trulte Skrevet 28. februar 2002 #1 Del Skrevet 28. februar 2002 Svigermor er frisør og skal ordne håret mitt. Problemet er sminken. Er ikke særlig flink selv. Hva gjør en da? Kan en leie sminkør??? Finnes de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edle Skrevet 28. februar 2002 #2 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg vet at Bodyshop gjør brudesminke. Ca 300,- inkl prøvetime. De kan sikkert sminke deg etter at du har fått satt opp håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 28. februar 2002 #3 Del Skrevet 28. februar 2002 Mange Hudpleiesalonger, og noen parfymerier gjør også dette.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulte Skrevet 28. februar 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 28. februar 2002 Takk for tipsene. Skal ikke i kirken før 1600, så jeg har jo litt tid på meg etter håret er ferdig. Får undersøke om en hudpleiesalong i nærheten tar oppdraget. Trulte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 28. februar 2002 #5 Del Skrevet 28. februar 2002 Det er mange frisører som også sminker. Er det ingen andre på salongen til svigermoren din som sminker? Uansett hva du velger, så ta en prøvetime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulte Skrevet 28. februar 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 28. februar 2002 Svigermor har sluttet på salongen. Frisøren jeg pleier å bruke er stengt på lørdager. Får be om prøvetime et sted, så jeg ikke blir seende ut som en klovn. Bruker nesten ikke sminke, så det blir ikke helt rett å være for oppstase den dagen heller. Eller er det feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 1. mars 2002 #7 Del Skrevet 1. mars 2002 Når det gjelder sminke så bør man nok ikke ha for mye på bryllupsdagen nei. Selv håper jeg at hun som skal sminke meg klarer å sminke meg slik at alt ser naturlig ut og at det ikke synes så godt at jeg har sminke.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå