Gå til innhold

Skal sæd lukte noe?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært med en fyr, og han hadde helt luktfri sæd. Men nå så var jeg med en annen fyr, og hannes sæd luktet det av. Den lukta litt syrlig, nesten surt på en måte og. Eller ikke surt, men vanskelig å beskrive. Er det vanlig at sæden skal lukte noe?

Anonym poster: 09a33fff195b77b8e270baebdebf99b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sæd luker og smaker forskjellig fra person til person. Jeg synes ikke det lukter noe av kjæresten min sin (har ikke akkurat lukta så mye på den at det gjør noe heller da, men) og det smaker litt salt og det er jo lunka på en måte, så, men smaken i seg selv er ikke noe ille i det hele tatt synes jeg.

Anonym poster: dc37a3cd866c65a641eee0621834675e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde sæd smakte godt for jenter..? :klo:

Anonym poster: c56aa24448c7a028dfefcaf326f31239

• Liker 1
Skrevet

Ja, det kommer nok også ann på kostholdet. Derfor varierer det fra person til person ;)

Hehe, we love it. Voksengodteri! :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja det smaker sjokolade for kvinner! Naturen har gjort det sånn fordi menn tenner på at kvinner svelger sæd. :opplyser:

Nei sæd er ikke godt, og sæd er ikke laget for å svelges, den er laget for å befrukte en kvinne.

--------

TS: jeg pleier ikke lukte på sæd, så har ikke lagt merke til noe lukt men regner med at det lukter da det er en kroppsvæske og sæden kommer ut av urinrøret.

Anonym poster: 23b2e4a3f65474a79963af36c3d6426f

• Liker 5
Gjest Beano
Skrevet

Husker å ha lest at ananas forbedrer smaken og lukten på sæd ;)

AnonymBruker
Skrevet

Sæd smaker og lukter helt for jævlig. Jeg forbinder smaken og lukten sterkt med klor. Blir helt dårlig.

Kaffe og røyk og asparges gjør det verre

Ananas gjør det bedre.

Anonym poster: 3965bec35b8e89b3d6bee1d2255f712a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes svært få vitenskapelige bevis på at kosthold spiller noen rolle. Det er forsåvidt ingen bevis på det motsatte heller, og det er ei utenkelig at det skulle være en sammenheng. Så om sæden smaker dårlig er det jo et par tips og triks man kunne ha prøvd seg frem med.

F.eks, om en røyker, så stump røyken. Om en spiser mye hvitløk, reduser forbruket.

Har dog hørt rykter om en spiser mye persille, vil det gjøre smaken bedre, les; rykter. Og hvis ikke noe av dette skulle fungere, kunne man jo ha eksperimentert med å kutte ned på blomkål og asparges f.eks. Det vil også gjerne gå en uke helst før en vil merke noen forandring. Og er det ingen, kan man jo prøve videre med å kutte ned forbruket på andre grønnsaker, men gjerne en grønnsak om gangen.

Anonym poster: 6db341d58476f134ec06c1c04859bfd4

AnonymBruker
Skrevet

Er det sånn at de det lukter av ikke er helt rene?

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo lukte om de har en infeksjon (kjønnssykdom)...Men sæd lukter alltid litt. Ikke direkte vondt, men det er en spesiell lukt av sæd. Klarer ikke beskrive den.

Anonym poster: 12ff0ae557254c5e051ec60bb045ef9d

• Liker 4
Gjest pellepirat
Skrevet

Det er et stoff i sæd som heter spermin, som ofte avgir en karakteristisk sædlukt. Så det er ikke slik at hvis det lukter noe av sæden så er han ikke ren, el at da har han sykdommer.

Men som allerede nevnt sies det at røyk, kaffe og asparges får det til å lukte mer. :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Er dette et seriøst innlegg?

Det er jo forskjellig fra person til person, men de fleste synes det smaker ekkelt...

Anonym poster: cda158a5bc4de2785d5981fc22466928

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selv syns jeg sæd er ekkelt, uansett om det lukter eller ei :)

Men lukt avhenger nok fra person til person, så ikke noe uvanlig om det lukter litt hos en og ikke i det hele tatt hos en annen.

Selv mener jeg å huske at jeg syns det luktet bakepulver av sæden til eksen :fnise: det var vel den erfaringen jeg har hatt med sæd, er godt ute av skapet nå (bare for å forklare avsmaken for sæd) ;)

Anonym poster: cc09a98fcee367f5123519429ea3c357

AnonymBruker
Skrevet

jeg synes lukten på sæd minner litt om bløtt mel på en måte.

Anonym poster: 774660d8c6d8845c71ad783457926395

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min sin sæd lukter og smaker klor. Tidligere partnere har smakt mer salt, men det gjør det ikke av mannen min sin sæd. Så det er nok forskjeller ja.

Personlig mener jeg det er en ekkel smak og konsistens uansett.

Anonym poster: dda38a29c04329a008fdd2667236a07b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sæden til han jeg er sammen med nå lukter også noe jeg vil beskrive som klor/salt-aktig... Trenger ikke lukte på det for å kjenne det når jeg går på do etter moroa :P

Anonym poster: 641300ab7f5b015fcf16510b9b989276

AnonymBruker
Skrevet

Er vel like normalt at det lukter som det er normalt at det ikke lukter.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Smak og duft er manne-avhengig. Hver mann har sin egen smak og hver mann har sin egen duft.

Noen smaker aldeles fortreffelig, andre ikke like fortreffelig.

Om duften av kroppen hans (ikke parfymen hans) er nok til å gjøre deg mo i knærne så er det nesten garantert at du synes han smaker aldeles nydelig.

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har erfaringer med hvordan sæd lukter? Bare lurer på hvordan lukt som er mest vanlig.

AnonymBruker
Skrevet

Litt salt-aktig, kanskje? Har egentlig aldri luktet på det, men smak derimot varierer VELDIG. Har vært borti alt fra svette(!)smak(av selve sæden, ikke penis), til mer salt, til ganske "nøytral"(som er å foretrekke), til HELT søt, nesten som sukker. Blæææ. Haha.

Anonym poster: fb5eaffafa0eddef4b99a55fc66391ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...