AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Jeg er førstegangsfødene og vil spørre dere som alt har født om diverse spørsmål. Jeg setter tall foran spørsmålene slik at det blir lettere å svare. Kan hende ikke alle har svar på alt heller Så her er mine spørsmål! 1. Jeg har fått dårlig mage, løs mage. Er det normalt? 2. Veldig mye luft i magen, som ikke lukter innmari godt akkurat. Normalt? 3. Jeg har mye vondt i hodet og blir kjempe fort svimmel. Nesten som jeg skal besvime, men jeg besvimer ikke. 4.Når er første ultralyd? Noen sier uke 12, noen sier 16 og noen sier da 18. 5.Når kan jeg få vite kjønnet? Jeg er 11 uker nå og har ul på fredag, kan jeg få vite da? Har ul for å sjekke at alt er fint grunnet sykdom. 6. Jeg blir så forferdelig kvalm utover kvelden. Føler at alt skal komme opp. Litt på morgenen og mest på kvelden. Hva kan hjelpe da? Spesielt om jeg drukket juice som eplejuice blir magen dårlig og kvalmen stor.. Anonym poster: 8458f696408d93274ee2973949c977ca
frøken1990 Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Jeg er førstegangsfødene og vil spørre dere som alt har født om diverse spørsmål. Jeg setter tall foran spørsmålene slik at det blir lettere å svare. Kan hende ikke alle har svar på alt heller Så her er mine spørsmål! 1. Jeg har fått dårlig mage, løs mage. Er det normalt? 2. Veldig mye luft i magen, som ikke lukter innmari godt akkurat. Normalt? 3. Jeg har mye vondt i hodet og blir kjempe fort svimmel. Nesten som jeg skal besvime, men jeg besvimer ikke. 4.Når er første ultralyd? Noen sier uke 12, noen sier 16 og noen sier da 18. 5.Når kan jeg få vite kjønnet? Jeg er 11 uker nå og har ul på fredag, kan jeg få vite da? Har ul for å sjekke at alt er fint grunnet sykdom. 6. Jeg blir så forferdelig kvalm utover kvelden. Føler at alt skal komme opp. Litt på morgenen og mest på kvelden. Hva kan hjelpe da? Spesielt om jeg drukket juice som eplejuice blir magen dårlig og kvalmen stor.. Anonym poster: 8458f696408d93274ee2973949c977ca 1. Ja 2. Ja 3. Jeg hadde veldig mye hodepine i starten også :/ 4. Ordinær UL er rundt uke 18, +/-. Vi var i uke 16+6, da vi ble satt 9 dager tilbake. 5. Vi var på UL i uke 13, da fikk vi vite at det var for tidlig. 6. Spis lite og ofte Det hjalp alltid meg. Håper det hjalp litt, selvom det var korte svar
frøken1990 Skrevet 22. mai 2013 #3 Skrevet 22. mai 2013 Jeg er førstegangsfødene og vil spørre dere som alt har født om diverse spørsmål. Jeg setter tall foran spørsmålene slik at det blir lettere å svare. Kan hende ikke alle har svar på alt heller Så her er mine spørsmål! 1. Jeg har fått dårlig mage, løs mage. Er det normalt? 2. Veldig mye luft i magen, som ikke lukter innmari godt akkurat. Normalt? 3. Jeg har mye vondt i hodet og blir kjempe fort svimmel. Nesten som jeg skal besvime, men jeg besvimer ikke. 4.Når er første ultralyd? Noen sier uke 12, noen sier 16 og noen sier da 18. 5.Når kan jeg få vite kjønnet? Jeg er 11 uker nå og har ul på fredag, kan jeg få vite da? Har ul for å sjekke at alt er fint grunnet sykdom. 6. Jeg blir så forferdelig kvalm utover kvelden. Føler at alt skal komme opp. Litt på morgenen og mest på kvelden. Hva kan hjelpe da? Spesielt om jeg drukket juice som eplejuice blir magen dårlig og kvalmen stor.. Anonym poster: 8458f696408d93274ee2973949c977ca 1. Ja 2. Ja 3. Jeg hadde veldig mye hodepine i starten også :/ 4. Ordinær UL er rundt uke 18, +/-. Vi var i uke 16+6, da vi ble satt 9 dager tilbake. 5. Vi var på UL i uke 13, da fikk vi vite at det var for tidlig. 6. Spis lite og ofte Det hjalp alltid meg. Håper det hjalp litt, selvom det var korte svar
frøken1990 Skrevet 22. mai 2013 #4 Skrevet 22. mai 2013 Jeg er førstegangsfødene og vil spørre dere som alt har født om diverse spørsmål. Jeg setter tall foran spørsmålene slik at det blir lettere å svare. Kan hende ikke alle har svar på alt heller Så her er mine spørsmål! 1. Jeg har fått dårlig mage, løs mage. Er det normalt? 2. Veldig mye luft i magen, som ikke lukter innmari godt akkurat. Normalt? 3. Jeg har mye vondt i hodet og blir kjempe fort svimmel. Nesten som jeg skal besvime, men jeg besvimer ikke. 4.Når er første ultralyd? Noen sier uke 12, noen sier 16 og noen sier da 18. 5.Når kan jeg få vite kjønnet? Jeg er 11 uker nå og har ul på fredag, kan jeg få vite da? Har ul for å sjekke at alt er fint grunnet sykdom. 6. Jeg blir så forferdelig kvalm utover kvelden. Føler at alt skal komme opp. Litt på morgenen og mest på kvelden. Hva kan hjelpe da? Spesielt om jeg drukket juice som eplejuice blir magen dårlig og kvalmen stor.. Anonym poster: 8458f696408d93274ee2973949c977ca 1. Ja 2. Ja 3. Jeg hadde veldig mye hodepine i starten også :/ 4. Ordinær UL er rundt uke 18, +/-. Vi var i uke 16+6, da vi ble satt 9 dager tilbake. 5. Vi var på UL i uke 13, da fikk vi vite at det var for tidlig. 6. Spis lite og ofte Det hjalp alltid meg. Håper det hjalp litt, selvom det var korte svar
frøken1990 Skrevet 22. mai 2013 #5 Skrevet 22. mai 2013 Jeg er førstegangsfødene og vil spørre dere som alt har født om diverse spørsmål. Jeg setter tall foran spørsmålene slik at det blir lettere å svare. Kan hende ikke alle har svar på alt heller Så her er mine spørsmål! 1. Jeg har fått dårlig mage, løs mage. Er det normalt? 2. Veldig mye luft i magen, som ikke lukter innmari godt akkurat. Normalt? 3. Jeg har mye vondt i hodet og blir kjempe fort svimmel. Nesten som jeg skal besvime, men jeg besvimer ikke. 4.Når er første ultralyd? Noen sier uke 12, noen sier 16 og noen sier da 18. 5.Når kan jeg få vite kjønnet? Jeg er 11 uker nå og har ul på fredag, kan jeg få vite da? Har ul for å sjekke at alt er fint grunnet sykdom. 6. Jeg blir så forferdelig kvalm utover kvelden. Føler at alt skal komme opp. Litt på morgenen og mest på kvelden. Hva kan hjelpe da? Spesielt om jeg drukket juice som eplejuice blir magen dårlig og kvalmen stor.. Anonym poster: 8458f696408d93274ee2973949c977ca 1. Ja 2. Ja 3. Jeg hadde veldig mye hodepine i starten også :/ 4. Ordinær UL er rundt uke 18, +/-. Vi var i uke 16+6, da vi ble satt 9 dager tilbake. 5. Vi var på UL i uke 13, da fikk vi vite at det var for tidlig. 6. Spis lite og ofte Det hjalp alltid meg. Håper det hjalp litt, selvom det var korte svar
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #6 Skrevet 22. mai 2013 1. Jeg har fått dårlig mage, løs mage. Er det normalt? Ja det er helt nromalt av tamrakitviteten forandrer seg. Tarmmuskulaturen slapper av og tamrene jobber litt annerledes. 2. Veldig mye luft i magen, som ikke lukter innmari godt akkurat. Normalt? Også helt normalt 3. Jeg har mye vondt i hodet og blir kjempe fort svimmel. Nesten som jeg skal besvime, men jeg besvimer ikke. For noen er det normalt ja, det er mest trolig svingninger i blodtrykket elle lette blordtrykksfall 4.Når er første ultralyd? Noen sier uke 12, noen sier 16 og noen sier da 18. Den ordinære(den alle får dekket) skal være en gang mellom uke 17 og 21. Har man komplikasjoner i svangerskapet kan man få ul tidligere også. Ul på eget initiativ kan du ta når som helst, men må også dekke det selv 5.Når kan jeg få vite kjønnet? Jeg er 11 uker nå og har ul på fredag, kan jeg få vite da? Har ul for å sjekke at alt er fint grunnet sykdom. Kjønnet er vanligvis ikke så lett å se før uke 15(såvidt jeg har forstått). De er heller ikke "pliktig" til å se eller opplyse om kjønn, men du kan såklart spør om de kan se etter det 6. Jeg blir så forferdelig kvalm utover kvelden. Føler at alt skal komme opp. Litt på morgenen og mest på kvelden. Hva kan hjelpe da? Spesielt om jeg drukket juice som eplejuice blir magen dårlig og kvalmen stor.. Det er ikke så uvanlig å bli kvalm om man er trøtt og sliten. Det er også lettere å bli kvalm på tom mage. Spis lite og ofte. Mange opplever at kvalmen blir bedre når de spiser noe salt eller syrlig. Anonym poster: 1b60717eafad4e5b251eb01f35366a02
ara Skrevet 22. mai 2013 #7 Skrevet 22. mai 2013 1. Jeg har fått dårlig mage, løs mage. Er det normalt? Det er like normalt som hard mage. Jeg hadde hard mage i 12 uker. Nå er jeg såvidt bikket de 12 og nå er magen løs. 2. Veldig mye luft i magen, som ikke lukter innmari godt akkurat. Normalt? Ja, dette er helt normalt! 3. Jeg har mye vondt i hodet og blir kjempe fort svimmel. Nesten som jeg skal besvime, men jeg besvimer ikke. Normalt. Jeg hadde også mye vondt i hodet de første ukene.Svimmelheten kan komme av blodtrykksfall. 4.Når er første ultralyd? Noen sier uke 12, noen sier 16 og noen sier da 18. Ordinær ultralyd er rundt uke 18. . 5.Når kan jeg få vite kjønnet? Jeg er 11 uker nå og har ul på fredag, kan jeg få vite da? Har ul for å sjekke at alt er fint grunnet sykdom. Jeg leste i boken jeg fikk hos legen for et par dager siden at det faktisk kan være mulig å se kjønnet såpass tidlig som i uke 12, men jeg ville ikke hatt for store forhåpninger. 6. Jeg blir så forferdelig kvalm utover kvelden. Føler at alt skal komme opp. Litt på morgenen og mest på kvelden. Hva kan hjelpe da? Spesielt om jeg drukket juice som eplejuice blir magen dårlig og kvalmen stor.. Mitt råd mot kvalme er å spise regelmessig om du greier, drikk cola eller farris og spis salt kjeks og ellers hvil deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå