Gå til innhold

Har alle disse fitnesskvinnene silikon?

Anbefalte innlegg

Gjest *kokos*
Skrevet

Rundt omkring IRL ser jeg masse trente damer, og de fleste er temmelig flatbrysta. På reklamebilder for treningstøy ser jeg imidlertid nesten utelukkende stramme damer med store bryster. Finnes det virkelig kvinner som er så heldige å trene seg til 0% fettprosent (satt på spissen!) uten at dette påvirker bryststørrelsen, eller har de silikon alle som én?

Er det ikke isåfall veldig upraktisk/ubehagelig å trene så mye som det de gjør, med store brystimplantater?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et sørgelig faktum at når fettprosenten går ned så forsvinner også det som er av voluminøse pupper. Du ser veldig ofte tråder om silikon på bygge- og fitnessforum.

Alle har ikke silikon såklart, men når man vet det man vet om fett og pupper så er det lett å spotte de som har fylt på litt ekstra ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg har sett en fitnesskvinne som har naturlige store pupper. Enten er puppene små (uten silikon), ellers så er det silikon (store pupper).

Synes silikon ser rart ut med så liten fettprosent. Men det er min mening.

Anonym poster: c73ace8801b6de8c3d1ca4fe392f8632

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe problem å trene med silikonimplantater. Man kjenner ikke at de er der. Spesielt ikke ved en såpass stillestående/rolig form for trening som styrketrening. Mer "hoppete" treningsformer, slik som jogging, kan være ubehagelig dersom man ikke bruker trenings-BH, men dette gjelder vel normale pupper også.

Skjønnhetsidealet til disse fitnessutøverne er åpenbart ikke helt A4. Det skiller seg fra hva som er main stream. Hvorvidt dette er en bra eller en dårlig ting kan jo diskuteres. Er ingen personlig tilhenger av den type estetikk selv, men synes det er fint at det ihvertfall finnes ett alternativ til "syltynn, superfeminin og perfekt"-idealet, som tilsynelatende er det klart dominerende.

Anonym poster: 8694a4ea8c341857b0735c07786a3f13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke fitnessutøver, men veldig trent med markert mage, stramme muskelfulle lår og rompe osv, men jeg har også bryster selv om jeg ellers er veldig slank. BHstørrelsen min er 65E, for å sammenligne så passer brystene mine cupen til 75C, men rundt blir det jo ganske løst slik at det glir opp og ned.

Anonym poster: 898280f979f9a14b92b99f715cacfddf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...