AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Jeg er naturlig mørkeblond, dvs kommunefarget. I lengre tid har jeg stripet meg blond, men nå sist ble resultatet mislykket, og jeg har en fæl ettervekst som gir stor kontrast. Er det mulig å rette opp i dette? Altså, forbli litt blond, men legge inn noen kommunefargede striper slik at det blir litt mer naturlig nyansert? Jeg vil f.eks ikke ha lowlights med rødlig skjær, ei heller for mørke slik at det blir stygt ift min naturlige hårfarge. Noen som vet hva jeg må spør etter? Kommune er vel neppe en fargenyanse hos frisøren Anonym poster: 2fbaebed322dfaf0a49a933b4c0427b4
Wonders Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Det er dette som er så kjedelig med slik farge orginalt. Ikke lett å holde styr på. Man må være veldig spesifik i hva men vil ha, og ettervekst er pent på lenge det er en 1 cm til sammen i selve skillet.
Thorn Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Du må bare be om striper som ligger nærmest mulig din egen hårfarge. Gjorde dette selv for noen år siden, og resultatet ble kjempebra selv om det var litt rødt i det. Etterveksten ble bortimot usynlig, og tross alt er det bedre med et ørlite rødskjær i riktig lys enn grønnskjær...
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Du trenger jo ikke si kommunefarget. Hva med å bare si brunt En brun nyanse, gjerne så lik som mulig. Du kan jo si litt humoristisk at du er "kommunefarget" opprinnelig. Ikke lag så mye drama for variasjon i ord-uttrykk.. Anonym poster: 5521ffd19082dd0d04f24e9124b64583
Thorn Skrevet 23. mai 2013 #5 Skrevet 23. mai 2013 Du trenger jo ikke si kommunefarget. Hva med å bare si brunt En brun nyanse, gjerne så lik som mulig. Du kan jo si litt humoristisk at du er "kommunefarget" opprinnelig. Ikke lag så mye drama for variasjon i ord-uttrykk.. Anonym poster: 5521ffd19082dd0d04f24e9124b64583 Men brunt og kommunefarget er da ikke det samme? Frisørene kaller meg mellomblond med veldig kalde toner "altså det som populært kalles kommunefarget" (sitat frisør). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå