Gå til innhold

Hårfjerning nedentil

Anbefalte innlegg

Skrevet

La meg toppe ladyshave'n med å gå god for neste smertehel*te på stigen: Nemilig å investere i en Wet&Dry epilator og enkelt og greit epilere dem bort.

Ja, den første og den andre gangen er mindre behagelig, - for å si det meget forsiktig, men så gjør det ikke vondt lenger (akkurat som det var for leggene en gang for... veldig mange år siden).

De første gangene bør huden gås over med Unirens etter epileringen. Etter en måneds tid trenges ikke det lenger, da er huden vant til behandlingen og reagerer ikke med å gi hverken nupper eller andre problemer.

Asan "Shower and shave" kombinert med en wet&dry epilator er verd gull.

Ingen nupper, ingen stikkende stubber, bare ganske myk tilvekst etter noen dager og stort sett like glatt som vokset når ny-epilert nøyaktig.

Au-au-au-au-au-au-au :fnise:

Jeg kom meg aldri over den kneika... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sleit med kløe, nupper og generell uffe da jeg brukte barberhøvel. Gjorde et par halvhjertede forsøk på voksing også, men fyttigrisen så vondt det gjorde. XD

Jeg fikk en ladyshave til bursdagen min det året. Glatt som en sel de første to dagene og pusepels til det blir langt nok til at jeg kan barbere igjen. Beste tingen som finnes i mitt baderomskap.

Skjønner ikke helt hvorfor hårene skulle vokse ut mykere med en maskin rnn med høvel? De kuttes jo i begge tilfellene.

Auauau til epilator!

Anonym poster: 640ff62be48ea6755c19473b72647564

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Lurer på om noen kan gi noen gode tips om hvordan fjerne hår nedentil.

Barbering har jeg nærmest gitt opp snart, da jeg får så mange såre prikker, og det blir skjeggstubber igjen med en gang.

Voksing vet jeg ikke om jeg våger, og tror ikke det er noen her i nærheten som gjør det heller.

Gjør dere dette selv, og i såfall hvilke produkter bruker dere?

Så det jeg har et lite håp om; går det an å bruke hårfjerningskrem nedentil, eller blir man veldig sår da?

Jeg har litt ømfindtlig hud, og har reagert med sviende (nærmest brannsår) på hårfjerningskrem under armene før. Men dette er kjempelenge siden, de har kanskje fått bedre produkter siden da.

Men om dette går an; hvilke hårfjerningsprodukter anbefaler dere da? Er det noen som merker seg ut som bedre, eller noen man skal holde seg unna?

Voksing hos hudpleier, er vondest første gangen, men det er fort gjordt. De sa det vokser ut mer hår ved barbering. Vokser hver fjerde uke. Deilig å slippe den barberinga hver da.

Anonym poster: f53376655dabaad3a060d5563ec1a4d9

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hm, jeg bruker epilator jeg også, noe jeg har gjort de siste to årene, men jeg sliter skikkelig med røde nupper som kan bli til sår! Det er rett og slett flaut å se ut som en tenåringsgutt gjør i ansiktet nedentil! Har prøvd å bruke pfb vanish, som skal hjelpe mot slikt, men jeg synes ikke den hjelper så veldig. Nå skal jeg bestille vibratorrens og teste det, krysser fingrene !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...