Gå til innhold

Hva skjedde i petter pilgaards kokuranse "skal vi elske"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ikke hørt på radion i dag når de fortalte hvordan det gikk når Petter møtte finalisten i "skal vi elske". er det noe sted på nettet jeg kan høre om hvordan det gikk?

Anonym poster: febb79b8862c2a767e08e908af5ea437

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha. Det lurer jeg også på! Noen her inne som vet?? Jeg skjønte heller aldri om denne konkurransen var seriøs eller om det bare var tull?! Noen som har litt informasjon å komme med?:)

AnonymBruker
Skrevet

takk :) den artikkelen har jeg også sett. Men der står det bare at daten er igang. Men hvordan gikk daten? Har lest et sted at de tilbringte natten sammen. Vil høre mer. Hadde de faktisk sex?

Skjønner isåfall ikke hvordan han klarte det uten å få presentasjonsangst. Han har lagt lista rimlig høyt. Orgasme garanti :P

Anonym poster: d666eb3cf6ab8e90cf15e9644b45c4b0

Skrevet

takk :) den artikkelen har jeg også sett. Men der står det bare at daten er igang. Men hvordan gikk daten? Har lest et sted at de tilbringte natten sammen. Vil høre mer. Hadde de faktisk sex?

Skjønner isåfall ikke hvordan han klarte det uten å få presentasjonsangst. Han har lagt lista rimlig høyt. Orgasme garanti :P

Anonym poster: d666eb3cf6ab8e90cf15e9644b45c4b0

Haha, han er så grenseløs :fnise: Jeg lurer også virkelig på hvordan det gikk! Er det noen NRJ lyttere her inne som fikk det med seg?! Isåfall, rop ut!

De har reprise av morgen showet i helgene tror jeg, men jeg husker ikke når. De sender hvertfall lydklipp i reprise, så vi får prøve å følge med, kanskje vi hører noe:)

Skrevet

På nrj fortalte han ikke så mye om hva som skjedde på natten, om det i det hele tatt skjedde noe. Sa bare at hun dama hadde blitt oppvartet med spa, middag og hele pakka. Natten ville han holde for seg selv.

Men er det virkelig seriøst? Hvem vil bli med på noe sånt? Er jo nesten en slags form for prostitusjon spør du meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...