Gjest Teora Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Om ikkje det allereie finst ein slik tråd, så tenkte eg det kunne vere moro å starte ein. Tanken er at vi kan diskutere fritt det ein måtte ønskje, men at dette skal gå for seg på nynorsk - og det er både fritt frem for, og ønskjeleg at alle rettar feil dei ser hos andre. Motivet mitt er sjølvsagt ganske egoistisk, då det ser ut til at eg må bruke nynorsk ein del knytta til jobb framover i tida, og derfor sårt treng å bli flinkare. Sjølv veit eg at eg slit med å vere konsekvent, og å ha eit naturleg språk. Eg har bevisst vald bort den mest konservative nynorsken, for å halde språket nærare mitt eige talemål. Men eg slit med å finne "min" nynorsk, og er redd eg ikkje ser eigne feil/dårleg språk. Her skin elles sola ute, stikk i strid med spådommane frå vermeldinga. Korleis er veret hjå dykk?
Gjest crazycatlady Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Du ska ikkje trø i graset. Spede spira lyt få stå. Mållaust liv har og ei mening. Du lyt sjå og tenkje på.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Du ska ikkje trø i graset. Spede spira lyt få stå. Mållaust liv har og ei mening. Du lyt sjå og tenkje på. Du ska itte trø i skrævet, spede spira lyt få stå (Einar Skjæråsen lettare omskrivi) Anonym poster: 7efa8031ae20404d817dc991ff1e223c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå