AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Dere som har vært til mekling,fortell litt om møtet og hva dere snakket om og om dere ble enige.Jeg skal til mekling ex og gruer meg til det møte:/ Anonym poster: dfc5a9adf80508765ca41b0fc52743a5
Gjest lisha Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 vi har bl.a snakket om uenighetene knyttet til samvær, varighet, hvor ofte osv. for så å prøve å komme til en løsning selv.. snakket om hvordan den andre oppførte seg, og hva vi syns om hverandre.. Er mange som klarer å få istand en avtale igjennom de. Vi klarer det ikke.. Men jeg har hatt noen timer hos familivernkontoret alene, for å få ut all frustrasjon, og for å få råd til hvordan jeg skal forholde meg til faren når han oppfører seg på forskjellige måter.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2013 #3 Skrevet 22. mai 2013 Hei mitt møte med familievernkontoret var helt tragisk,utslått av sorg å frustrasjon etter et vondt brudd spør meklings mannen meg om hvem av mine barn som står meg nærmest!! UMULIG å svare på alle barna står meg like nærme. Vi har nå barna like mye,bor nær hverandre å gjør så godt vi kan til barnas beste, men for for meg føles det alltid feil når barna ikke er i hus når kvelden kommer. Like feil som at noen mennesker velger utroskap mot et annet menneske som har gitt år av livet for dem.Uansett lykketil håper din opplevelse blir bedre enn min.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2013 #4 Skrevet 25. mai 2013 Jeg skjønner,jeg bare gruer meg til det møte neste uke,jeg vil ikke ha delt foreldreansvar:-/ da det ikke er kunstig for en to åring.Barna blir helt fortvilet og hører ikke til et fast sted! Tenk om oss voksne skal sove den ene uke på et hus og den andre uke et annet hus,jeg ville ha blitt sliten!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå