Gjest Embla s Skrevet 7. april 2004 #1 Skrevet 7. april 2004 Er det noen her som bruker å se på dette? Har ved en tilfelidghet dumpet borti dette programmet to ganger, og i starten satt jeg slik :o og etterhvert slik :o For et utrolig merkelig konsept?
Rapitap Skrevet 7. april 2004 #2 Skrevet 7. april 2004 Ja, Mortimer og Reeves. De er helsprø! Men det er artig å se på dem, spesielt med ett glass rødvin! U like Embla? (hehe)
Gjest Embla s Skrevet 7. april 2004 #4 Skrevet 7. april 2004 Ja, Mortimer og Reeves. De er helsprø! Men det er artig å se på dem, spesielt med ett glass rødvin! U like Embla? (hehe) Åja, me like Men som sagt, det tok en stund før jeg skjønte noe. Etterhvert ga jeg liksom opp å skjønne, og koser meg med galskapen. spesielt morsomt etter litt vin, ja. (og hva er det med hun rare damen som synger rare sanger når hun skal ta tiden på deltagerne? Hvor får de det fra?!)
Rapitap Skrevet 7. april 2004 #5 Skrevet 7. april 2004 hehe, du kan så si. Det er vel det som er sjarmen deres. De maker noooo sense... UVAVO!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå