Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt på 20 som har fått min første kjæreste. Jeg har aldri hatt sex eller klina meg ei jente før, kun kysset. Jeg merker jeg begynner å bli litt nervøs for disse tingene. Hun har nemlig hatt kjæreste før og kommer sikkert til å kløne en del. Føler at det nesten blir litt flaut. Jeg er liksom nervøs for spesielt, klining og sex, men også alt det andre som kommer med å være i et forhold.

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Du må berre vere ærleg, og seie at du er uerfaren. Mange kvinner finn stor glede i det. :)

Gjest jente/dame
Skrevet

Jeg er en gutt på 20 som har fått min første kjæreste. Jeg har aldri hatt sex eller klina meg ei jente før, kun kysset. Jeg merker jeg begynner å bli litt nervøs for disse tingene. Hun har nemlig hatt kjæreste før og kommer sikkert til å kløne en del. Føler at det nesten blir litt flaut. Jeg er liksom nervøs for spesielt, klining og sex, men også alt det andre som kommer med å være i et forhold.

Det er bra at du ikke har så mye erfaring. Da blir du spesiell for henne. Ikke føl deg presset til noe, bruk ditt eget tempo og følg alltid hjertet ditt!

Skrevet

Gratulerer! :blomst:

Forklar henne situasjonen, og at du er nervøs, så lærer hun deg nok opp, skal du se :danse:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...