Gå til innhold

Hva er det ekleste, mest sjokkerende, verste, beste osv. du har lest om på KG?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:) En samling "best of", eventuelt "worst of".

Anonym poster: a5540e06687ddcc32bb9e0e4e36a7a2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En dame som beskrev hvordan hun la et håndkle på sengen og bæsjet på det foran mannen. Hun og mannen hadde fetish på avføring. Det var en helt tråd om det.

En dame som hadde seg i skogen med 20 menn. Var i en tråd om dogging her for litt siden.

Folk som drar og trener en time mens babyen sover hjemme alene. De var visst leger....

Beste er trådene til Pet. Den om den flatklemte katten og den om badekaret er legendarisk.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En dame som beskrev hvordan hun la et håndkle på sengen og bæsjet på det foran mannen. Hun og mannen hadde fetish på avføring. Det var en helt tråd om det.

En dame som hadde seg i skogen med 20 menn. Var i en tråd om dogging her for litt siden.

Folk som drar og trener en time mens babyen sover hjemme alene. De var visst leger....

Beste er trådene til Pet. Den om den flatklemte katten og den om badekaret er legendarisk.

ENIG! Pet<3

Anonym poster: 7a61016c7ed03a99856893374f83e5ff

• Liker 2
Gjest Elseby13
Skrevet

Hun som hadde fryst ned en haug med brukte kondomer for å kjøre en real aprilsnarr på mannen sin..

Eller hva med hun som var høygravid og ville suge bensin ut av exens bil..

Får håpe de var troll begge to.

AnonymBruker
Skrevet

Hun som hadde fryst ned en haug med brukte kondomer for å kjøre en real aprilsnarr på mannen sin..

LINK!? :sjokkert::wow:

Anonym poster: c4074042f9859b6057135f93f48c2a15

• Liker 2
Skrevet

Frekt med ketchup og Er kjøttdeig muskler er jo klassikere :jepp:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

LINK!? :sjokkert::wow:

Anonym poster: c4074042f9859b6057135f93f48c2a15

Huff den husker jeg og. Hun samlet på gamle kondomer, sprøytet innholdet inn i vagina og la seg i senga for å vente på mannen! Super kvalmt!! Tror det var troll ja. Husker ikke hva tråden het...

Anonym poster: a522c3b62844f6f23c35bfa469a8f699

Skrevet

Eller hva med hun som var høygravid og ville suge bensin ut av exens bil..

Får håpe de var troll begge to.

Det var bare trolletråd og brukeren bak den kom frem i senere tid :-)

• Liker 2
Gjest vilma2000
Skrevet

Verste var gjesten som oppfordret til sex med mindreåringer i tråden om Vågå-saken fordi det var verdt det i forhold til den lave straffen man får i Norge. Han skrev noe som "det er så verdt å følge sine lyster når man bare får noen måneder i fengsel". Tror det ble modda bort.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det verste jeg leser på KG er personhets. Det har vært et par eksempler den siste tiden, men det er ikke noe som er passende å nevne i en sånn tråd.

Tråden om hun som hadde en eks som skulle ta med den nye kjæresten på kjæresteferien hun hadde betalt og gitt som gave, hvorpå hun kansellerte billettene, var en skikkelig kul tråd. Godt med folk det er tiltak i!

Anonym poster: 1a6533ba5e3e63178682540d6e2a23b4

• Liker 6
Skrevet

En person hadde tatt opp huslån uten å vite hvor mye han/hun måtte betale i måneden...

• Liker 4
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Mark ut av musa er også legendarisk.

• Liker 3
Skrevet

Mark ut av musa er også legendarisk.

Haha.. Den tenke jeg å nevne nå :P

Skrevet

Den om hvor kvalmt det var å bruke toalettpapir var...interessant.

Pet sin tråd om å lukke skjellaget og den om å feire bursdagen til katten med å ta henne med ned til elva så hun fikk fiske var også bra :fnise:

• Liker 5
Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Mener å huske det var en tråd med en dame som synes det var grei skuring å amme babyen samtidig som hun hadde sex med mannen.

Skrevet

Det var bare trolletråd og brukeren bak den kom frem i senere tid :-)

Den var så bra den ;) Jeg gikk fem på :D

• Liker 1
Skrevet

Hun som skulle suge bensin som høygravid, personen som syntes det var ekkelt å tørke seg med toalettpapir og noen som brukte en tom tøymyknerflaske for å putte brukte tamponger nedi!! Det er de jeg kom på i farta. Og jo: AB som skulle på Justin Bieber-konsert med dattera si! :)

Skrevet

Den var så bra den ;) Jeg gikk fem på :D

Du er ikke alene om det! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...