Gjest gjest nå.. Skrevet 7. april 2004 #1 Del Skrevet 7. april 2004 Nå er jeg lei av å kjempe og å skrike i motvind. Jeg har mistet all gnist. Jeg ønsker virkelig å få slippe mer. Kan ikke se hvorfor jeg skal fortsette. Det er bare en kamp. Skuffelser på skuffelser. Føler meg malplassert i mitt eget liv. Alt har slått feil.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 7. april 2004 #2 Del Skrevet 7. april 2004 ..da er det nok på tide å fokusere innover, i deg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valmue Skrevet 7. april 2004 #3 Del Skrevet 7. april 2004 Kan du ikke snakke med noen? Det fins flere telefontjenester for folk som har det vanskelig. Du kan være helt anonym. Forstår det slik at du ønsker en eller annen form for kontakt siden du skriver inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hope - ikke pålogget Skrevet 7. april 2004 #4 Del Skrevet 7. april 2004 Trist dette her, men det er dessverre ikke lov å skrive om selvmord her inne. Ønsker deg uansett lykke til. Ta kontakt med kirkens sos eller mental helse - er det veldig akutt. Ring legevakten. Du trenger i hvert fall noen å snakke med. Sender deg en påskeklem med håp om bedring for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 7. april 2004 #5 Del Skrevet 7. april 2004 Kjære Gjest, jeg skjønner at du har det vanskelig. Desverre kan vi ikke hjelpe deg noe særlig her inne, da slike tanker er så tunge og vanskelige at du trenger proffesjonell hjelp. Hva om du tok en titt her? I henhold til våre regler er jeg nødt til å lukke tråden. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg