karisma84 Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Hei. Er det noen som kjenner til og som har noe å meddele om selskapslokaler i Drammensområdet? Landfallhytta f.eks.
Semydfe Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Vi skal ha vårt bryllupet hos Fruene Haugestad i Lier kommende lørdag. De har vært supre og profesjonelle i hele planleggingsfasen! Lokalene er også veldig fine :-)
Fanteria Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Har selv vært i bryllup på Fruene Haugestad. Veldig dyktige folk og fine lokaler Hva med Roklubben i byen eller børsen?
karisma84 Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2013 Vi vil ikke ha det i byen. Har vært på Haugestad selv, men "alle" har det der så vil ha det et sted som er litt annerledes. Har kikka på Kleivstua i Hole, men de er veldig dyre. Skauen er topp!
Derpinaa Skrevet 23. mai 2013 #6 Skrevet 23. mai 2013 Gulskogen gård? Fossesholm? Fredfoss kulturpark? Hvor nære Drammen må det være for å være aktuelt?
karisma84 Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2013 Gulskogen Gård spøker det, hjÆlp! Vi har skrevet en foreløpig gjesteliste som ender på rundt 80 personer. Madame Tveten var veldig aktuell frem til jeg talte antallet på lita. Vi skal gifte oss i Lier, og jeg tenker at festen ikke må være lenger enn 30 minutters kjøretid. Har noen vært på Drengsrud gård i Asker? Eller Landfallhytta? Det er jo helt ville priser per kuvert hos enkelte, men det er kanskje mulig å få pakkepris noen steder? Gode forslag Fredfoss og Fossesholm. Men jeg tror det blir litt langt å kjøre.
Semydfe Skrevet 23. mai 2013 #9 Skrevet 23. mai 2013 (endret) Gulskogen Gård spøker det, hjÆlp! Vi har skrevet en foreløpig gjesteliste som ender på rundt 80 personer. Madame Tveten var veldig aktuell frem til jeg talte antallet på lita. Vi skal gifte oss i Lier, og jeg tenker at festen ikke må være lenger enn 30 minutters kjøretid. Har noen vært på Drengsrud gård i Asker? Eller Landfallhytta? Det er jo helt ville priser per kuvert hos enkelte, men det er kanskje mulig å få pakkepris noen steder? Gode forslag Fredfoss og Fossesholm. Men jeg tror det blir litt langt å kjøre. Ja, da blir det i minste laget hos Madam Tveten. Vi blir ca 70 og syntes også at det ble for liten plass der. Drengsrud i Asker er fint. I nærheten der har du også Thon Hotel Vettre. Endret 23. mai 2013 av Semydfe
karisma84 Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #11 Skrevet 24. mai 2013 ...og da lurer jeg på hva som er dyrt?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #12 Skrevet 24. mai 2013 ...og da lurer jeg på hva som er dyrt? mener det koster rundt 40 000,- for leie. Anonym poster: c0098954f8713b7a26760066079f1476
karisma84 Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #13 Skrevet 24. mai 2013 Ja, jeg så det nå. Med mat og alt hurrlumhei blir jo kuvertprisen fort 1400,-!
Memoria Skrevet 24. mai 2013 #14 Skrevet 24. mai 2013 Ikke helt i Drammen, men i Heggedal. Var servitrise der i et slags gammelt herskapshus/gård. Husker desverre ikke navnet, men det skal visst være kjent for å være et populært bryllupslokale. Kjempekoselig!
Gjest Doh Skrevet 25. mai 2013 #15 Skrevet 25. mai 2013 Memoria: er nok Heggedal hovedgård du tenker på. Vi hadde bryllupsfesten der. Men er bare plass til 50 så det er nok ikke aktuelt for TS. TS: Ser at du egentlig ikke vil ha det i byen, men hva med Frimurerlogen? Ellers så vet jeg at Sturlahuset er ganske stort, har servert i bryllup der selv. Og Åspaviljongen har kanskje plass til så mange? Evt Spiralen? De to sistnevnte har hvertfall en fantastisk utsikt da
karisma84 Skrevet 25. mai 2013 Forfatter #16 Skrevet 25. mai 2013 Jeg tror det ender opp med at vi sjekke Hotvet Gård og Landfallhytta, og blir det ingen av dem kjøper jeg en remse med FLAXlodd så jeg heller kan ha det på Kleivstua. Åh Kleivstua, har noen kikka på det? Det er et fantastisk romantisk sted i Hole. D-å-n.
CathFoto Skrevet 25. mai 2013 #17 Skrevet 25. mai 2013 Jeg tror det ender opp med at vi sjekke Hotvet Gård og Landfallhytta, og blir det ingen av dem kjøper jeg en remse med FLAXlodd så jeg heller kan ha det på Kleivstua. Åh Kleivstua, har noen kikka på det? Det er et fantastisk romantisk sted i Hole. D-å-n. Jeg var der i dag for reserach til bryllupsfoto. Nydelig sted, og for en utsikt. Kjøreturen opp dit med nydelig utsikt hele veien.
karisma84 Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #20 Skrevet 3. juni 2013 Jeg har vært i bryllup på Tyrifjord hotell og det var helt topp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå