Christy Skrevet 7. april 2004 #1 Del Skrevet 7. april 2004 Har barnefri noen dager nå, trodde jeg skulle få gjort masse jeg. Vaske leilighet og være effektiv. Men jeg sitter bare her å klarer ikke å gjøre noen ting. Er litt utenpå meg selv. Savner sinnataggen :-? Blir godt å få han tilbake og så skal jeg prøve å kose meg i mens med samboern.. Stille her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 7. april 2004 #2 Del Skrevet 7. april 2004 Hva med å sitte litt i solen, tilføre noen gode vitaminer og sånt? =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy Skrevet 7. april 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 7. april 2004 Ja ikke så dumt, her er det ikke noen sol da men, håper på bedere vær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 7. april 2004 #4 Del Skrevet 7. april 2004 Vet hvordan det er, når du endelig er "kvitt" dem en stund, så lengter du sånn etter de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå