Soul Skrevet 7. april 2004 #1 Del Skrevet 7. april 2004 Minstepusen vår har brukket halen! Stakkar gode pusen min :-( Nå ligger han bare i sofaen og sover og vil koses og trøstes. Ingen stolt struttehale sånn som det pleier. Skriver bare for å få litt trøst egentlig og at noen kan si meg at det blir raskt bra igjen... Han har vært hos legen og sånn, så nå er det bare å la tiden gå og håpe at det gror pent. Er begrenset hva man kan gjøre,men han får i alle fall masse kos og litt godbiter Det verste var at det skjedde mens vi var på påskeferie og pusene hos min gamle mormor, så nå har jeg skikkelig dårlig samvittighet. Aner heller ikke hvordan det skjedde. Håper det ikke er noen som har vært slemme mot han. Tror jeg skal gå og gi pusen en klem til jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 7. april 2004 #2 Del Skrevet 7. april 2004 Godbedring klem til pusen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 7. april 2004 #3 Del Skrevet 7. april 2004 Stakkars pusen... Håper han blir bra snart! Masse kos hjelper sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 7. april 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 7. april 2004 Takk! :klem2: Har akkurat vært og kost masse med han, han mjauet da jeg skulle gå tilbake til pcen... Nå ligger han på det varme badegulvet og hviler, kanskje hans syns varmen hjelper litt, jeg vet ikke. (Det er forresten pusen på avataren min). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 7. april 2004 #5 Del Skrevet 7. april 2004 ååh, stakkars pusen! :-( Hvordan fungerer det egentlig, har pusen noe støttebandasje eller noe rundt halen, eller må det bare gro av seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. april 2004 #6 Del Skrevet 7. april 2004 En trøst til deg og pusen :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 7. april 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 7. april 2004 Bruddet var visst ganske "pent", så det skal visst gro av seg selv. Syns det ville vært naturlig med litt bandasje jeg også, men dyrlegen mente det ikke var nødvendig siden det ikke var noe "stygt" brudd, så da får jeg vel prøve å stole på det. Virker som pusen skjønner selv at det er best å ta det med ro. Han tripper bare ut en liten tur på do og ellers ligger han helt stille og slapper av stakkar. Halen holder han også helt i ro, så sånn sett burde det jo kunne gro skikkelig. Det er litt rart å se for til vanlig pleier han å ha en skikkelig "fane" av en hale Det går vel helt sikkert bra, katter tåler jo mye, men jeg har ikke vært borti det før også syns jeg så synd på pusen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 7. april 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 7. april 2004 Og takk for trøst og klem! Det skal overbringes pusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 7. april 2004 #9 Del Skrevet 7. april 2004 Dakar pusen :cry: Er så fælt å høre En stor trøsteklem til dere begge :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 7. april 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 7. april 2004 Takk Diva! :blomst_opp: Hjelper med litt sympati og trøst for oss begge tror jeg Idag har pusen bare ligget inne og hvilt. Men han har heldigvis klart å komme seg en liten tur ut på do. Han er veldig kosete og mjauer når jeg går fra han, men i stad fikk han littegrann smertestillende og da sov han et par timer. Tydelig at han har vondt stakkar. Har sjekket med dyrlegen igjen og det visst som regel ikke så mye å gjøre med et halebrudd annet enn hvile og tid til å la bruddet gro. Forhåpentligvis funker halen igjen, men hvis den ikke skulle bli helt bra lærer visstnok katten å kompensere for den manglende balansestyringa. Håper han blir fort bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå