt jeg så for meg. Desverre finner jeg det ikke i noen butikker.

Noen som vet hvor man får kjøpt noe tilsvarende?

Jeg kjenner mange som har kjøpt slike topper på Bik Bok

Anonym poster: 8983ae214b5146f9c70ddf8b51805b1f

Skrevet

Nelly.no har mange topper med åpen rygg:)

Veldig stilig bh, tror jeg må ta meg en tur på Lindex selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...