Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Der kom mensen, to dager etter planen. Begynte å håpe igjen, men nei. Har prøvd 11 mnd nå. To av mine venner ble gravide denne måneden også, gleder meg sånn for de, men det er litt ekstra sårt.

"Nå må dere begynne også, du vet ikke hvor lang tid det kan ta!". Takk, jeg vet det.. :trist:

Hvorfor skal det være så vanskelig for oss? Gjør fysisk vondt å se et barn for tiden. Lengter sånn..

Anonym poster: 10f8eecfab2b118ed022413eb61dd1ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter på mensen nå, den har ikke kommet inn i noen fast syklus enda, så jeg driver bare og går rundt med en tampong i lomma. Jeg får nok mensen om noen dager og da kommer jeg nok til å gå rundt med en blanding av skuffelse og letthet. Men vi har kun prøvd siden Mars...

Jeg håper det klaffer for dere om ikke altfor lenge, og at dere får en nydelig frisk liten pode :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Der kom mensen, to dager etter planen. Begynte å håpe igjen, men nei. Har prøvd 11 mnd nå. To av mine venner ble gravide denne måneden også, gleder meg sånn for de, men det er litt ekstra sårt.

"Nå må dere begynne også, du vet ikke hvor lang tid det kan ta!". Takk, jeg vet det.. :trist:

Hvorfor skal det være så vanskelig for oss? Gjør fysisk vondt å se et barn for tiden. Lengter sånn..

Anonym poster: 10f8eecfab2b118ed022413eb61dd1ba

Hei. Bruker ikke dere fertility monitor clearblue eggeløsning for å hjelpe?

Jeg forstår det er trist - alltid vondt når man ikke får det til, men håper det kommer en dag snart, det er vel vanlig å bli gravid innen 2 år tror jeg. Håper dere blir det snart :)

Smiley

Anonym poster: b21c480422d6d6a301d6a59f8cb5f872

Skrevet

Dra til legen snart, dere kan få utredning og hjelp når det har gått ett år uten å lykkes. Masse lykke til! :hug:

Skrevet

Skjønner godt at det er kjipt. Hver måned det ikke går er det nedtur, kjipt men sant.

Masse lykke til og etter neste prøveperiode kan dere oppsøke lege for undersøkelser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...