Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan fortelle meg hva slags sele jeg burde kjøpe til å bruke ute når hunden står i bånd/løpestreng?

Halsbånd funker muligens litt dårlig, rottiser er jo like tjukke i halsen som i huet =P

Videoannonse
Annonse
Gjest Spiderpig
Skrevet

Halsbånd kan også være skadelig hvis hunden rykker i båndet eller får litt fart på seg.

Y-sele fra hurtta er ganske ålreit :)

Hvis hunden er en slik utbryterkonge som vrir seg ut av alt så har du Webmaster selen som er veldig vanskelig å komme seg ut av.

Beste er å dra i en dyrebutikk og prøve diverse seler så du finner en som passer din hund :)

Skrevet

Halsbånd kan også være skadelig hvis hunden rykker i båndet eller får litt fart på seg.

Hvis hunden er en slik utbryterkonge som vrir seg ut av alt så har du Webmaster selen som er veldig vanskelig å komme seg ut av.

Beste er å dra i en dyrebutikk og prøve diverse seler så du finner en som passer din hund :)

Ja, jeg tenkte kanskje på sånn y-sele... De sitter vel bedre? Er liksom ikke vant til å måtte sette hunder i bånd siden min gikk løs uansett om det var sauer på jordet eller ikke. Den her trur jeg er litt mer ivrig på bæene =P

Skrevet

Nå leste jeg nettopp en brukeranmeldelse på Hurtta Y-sele at den var lett å komme ut av... Noen erfaringer der? Er jo ekstremt viktig at hu ikke kommer ut av selen og inn til sauene =/

Gjest Spiderpig
Skrevet

Nå leste jeg nettopp en brukeranmeldelse på Hurtta Y-sele at den var lett å komme ut av... Noen erfaringer der? Er jo ekstremt viktig at hu ikke kommer ut av selen og inn til sauene =/

Den er vanskeligere å komme ut av enn f.eks en brystsele men hvis du er redd for det ville jeg som sagt gått for webmaster-selen :)

Skrevet

Jeg ville brukt sele til vanlig også jeg :)

Hundens nakke er veldig sårbar! svært mange hunder går rundt med ømme nakker pga halsbåndbruk..

Skrevet

Jeg ville brukt sele til vanlig også jeg :)

Hundens nakke er veldig sårbar! svært mange hunder går rundt med ømme nakker pga halsbåndbruk..

Bruker sele til vanlig, men den jeg har er ikke noe jeg tør å la henne stå ute i bånd i =) Har bare sånn enkel som går rundt brystet og under magen...

Skrevet

Den er vanskeligere å komme ut av enn f.eks en brystsele men hvis du er redd for det ville jeg som sagt gått for webmaster-selen :)

Ja, den kan gå an! Må bare se at str. passer både denne hunden og hunden til typen min... Den jeg har er egentlig ikke min, men kommer til å være her en del fremover. Kjipt å kjøpe masse dyrt til en hund som ikke er min =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...