Gå til innhold

6 stemmer

1. 1. Kort kjole/skjørt eller dyp utringning på jenter?

• Kort kjole/skjørt
    • Dyp utringning
      0

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...på jenter? Kort kjole/skjørt eller dyp utringning? Det avhenger sikkert veldig fra person til person, men det må da være en majoritet her. En gutt jeg flørter litt med, tar meg gjerne på rumpa/kommenterer den. Er det et tegn på at han foretrekker kort kjole/skjørt?

Anonym poster: e59050f3266f54528af9c97e3e97551b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo litt slutty begge deler. Greit å skjule litt av godsakene til man kommer på soverommet.

Anonym poster: 841650f980653552545b01ac108e3731

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (som er gutt) hadde valgt kort kjole fremfor dyp utrigning, selv om jeg egentlig er vel så glad i pupper som rumpe.

Aner ikke om han mener det som et tegn på noe. Han liker vel begge deler, som gutter flest, men tror ikke nødvendigvis du skal lese noe inn i akkurat der der.

Anonym poster: 8aba2b9f5a3e88a140aa4f4b79e44997

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du ta på deg korte skjørt uansett om en gutt du driver på med liker rumpen din...? Behøver ikke å vise frem alt man er fornøyd med, vet du.

Gjest Gjest
Skrevet

Rumpefetisjister lier klær som fremhever rumpe, som stramme bukser.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ganske små pupper, så om jeg har dyp utrigning så vil det kanskje ikke virke så "ille" som en person som har større pupper enn meg?

Hadde vært fint å få vite hva andre mener om det også.

Uansett synes jeg at begge deler kan virke litt.. ja, slutty. Hvorfor ikke bruke en litt lengre kjole og litt mindre utrigning? Er vel ikke om og gjort det vel?

Jeg har en skikkelig trent og rund rumpe, og jeg må si at den ser vel så bra ut i bukser eller en lengre kjole. Det synes kjæresten min som har skikkelig rumpefetisj og. Kort kjole og dyp utrigning kan bli litt for mye av det gode.

Anonym poster: 0f4e205fac6d7b6f01a5cbaca336b427

AnonymBruker
Skrevet

Ser det gikk fort i svingene her. Stryk "er ikke om og gjort det vel?" Tror jeg mente at det er vel ikke om og gjort å virke slutty.

Gjest Snuppeluren
Skrevet

Jeg har ganske små pupper, så om jeg har dyp utrigning så vil det kanskje ikke virke så "ille" som en person som har større pupper enn meg?

Hadde vært fint å få vite hva andre mener om det også.

Uansett synes jeg at begge deler kan virke litt.. ja, slutty. Hvorfor ikke bruke en litt lengre kjole og litt mindre utrigning? Er vel ikke om og gjort det vel?

Jeg har en skikkelig trent og rund rumpe, og jeg må si at den ser vel så bra ut i bukser eller en lengre kjole. Det synes kjæresten min som har skikkelig rumpefetisj og. Kort kjole og dyp utrigning kan bli litt for mye av det gode.

Nå er jo ikke jeg mann, men kjæresten min er også mer fan av korte kjoler/skjørt en dyp utringning. Allikevel er ikke de kjolene han liker best på meg verken spesielt korte eller dristig utringet, men de er ettersittende. Tror det avhenger veldig av personen også. Utringede kjoler på meg kan fort få meg til å se litt vel dristig ut, mens ei venninne som har små pupper fint kan bruke den samme kjolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...