Gå til innhold

Skogmann er en rasistisk bitterpikk

73 stemmer

1. 1. Er Skogmann en rasistisk bitterpikk?

• Nei
      39
    • Ja
      34

Anbefalte innlegg

Gjest Skogkar
Skrevet

Dels fordi jeg er glad i litt oppmerksomhet, og å "put myself out there", og dels fordi jeg er interessert i hva et greit gjennomsnitt av norske kvinner tenker, kan jeg jo kombinere!

Så svar på pollen og diskuter gjerne meg (på generelt grunnlag)

Om over 50% synes jeg er en rasistisk bitterpikk så skal jeg aldri poste ett eneste innlegg om hverken feminisme eller innvandring igjen. Kors på halsen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er Skogmann? :P Skogkar er derimot en ganske grei fyr, har jeg inntrykk av, selv om vi aldri er enige.

Anonym poster: da04e76b7364ce14dfd165faaabe1f7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om du er bitter, men generelt er jo folk som deg, som sitter og klager på nettet, tapere.

Anonym poster: df057c724374c79470ffb87c41e4c8a2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Høhø, nesten fristende å stemme ja bare for å få deg til å holde kjeft. Neida, jeg syns du gir inntrykk av å være litt bitter og litt rasistisk, men du er slett ikke den verste, og jeg tror ikke intensjonene dine er onde.

Anonym poster: 99cd5932ae1d82d484f426b070f453a4

• Liker 5
Gjest Skogkar
Skrevet

Jeg vet ikke om du er bitter, men generelt er jo folk som deg, som sitter og klager på nettet, tapere.

Anonym poster: df057c724374c79470ffb87c41e4c8a2

Yes! Få ut gørra! Kom hit så skal jeg skvisje ut gørra di..mmmmmm. ;)

Men det er bra. Få det ut. Det er viktig. Få ut aggresjonen og hatet. Ikke hold det inne. Det mener jeg :) Bare sørg for å få det ut før du klikker og gjør noe skikkelig dumt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror bare du provoserer for å provosere, så jeg skumleser alltid bare innleggene dine, det står omtrent det samme i alle sammen.

Kommer ikke til å stemme.

Anonym poster: c9b26369be6430797d1a50064111746d

• Liker 10
Gjest Skogkar
Skrevet

Hvem er Skogmann? :P Skogkar er derimot en ganske grei fyr, har jeg inntrykk av, selv om vi aldri er enige.

Anonym poster: da04e76b7364ce14dfd165faaabe1f7f

Skogkar ja. Jeg måtte jo bytte fordi PST ringte og spurte om jeg var broren til Fjordman. Men takk for det. Kult at du synes jeg er en grei fyr selv om du ALDRI (faktisk) er enig med meg.

• Liker 1
Gjest Skogkar
Skrevet

Jeg tror bare du provoserer for å provosere, så jeg skumleser alltid bare innleggene dine, det står omtrent det samme i alle sammen.

Kommer ikke til å stemme.

Anonym poster: c9b26369be6430797d1a50064111746d

Ok. Takk? :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg er mye enig med deg... så vis du er en bitter rasist pokk er jeg vel det jeg og.......

Anonym poster: 7e68befbd75e96910ddc26d675520a2c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du ikke lei av å gi deg selv oppmerksomhet??????

Anonym poster: d922aa46afbbbc4040c6052704bce7a8

• Liker 7
Gjest Skogkar
Skrevet

Er du ikke lei av å gi deg selv oppmerksomhet??????

Anonym poster: d922aa46afbbbc4040c6052704bce7a8

Nope. Neste? :)

Jeg føler meg som en rosablogger. Ikke ta i fra meg øybelikket din bittre rosatitt!

• Liker 1
Gjest Skogkar
Skrevet

Husk å stem folkens! MTQ til 1983. Alternativ 1!

Gjest Cytosin
Skrevet

Du er en skikkelig selvsentrisk drittsekk, du forsurer miljøet her inne med det kvinnefiendtlige pjattet ditt. Få deg et liv!

(Var jeg slem nok nå?)

• Liker 5
Gjest Skogkar
Skrevet

Du er en skikkelig selvsentrisk drittsekk, du forsurer miljøet her inne med det kvinnefiendtlige pjattet ditt. Få deg et liv!

(Var jeg slem nok nå?)

Om det er det du mener, så var det hverken slemt eller snillt..det bare var. Takk for din deltagelse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

(Var jeg slem nok nå?)

og oppmerksomhetsøkende tragisk person ;)

Anonym poster: 8120367a2d692a85bb537dd8650ffafd

• Liker 4
Gjest Skogkar
Skrevet

og oppmerksomhetsøkende tragisk person ;)

Anonym poster: 8120367a2d692a85bb537dd8650ffafd

Au! kniv i magen! :( Hvordan kan du være så ondskapsfull?

AnonymBruker
Skrevet

Har du lyst til å skape mystikk rundt egen person? :) Nei du, du er ingen sensasjonell bruker.

Anonym poster: 2f02d0ab035876e0ba86a1ec69fa699a

• Liker 4
Gjest abcdefgh
Skrevet

Nei , heia skogmann ! Jeg er dog ikke representativ for en gjennomsnittlig norsk kvinne.

Skrevet

Foruten at han er veldig opptatt av å fremheve alt han har og livsstilen sin i alle debatter jeg har en tendens til å havne innom, virker han ok. Litt vel bastant kanskje, men det kan vel jeg beskyldes for å være også. ;)

• Liker 1
Gjest Skogkar
Skrevet

Har du lyst til å skape mystikk rundt egen person? :) Nei du, du er ingen sensasjonell bruker.

Anonym poster: 2f02d0ab035876e0ba86a1ec69fa699a

Der ble jeg satt på plass gitt :( Du tok meg!

Nei , heia skogmann ! Jeg er dog ikke representativ for en gjennomsnittlig norsk kvinne.

Du ser jo ut som en gjennomsnittlig norsk kvinne på profilbildet ditt i hvert fall :)

Foruten at han er veldig opptatt av å fremheve alt han har og livsstilen sin i alle debatter jeg har en tendens til å havne innom, virker han ok. Litt vel bastant kanskje, men det kan vel jeg beskyldes for å være også. ;)

Har jeg virkelig? Livsstilen min? At jeg er meget sparsom og gnien da antar jeg? Jeg har ikke en dritt. Har knapt klær. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...