Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger virkelig råd, utspill fra folk om denne problemstillingen, som jeg tror mange par sliter med. Jeg er en av de og jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Jeg fant en artikkel om en kvinne som delte det samme problemet som meg så kopierte litt av hennes innlegg siden det var så perfekt beskrevet på akkurat mitt forhold!

Jeg har funnet en mann jeg har blitt veldig glad i. han er snill,morsom,intelligent,hjelpsom og vi har et godt liv sammen. har vært sammen i 3 år og skal flytte sammen til høsten. Problemet er at han har så liten sexlyst eller i det hele tatt eier ikke et snev av lidenskap! Jeg er en lidenskapelig person som faktisk trenger intim kontakt, eller i det minste å føle meg tiltrukket som jeg vil tro er ganske normalt i alle forhold. Dem som sier at sex eller intim kontakt, romantikk ikke er viktig, de juger for seg selv og for andre. . Men her er det han som er sliten,mett,,trøtt,vil se tv,må fordøye maten,har vondt i hodet, vondt i nakken, har luft i magen, ja u name it! Fyren er stadig sliten og trøtt til alle døgnets tider!! Jeg blir SÅ LEI MEG!!! føler meg så liten, og uattraktiv og ikke minst jævlig dum!. Har alltid visst jeg var en romantisk person, men regnet med at det ville bli et stort pluss for den mannen jeg fant. Jeg har tatt det opp med han, det fører gjerne til full stans i sexlivet. han blir sta og sint og føler at jeg presser han og unngår at det er et problem. Jeg har til og med sagt rett ut, hva er galt med deg eller meg???? Han nekter da for alt. Det å faktisk bli avslått er veldig sårende, ihvertfall med en du er sammen med og ser på som fremtid, men det plager meg sånn at han argumenterer for MINDRE sex? hva slags mann gjør det?? Jeg merker at jeg at jeg mister litt respekt for han som mann... og at jeg mister lysten, synes han blir feminin og "homsete" fordi han ikke vil ha sex. Stygt å si det, men man føler det sånn. At man tenker hvem mann sier nei når kvinnen han elsker ligger rett ved siden av??

Jeg er så sint, så sint, og så lei og ikke minst mistet mye selvtillit. Når vi først har intim kontakt viser han ingen glede over min kropp eller over at vi gjør det.. han kan tulle mye og liksom "jokke" på meg for moro skyld.. pirre meg stadig vekk men skjer ingenting, som å gi et barn en bit av sjokoladen men får ikke hele!! Jeg føler meg som en robot uten følelser som får klapp i trynet gang på gang. Det har gått så langt at jeg har sagt jeg føler meg som mannen i forholdet her, og du kvinne som kommer med utallige unnskyldinger. MEN ellers er ting perfekt! jeg føler virkelig jeg har funnet den jeg har lett etter,men vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Han er så og si umulig å prate med om dette... Han viser kjærlighet og følelser og tar på meg på fin måte men når det kommer til intimitet av den slags, så er det rødt lys. Jeg er så forvirra, man begynner jo å tro at det er noe med meg det er galt med. Og hvor kul føler man seg når man må prøve seg gang på gang, eller gjøre noe romantisk og få ryggen?? Det har gått så langt at jeg har tenkt tanken, er han aseksuell eller tiltrukket av menn?? Utroskap har også vært i hodet, men det vet jeg at han ikke er. 3 år er lenge for å vise hva slags person man er i senga eller ihvertfall på det området!! Jeg har tatt dette opp mange ganger men det er som å stange hodet i veggen! "Ja jeg har lyst på deg" "Hvorfor sier du sånn" blablabla. Men hva er da problemet?? Er så oppgitt og utrolig lei.....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Deres behov for sex kræsjer totalt her. Du må bare se om dette er noe du kunne leve med å kanskje årevis fremover.

Anonym poster: 3e128ce2b14700f9ded083a4a258316d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...