Thomasine Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Hei. For noen år siden lagde jeg en mailadresse til min 10-åring - googlemail. Nå forsøker jeg igjen til neste 10-åring, men nå vil de ikke godta det? Han er for ung?? Prøver også å jukse på alderen (har ikke noe problem med å gi ham en mailadresse når jeg har alle passord o.l), men det hjelper ikke!!! Hvor kan jeg skaffe poden en mailadresse? Ønsker ikke at han skal bruke min på f.eks. Instagram m.fler...
skyflakes Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Så rart at det ikke går dersom du jukser på alderen. Jeg syns at en 10åring kanskje er litt vel ung til å ha egen mail, men i dagens samfunn kommer man seg vel ikke unna at de fleste nettsider krever mail for innlogging etc.. Hva med å prøve hotmail, live.no, yahoo?
Gjest lisha Skrevet 22. mai 2013 #3 Skrevet 22. mai 2013 tror ikke det er noe aldersgrense på hotmail..
Thomasine Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2013 Nå klarte jeg jukse meg til en mailadresse (googlemail) men fra en annen maskin... Tullete...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå