Flua Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Har laget en flott bildepresentasjon med musikk til konfirmasjon i helga. Så oppdager jeg i dag at da ledningene på prosjektor ikke passer med mac'n! Den må ha USB inngang. :-/ Hva gjør jeg? Kan jeg lett overføre slikt på en pinne, og bruke vanlig pc? Må jeg lage alt på nytt på pc'n? Finnes en overgang feks, og hvor får jeg tak i det?
TMB Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 (endret) Hva må ha USB inn, prosjektoren? Har aldri hørt om video som overføres via USB til en prosjektor eller skjerm. Endret 22. mai 2013 av TMB
Flua Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2013 Mac'n må ha det, den har ingen andre utganger enn USB. Der jeg jobbet før hadde vi prosjektor med begge innganger, men ikke der jeg skal ha festen.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #4 Skrevet 22. mai 2013 Mac'n må ha det, den har ingen andre utganger enn USB. Der jeg jobbet før hadde vi prosjektor med begge innganger, men ikke der jeg skal ha festen. Hvilken Mac har du? Det er ingen som har kun USB-utganger. Anonym poster: 385c0d0585b28232dd869c3d91902349 1
TMB Skrevet 22. mai 2013 #5 Skrevet 22. mai 2013 Sikker på at du ikke tror HDMI-porten er USB? Eller noe, har ikke Mac så vet ikke hva slags utganger de har...
skyflakes Skrevet 22. mai 2013 #6 Skrevet 22. mai 2013 Det kan hende TS har Macbook Air? Det har jeg, og den har kun USB-utgang. Ingen HDMI. Det er fult mulig å kjøpe overganger på elkjøp, expert osv.
Flua Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2013 Den har ihvertfall ikke en slik utgang som passer prosjektoren, ser ut for meg at det er bare USB ihvertfall. Men, en overgang var noe nytt her, det kan jeg kanskje skaffe..... Ellers har jeg funnet en oppskrift for å kopiere biledserien med musikk over til QuickTime film, prøver det nå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå