Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Trist
Skrevet

Jeg var feit, hadde kjæreste som elsket meg og digget å ha sex med meg. Allikevel ønsket jeg meg tilbake til å være slank igjen som i ungdommen. Da kunne jeg velge fra øverste hylle.

Trodde ikke at utseendet skulle bety så mye for meg, men jeg lengtet etter den jeg engang var før jeg la på meg etter flere fødsler.

Har alltid hatt sjans på menn, selv men masse overvekt, har fordelen av et pent utseendet og heldigvis kvinnelige former.

Jeg begynte å slanke meg og gikk fra 137kg til 70 kg!

Tok plastikkirurgi for å fjerne løshuden og tok puppereduksjon.

Kvittet meg med kjæresten som da var blitt alt for kontrollerende og sjalu. Jeg levde på en rosa sky og nøt oppmerksomheten det gav meg.

Plutselig var jeg en ener igjen!!

Kan omtrent ikke gå i byen for alle menn stirrer, måler meg med blikket osv..

Men jeg er ikke lykkelig lengre.

Har innsett at til og med kjæresten som jeg har er så opptatt av de faste brystene, den fine formen min , rumpa og den stramma fine magen!!!

Han måler meg opp og ned i mente etter to år sammen. Og han ber meg stå i forskjellige positurer for å sikle på kroppen min.

Hvorfor??

Hvorfor skal utseendet telle så mye.?

Jeg er bare trist og angrer nesten på at jeg slanket meg.

Jeg kan jo heller aldri spise meg mett mer, eller kose meg med mat. Må holde en streng diett hele livet for å bevare formene.

Jeg er ikke lykkelig lengre og tar meg i å tenke at livet før var så mye bedre, selv om jeg var ekstrem overvektig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke. Du er ulykkelig fordi kjæresten din er opptatt av at du har fin kropp?Eller tror du at han er kun glad i kroppen din og ikke deg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å rett og slett finne seg en ny kjæreste?

Anonym poster: fad8412465f10e43501214901f05b188

Gjest Trist
Skrevet

Jeg fant han jo FØR jeg tok plastikkkirurgisk. Men jeg var slank da også. Men føler at han er ekstrem på meg nå etter dem.. Og føler at utseendet skal telle så jævla mye!!

Skrevet

Har du snakket med han om hvordan du føler at han bare er opptatt av utseendet ditt?

AnonymBruker
Skrevet

Altså, det er jo synd på deg. Samtidig så er dette et valg du selv har tatt. Dette er hva du ønsket. Vær forsiktig med hva du ønsker deg for det kan meget godt hende ønsket ditt går i oppfyllelse.

Anonym poster: d0b1c279ed8b950269f9945d48a2efde

• Liker 4
Gjest Trist
Skrevet

At jeg ønsket å gå ned i vekt ja. Men jeg trodde ikke at menn var så overfladiske. Men det ser jeg jo nå. Nå skal alle ha meg pga utseendet. De kastet jo ikke et blikk på meg da jeg var tykk. Men NÅ er jeg liksom drømmedama???????

Vet at det egentlig var drømmen min i min syke fantasi, men innser jo nå at det var det ikke. Derfor er jeg ulykkelig.

Ulykkelig for at kjæresten plutselig er så begeistret for puppene og magen min. Likte han ikke magen min før da?

Har snakket med han om det, men han sier at han synes jeg var fin da og men ikke så fin som nå!!!

Jeg som trodde han syntes jeg var verdens fineste da også , selv om jeg hadde løshud.

Etter buk og brystplastikken skjønner jeg jo nå at han er like overfladisk som alle de andre!

Trodde bare at han var annerledes, vet ikke hva jeg vil med dette innlegget engang :grine:

Gjest Seajewel
Skrevet

Det er ikke deg det er noe galt med, jeg tror rett og slett at det er kjæresten din som gjør deg ulykkelig, fordi han behandler deg som et objekt, og ikke som et menneske. Finn deg en kjæreste som setter pris på dine indre verdier og.

• Liker 3
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Slik er verden dessverre. Ett flott utseende er alfa-omega, og vi tiltrekkes mer mot de som er pene på utsiden.

Gjest Mannen
Skrevet

At jeg ønsket å gå ned i vekt ja. Men jeg trodde ikke at menn var så overfladiske. Men det ser jeg jo nå. Nå skal alle ha meg pga utseendet. De kastet jo ikke et blikk på meg da jeg var tykk. Men NÅ er jeg liksom drømmedama???????

Vet at det egentlig var drømmen min i min syke fantasi, men innser jo nå at det var det ikke. Derfor er jeg ulykkelig.

Ulykkelig for at kjæresten plutselig er så begeistret for puppene og magen min. Likte han ikke magen min før da?

Har snakket med han om det, men han sier at han synes jeg var fin da og men ikke så fin som nå!!!

Jeg som trodde han syntes jeg var verdens fineste da også , selv om jeg hadde løshud.

Etter buk og brystplastikken skjønner jeg jo nå at han er like overfladisk som alle de andre!

Trodde bare at han var annerledes, vet ikke hva jeg vil med dette innlegget engang :grine:

Hvis dette er reelt, så synes jeg du høres ut som en skikkelig dust. Han er vel ikke overfladisk fordi han synes du ser finere ut nå enn før. Det betyr vel heller ikke at utseendet er det eneste som teller! Det kan godt hende kjæresten din var like glad i deg og syntes du var like fin før, men kanskje mer fordi det er deg han er med og er glad i. Det kan jo ikke være negativt å kommentere at noen er blitt finere. Jeg fikk den slengt i trynet da kjæresten sa: "Synes det at jeg har gått ned i vekt og blitt i bedre form etter all treningen i vinter?" Da jeg svarte med å fortelle at det syntes og at jeg mente hun så helt fantastisk ut, ble det vridd til at "[...] så du syntes ikke jeg var fin før!?!" Lignende situasjoner medførte at hun nå er en eks- kjæreste.

Slutt å skylde på kjæresten din for dine egne psykiske problemer! Han er IKKE din mentale boksepute.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke deg det er noe galt med, jeg tror rett og slett at det er kjæresten din som gjør deg ulykkelig, fordi han behandler deg som et objekt, og ikke som et menneske. Finn deg en kjæreste som setter pris på dine indre verdier og.

Jeg derimot tror at det er henne det er noe galt med, ikke han.

Han var sammen med henne da hun var såkalt ovrevektig, det betyr jo at han likte både personlighet og utseende selv da. Ellers så hadde han ikke vært med henne in the first place. Kanskje hun var så misfornøyd med kroppen sin at hun ikke akkurat gadd å pynte seg eller virke nogenlunde attraktiv? Jeg snakker ikke om å dolle seg skikkelig seg opp, men å føle seg godt i sin kropp og vise det. Hvis du hadde en mann som hadde usunn ølmage og aldri gadd å stelle seg, hadde du stått og siklet på han? En viss form for tiltrekning må det være.

Hun endret sin kropp fordi hun var tydeligvis veldig misfornøyd, og han reagerer med å gi henne mer oppmerksomhet og komplimenter. Hvis han ikke hadde brydd seg, hadde det vært galt gjort av han også ("buhu, jeg har tatt en stor operasjon og han syns ikke jeg er fin nå heller for han ser ikke så mye på meg engang").

Damned if you do,damned if you don't!

Stakkars fyr, sier jeg bare.

Og TS, du kan jo alltids legge på deg igjen, men noen sier meg at uansett vekt og uansett reaksjon fra folk så hadde du endt opp misfornøyd, og klaget på at det er noe gærnt med alle andre, bare ikke deg...

Anbefaler sterkt at du skaffer deg en psykolog å prate med dette om.

Anonym poster: d4e7b5c80aad974c14d59fa7aac72180

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dro du dette rett ut av rumpa di?

TS skriver:

"Jeg var feit, hadde kjæreste som elsket meg og digget å ha sex med meg."

Tydeligvis var fyren glad i henne og tiltrukket av henne FØR operasjonen( som hun selv bestemte seg for pga sine komplekser) og ble enda mer tiltrukket etter operasjonen. Pga dette anser han henne som et "objekt plutselig? Det at han elsket henne forsvant mener du, og nå er hun bare et sexobjekt og ingenting mer?

Herre Jesus, KG i et nøtteskall det her.

• Liker 5
Skrevet

Så du var sammen med en fyr mens du var overvektig, dumpet ham etter operasjon, og nå er dere sammen igjen? Eller har jeg misforstått noe?

AnonymBruker
Skrevet

Så du var sammen med en fyr mens du var overvektig, dumpet ham etter operasjon, og nå er dere sammen igjen? Eller har jeg misforstått noe?

Hun hadde vært med en fyr som hun dumpet etter operasjonen pga han var sjalu/kontrollerende, utifra det jeg har lest her så er det sikkert fordi etter at hun tok operasjon så ville hun vise seg frem blant alt og alle og nøt oppmerksomheten hun fikk med den nye kroppen. Så finner hun seg en ny fyr, og han sikler konstant etter kroppen hennes som hun flaunter rundt og nå er hun ulykkelig fordi hun fant seg en fyr ved å spille på kroppen sin og klager over at han er opptatt av kroppen hennes og ikke personligheten.

Ett tips TS; hvis du vil ha en fyr som ikke er opptatt av kropp og utseende og får det til å føle deg som et objekt, så kan det være lurt å ikke spille på kropp og sex og utseende når du møter en fyr og kanskje la han bli interessert i den du er.

:murvegg:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg så igjen. Jeg tok av meg masse, og ble slank og fin. Men, jeg føler meg behandlet som et stykke kjøtt, og alle komplimentene som kommer plager meg faktisk. Var jeg ikke ok før da? Gjør en slank kropp meg bedre?

Men det er sikkert bare en overgang.

Anonym poster: 18674e185aea12750c8a9b778e675549

Skrevet

Hun hadde vært med en fyr som hun dumpet etter operasjonen pga han var sjalu/kontrollerende, utifra det jeg har lest her så er det sikkert fordi etter at hun tok operasjon så ville hun vise seg frem blant alt og alle og nøt oppmerksomheten hun fikk med den nye kroppen. Så finner hun seg en ny fyr, og han sikler konstant etter kroppen hennes som hun flaunter rundt og nå er hun ulykkelig fordi hun fant seg en fyr ved å spille på kroppen sin og klager over at han er opptatt av kroppen hennes og ikke personligheten.

Ett tips TS; hvis du vil ha en fyr som ikke er opptatt av kropp og utseende og får det til å føle deg som et objekt, så kan det være lurt å ikke spille på kropp og sex og utseende når du møter en fyr og kanskje la han bli interessert i den du er.

Jo, men hun sier også at kjæresten likte henne før hun mistet vekt, men at han synes hun er finere nå. Så derfor ble jeg forvirret, siden jeg først fikk inntrykk av at hun kvittet seg med #1, og byttet ham inn i #2.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg så igjen. Jeg tok av meg masse, og ble slank og fin. Men, jeg føler meg behandlet som et stykke kjøtt, og alle komplimentene som kommer plager meg faktisk. Var jeg ikke ok før da? Gjør en slank kropp meg bedre?

Men det er sikkert bare en overgang.

Anonym poster: 18674e185aea12750c8a9b778e675549

Kanskje du burde snakke med en psykolog om dette ? Når man gir komplimenter så gjør man det oftest fordi man tror at den personen ønsker å høre det, ikke for å få personen til å føle seg som et "stykke kjøtt". Når noen jeg kjenner går ned i vekt og ser viiirkelig godt ut (ser sunnere og dermed mer attraktiv ut) så har jeg ingen problem med å si at de ser flotte ut. Ikke fordi jeg plutselig ser på de som et objekt, men fordi det ser ut som om de har nådd det målet de satte seg (å bli slankere og mer trent) og fordi de ser lykkeligere/mer fornøyd ut. Komplimenter er ment å få en til å føle seg bedre , om det har motsatt effekt på deg så er det ikke alle andre det er noe "gærnt" med.

Tenk om ingen gadd noensinne å gi komplimenter? Mange føler seg vel med komplimenter, men ingen kan vite på forhånd hvordan DU oppfatter de. Tenk om du gikk gjennom en lang og krevende prosess for å kvitte deg med mange kilo og ekstra fett og når du endelig oppnår det og føler deg tusen ganger bedre, så gidder ingen si noe fint til deg eller ofre deg et ekstra blikk, akkurat som om du ikke har forandret noe?

Jeg har ingenting imot å bli glanet på eller bli fortalt hvor fin jeg er, men så har jeg også et sunt forhold til kroppen min.

Skrevet

Jeg derimot tror at det er henne det er noe galt med, ikke han.

Han var sammen med henne da hun var såkalt ovrevektig, det betyr jo at han likte både personlighet og utseende selv da. Ellers så hadde han ikke vært med henne in the first place. Kanskje hun var så misfornøyd med kroppen sin at hun ikke akkurat gadd å pynte seg eller virke nogenlunde attraktiv? Jeg snakker ikke om å dolle seg skikkelig seg opp, men å føle seg godt i sin kropp og vise det. Hvis du hadde en mann som hadde usunn ølmage og aldri gadd å stelle seg, hadde du stått og siklet på han? En viss form for tiltrekning må det være.

Hun endret sin kropp fordi hun var tydeligvis veldig misfornøyd, og han reagerer med å gi henne mer oppmerksomhet og komplimenter. Hvis han ikke hadde brydd seg, hadde det vært galt gjort av han også ("buhu, jeg har tatt en stor operasjon og han syns ikke jeg er fin nå heller for han ser ikke så mye på meg engang").

Damned if you do,damned if you don't!

Stakkars fyr, sier jeg bare.

Og TS, du kan jo alltids legge på deg igjen, men noen sier meg at uansett vekt og uansett reaksjon fra folk så hadde du endt opp misfornøyd, og klaget på at det er noe gærnt med alle andre, bare ikke deg...

Anbefaler sterkt at du skaffer deg en psykolog å prate med dette om.

Jeg har aldri hatt den her kjæresten når jeg var overvektig. Vi ble sammen etter at jeg hadde gått ned, så han har aldri sett meg overvektig!

Men han så meg før operasjonene av løshuden!

Skrevet

Jeg fant han jo FØR jeg tok plastikkkirurgisk. Men jeg var slank da også. Men føler at han er ekstrem på meg nå etter dem.. Og føler at utseendet skal telle så jævla mye!!

Hvis du ikke mener at utseende skal telle så mye, hvorfor har du ofret så mye for det?

Beklager altså,men sex henger ofte samme med utseende, og det er du som har valgt å forandre deg,men er sur fordi han liker det. Jeg tror egentlig at det er du som sliter her jeg.. Med selvfølelsen og selvtilliten. Du må stole på at han elsker deg selv om utseende ditt overskinner det meste

Tror jeg hadde vært rimelig forbanna hvis kjæresten min fikk 6pack og så dumpet meg fordi jeg likte den

• Liker 2
Skrevet

Vise meg frem? Nei jeg er bare meg selv, men med en ny kropp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...