Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I fjor sommer var jeg og en hel gjeng på stranden. Noen av oss er ordentlig gode venner, andre er mer "venner", ikke uvenner da, vi henger bare sammen fordi vi har felles venner, men ellers ikke noe mer enn det.

Det ble tatt noen bilder og på et så var det to stykker som stilte seg opp og ble tatt bilde av. Jeg skulle egentlig ikke være med på bildet , men jeg havnet avlikevel litt i bakgrunnen og man ser at det er meg. Siden vi var på stranden og det var varmt så gikk jeg i bikini. Egentlig en helt vanlig en, trusa var ikke så veldig stor selv om den dekker det nødvendige og jeg holdt på bilde et håndle forran brystet. Problemet er at siden jeg holder det håndkle så ser man jo ikke at jeg har bh og siden jeg står litt i bakgrunnen så ser nå ut som at den svarte trusa mi er kjønnshåret og bilde har nå blitt lagt ut og alle tror jeg står der naken.

Men det gjør jeg jo egentlig ikke. Hun som la det ut har fjernet det da, men mange som kjenner meg eller vet hvem jeg er har jo sett det så nå har ryktet begynt å gått. Andre har til og med kommentert hvor mye kjønnshår jeg har og sagt at jeg ser helt gjengrodd ut mens de ler litt, selv om jeg ikke har det en gang. Hva kan jeg si angående dette? Det er jo ingen måte å bevise det på heller. Liksom, hvorforfor skulle jeg stått der naken i det hele tatt tenker da jeg, men alle andre ser vel hva de vil se. Synes det er så flaut og ubehagelig at mange tror det. Til og med pappa har sett bildet og smålo og sa noe som, næmen du står jo der naken jo og det var så flaut at jeg trodde jeg skulle dø. Tror jeg klarte å overbevise han han at jeg har truse på meg da.

Hva gjør jeg? Har vært sånn ei uke nå. Må jeg bare vente på at det hele går over av seg selv? Er sikkert noen som lastet ned bilde og vil jo ikke at dette skal følge meg hele livet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg ville bare ledd av det. Hvis folk kommenterer det kan du jo bare si at du ikke er naken. Sannsynligvis er jo kommentarene kun humoristisk ment.

AnonymBruker
Skrevet

Det er som en forbannelse. Jo mer du gjør ut av det, jo verre blir det bare.

Anonym poster: 079a861b459c65c1f2267ce1b715aa43

Skrevet

Zoom inn på bildet slik at du ser det er en bikini og legg det ut med teksen; Før dere skal lage deres egne historier om meg og mine intime deler bør dere få med dere dette!

Overse slike folk. De er ikke verdt noenting, og vil bare lage drama for å lage drama.

Skrevet

Ikke noe å bry seg om! Dette kommer du til å le av om noen år!

Jeg regner med at du er veldig ung? Da kan sånne ting bety mye, men det går over.

Jeg ville ledd og sagt at enten så det bare sånn ut på bildet, men at jeg egentlig hadde på bikini, ellers så har jeg blitt nudist og de kan glede seg til å se hva som er sant neste gang dere skal på stranda!

;)

Gjest Christina
Skrevet

Si at du er nudist og naturalist og at du alltid kler av deg når du ser et kamera. :) Er ikke så gøy å lage drama når du ikke tar deg nær av det. Dessuten så vet jo du at du hadde klær på deg. Det er jo for øvrig bare gøy, du ler av det siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...