AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Hei! Jeg har nylig fått meg fast jobb og lurer på hva folk tenker om hvor lenge man bør vente før man evt prøver å få barn. Det kan jo gå alt fra en uke til år fra man begynner å prøve. Jeg vet veldig godt at det ikke er noe arbeidsgiver har å si her, men jeg føler selv det er litt "kynisk" av meg å ikke vente. Hvor lenge har jeg ingen tanker om, men ønsker å høre deres synspunkter på dette. Dersom du er sjef i en bedrift vil jeg gjerne høre deres tanker også. Og dersom noen har egne erfaringer ang dette så spytt ut Anonym poster: c2b8203d2b5dbaf0afd09b33be57f49a
tingeling Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Jeg opplever at "kotymen" er ett år, men det er sikkert mange som mener noe annet. Husk at det kan gå kjemperaskt og at du kan bli sykemeldt. Da er det greit at kollegaer og leder har rukket å lære deg å kjenne før du blir borte, ellers kan det bli tøft når man kommer tilbake. Lykke til m jobb og graviditet
Gjest Doh Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Jeg begynte i jobb i januar, og vi begynte å prøve i slutten av mars/begynnelsen av april. Men jeg vet at det ikke kommer til å bli tatt ille opp da, og andre har fått barn tidligere etter at de begynte enn det jeg kommer til å gjøre. Jeg tenker egentlig at det er greit å beregne at man har vært der ca et år før man går ur i permisjon sånn at man har kommer skikkelig inn i jobben før man blir borte
Phaedra Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Har vært "kotyme" med ca. ett år der jeg har jobbet også
kontoinformasjon Skrevet 23. mai 2013 #5 Skrevet 23. mai 2013 Synes 1 år virker rimelig m.t.p arbeidsgiver og for din egen del. Etter 1 år har du hvertfall lært deg å kjenne de fleste
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2013 #6 Skrevet 24. mai 2013 er det ikke ganske mange som blir gravid med en gang? ser tilsynelatende slik ut... personlig tenker jeg det må være bedre å komme inn i jobben først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå